2019-08-10

WoW Classic PVE guild alapítás UPDATE

A WoW Classic guildemmel kapcsolatban friss fejlemények vannak - kérlek olvasd végig.
A guild a Mirage Raceway PVE szerveren, horde frakcióban alapul meg. A nevét még nem véglegesítettem, majd egymásratalálunk real ID és facebook alapján. Az én battle tagem Zka#2115 – itt kereshetsz augusztus végétől.
Kérlek töltsd ki az ÚJ kérdőívemet, ami elsősorban a class és role eloszlást hivatott felmérni - nehogy mindenki tank vagy healer legyen :)

Update @ Augusztus 22: 40+ kitöltőnk van, sok tank és healerrel. A guild neve valószínűleg Omnislash lesz és csináltam egy discord csatornát nekünk, gyertek fel!
https://discord.gg/bTVQNhs 


2. kérdőív részeredmény. A class balance most egész jónak néz ki. Még szinte kevés is a healer.



Az első kérdőív eredményei itt láthatók röviden - alatta rövid szóbeli elemzés, úgyhogy olvass tovább!



Az érdeklődők kb fele tartós és komoly részvételt ígér, a többiek csak holtidőben vagy csak a Classic release utáni rövid időszakban játszanának. A kislétszámú PVE kb mindenkit érdekel, így a dungeonok és UBRS farmolása garantált. Jó eséllyel ZG/AQ20 is vár minket.

Kaptam olyan infót is, hogy egy nagyobb létszámú, BG/PVP érdeklődésű csapat is talán csatlakozna hozzánk. Sokan csak most kapnak észbe, hogy lesz Classic és pánikszerűen keresnek társaságot. Kérem, őket is irányítsátok hozzánk :)

Minden jót, találkozunk augusztus végén a Mirage Racewayen!


4 megjegyzés:

Unknown írta...

Zka! Nem tudnád kitenni, hogy lássuk Kik jelentkeztek? Ha már elküldtem a jelentkezést nem látok linket a listára. Vagy van, csak bénázom?
Imi

Zka írta...

Kiraktam egy részleges eredményt.
Elég lassan érkeznek be a válaszok, vagy sokan meggondolták magukat, vagy csak leszarják a class balance tervezést :)

Solyom írta...

Zka Kuldem friend requestet Uwel neven, igaz a kerdoivben Solyom nevet adtam meg.
Egyebkent van mar valami komunikacios felulet ahol szervezodik a guild?

Zka írta...

Ma belogoltam karaktert kreálni és elfogadtam a requesteket is.
Nem tudom mi lenne a jó felület, FBt nem mindenki használ. Lehet, hogy nem lesz semmi csak egy discord csatorna, az úgyis kell.