2007-08-01

54: lemaradás

Meglett az 54 - sajnos valahol 50 körül elcsúsztam kicsit pár questtel, amit nem lehetett warriorral megoldani, illetve bug miatt kiesett még1 quest, az is hiányzik most. Emellett is nagyon hunterre van tervezve a guide, elég sok helyen bele van szőve a hunter class questek dolga is, amivel ismét XPt vesztek, mert azokat nem csinálom meg értelemszerűen :) Most tartok ott, hogy 60-70K XP hiányzik már megint az előíráshoz képest, ami már bajt is okozott: egy questet kellett volna felvennem ami 54től elérhető, de még nem voltam annyi... Szóval megint lesz egy kis grind. Vagy egy PUGra bízom magam és szívok valahol egy pár órát :D

Tegnap meg is talált az első beggar, rohadt nagy paraszt stílusban raádásul, be is szóltam neki.


El is húzott, szerintem bement egy sarokba sírni.
Van egy csomó magyar guild, rengetegben csak 1-3 karakter van bent csúcsidőben. Nem tudom, hogy alakult ez így, totál nevetséges... A kedvencem a "Magyar vok nem turista" nevű formáció, a legtetardáltabb neveket náluk látom, ez az új fogás:

Nem mintha ez magyar jellegzetesség lenne, van itt egy Wowwargnome nevű - nem fogjátok kitalálni de - gnome lock aki wowot jáccik, igen :D Személy szerint hiányolom a nevéből a játékos nevét és országjelét, pl WowwargnomeSergeiRu sokkal jobb lenne, csak nem fér ki. Én biztos nem tudnék ilyen hulladék nevű karakterrel játszani és nem tehetek róla, de aki ilyen nevet ad abból nem nézek ki sok jót általában...

Gondolkodtam rajta, hogy 59-60ig elmennék itt a régi területeken, de majd meglátjuk. Sok kedvem nincs, questelve is elég uncsi már. Nem mintha a 60-70es részt nem láttam volna már 3x, de ott legalább már lehet és érdemes instázni, meg sokkal kötetlenebb vagyok, lehet válogatni a questek közt és kereshetek valami guildet is talán. Rested nélkül viszont nem lesz jó Outlands 60 alatt.

Ja és híres lettem, fent vagyok a wowheaden! :DD

Nincsenek megjegyzések: