2010-08-11

Rugó 70

70 meglett, voltam egy normál UKban.

Érdekes party volt, elsőre kaptunk egy szokásos faszláma TC+autoattack tankot, persze minden lejött róla. Ja bocs, ez devastatet is nyomott, csak SS/revenge nem volt. Mindegy, fos - fos. Ott volt a partyban Athas is, szóval nagy baj nem lehet - gondoltam naivan. De a tankunk az első bosst sikeresen egybehúzta a trashhel, ebből lett egy fasza wipe, ő meg szó nélkül lelépett. Hogy én mennyire utálom az ilyet.
Jött helyette másik, az meg drámázott amikor ugyanazon a pullon behalt (a healer DCzett). Kérte, hogy moströgtön reselje a healer, vagy votekickeljük - mármint őt, hogy ne kelljen várnia. Emo gyerek emo.
Na innentől legalább jól ment, meg ő tartott is aggrót úgy kábé jól. A mage viszont érdekes volt, az első boss után beírt ilyet, hogy:
FUCK
NO HEAD
ENRAGE
...és leavelt. MI A FASZ?
Ja igen, esik belőle egy fos cloth fejes, köszönjük hogy lootkurva voltál, visszanegyere.

DPSem tűrhető volt, bossokon 950-1250 között, trashen 1500-2400 a BF+KS kombóval. Anélkül fos. Overallban 1100, tankot is megvertem :) Sajnos mivel először voltam itt rugóval, a CD ütemezésemet elbasztam és csak az első bosson voltak kéznél a CDk, a többin sajna nem, illetve csak részben. Ezzel a DPSsel megvan a belépő szint a 80as hckhoz úgy látom :P Jobb lehetett volna, de folyton könyörögni kellett a battle shoutért meg hornért. Mi a faszért olyan nehéz buffolni? Nem értem.

A Last Ritesből kapott fistet használom most, mert jelentősen magasabb a top endje, mint a resis heirloom kardnak. Még talán 71en is kitart aztán jön vissza a kard.

Hajóra várva inspecteltem pár arcot, nem kellett volna.
Volt egy combat rugó 2 daggerrel, 5/5 sword speccel (ez mondjuk még belefér szintezéskor, nekem 2/5 sword van és épp fist/dagger van nálam ideiglenesen) és rank 4 instant poisonnal. 71esként rank 7-et kéne használnia. Gyenge 27 szint óta nem tűnt fel neki, hogy van új méreg!
Ott állt egy DK is, spirit gemekkel és defes/dps cuccokban vegyesen.
/sigh

Nincsenek megjegyzések: