2011-06-30

T12 első este

Szerda este bekukkantottunk az új raid instába. Shannox és Bethtilac ment le viszonylag könnyen. Rövid élménybeszámoló az eddigiekről:
  1. trash: nagyon jó, csak a harmada pont elég lenne. Igazából kb annyit wipeoltunk trashen mint a 2 bosson összesen, viszont legközelebb nem fogunk és nyilván gyorsabban fog menni ettől eltekintve is. Ennek ellenére soknak érzem. T11ben 1-3 egyszerű pull volt a legtöbb boss előtt csak, ehhez képest itt van mondjuk 10. A repu nagyon lassan jön érzésem szerint. A trash nem visz maxig, de még azon belül is a kisebb trashmobok honored felett nem adnak már semmit. A bossok se érnek nagyon sokat, 275 jött Shannoxból.
  2. Shannox: kicsit ki kellett tapasztalni meddig vihetjük el tőle a kutyákat, meg a facerage kezelést hangsúlyozni kellett a dps számára (ennek ellenére a killen szépen meghaltam miatta) és kb ennyi volt a kulcsa. Még szokni kell a csatát, hogy csökkenthessük a mozgásigényt, meg ugye elég sok csapdába állás történt + a végén megölettem magam a tűzspirállal, tank healerként egész a végéig nem ér el, nem voltam hozzászokva.
  3. Beth'tilac: fent healeltem a hálós részen, itt annyi trükk van, hogy a kötélen felugráskor is lehet healelni valamint ha a dps maxon megy fel akkor nem kell bele heal és csak a tankot kell spamelni. A köteles felmenetel kommunikációt igényel, vagy egy kicsi gyakorlatot, amíg megtanulod jól észlelni hogy mikor megy fel valaki. Ha jól látom van debuff a fentieknek, ezt majd griden be kell lőnöm, hogy látsszon. Persze tudom ki jött fel meg ki nem, de annak ellenére zavaró, hogy nem látni a raidframen, főleg a felugrálós/leugrálós időszakaszban. A végső fázisban a heal debuff se látszott valamiért, ezt is belövöm majd és akkor talán lesz fogalmam mit csinálok, mert így nem nagyon volt.
  4. 200%-os heal critek: disc priestként ez a divine aegis miatt ~270% criteket jelent még az én sovány masterymmel is. Nagyon durva boostnak érzem, EJn azt olvastam hogy ez önmagában +12% tank heal HPS és +8% a poh-ra. Elvileg a crit ennek ellenére se lesz kívánatos stat (hacsak nem intenzív poh spammer valaki), talán a rengeteg crit módosító miatt amit talentből kapunk. Tankheal során simán van 35-45% crit ráta így is a ghealen, ehhez hozzáteszel gearből pár %-ot, nem jelentős.
  5. loot: T12ben EGYETLEN spirites cloth drop sincs, hacsak nem számoljuk a valamelyik bossból eső random statokkal rendelkező darabot. A tier set darabok és offhand/trinket/neck/ring természetesen rendelkeznek spirites példányokkal. Van pár craftolható spirites cucc is, de raidben nem fog esni cloth spirittel. Ezért lehet, hogy kénytelenek leszünk részben dps gearben healelni. Discként ez annyira nem gáz, már eddig is volt rajtam 2 spiritmentes dps darab (részben kényszerből) illetve pl a fejesemen spiritből reforgeoltam hastet, mert csak. Mivel a disc regenje nagyon nagy mértékben int alapú, így annyira nem gáz. De a holy priestünk szerintem sírni fog :) Tegnap sikeresen lootoltam Shannoxból egy spirites offhandet, meg friendly repuból a cloakot.
Shannox kill videó, valószínűleg a legbénább vagyok ebben a videóban eddig, ha valaki röhögni akar akkor itt az alkalom :P


Lakk Bea videó: ennek sajnos megszakadt a feltöltése, majd máskor meglesz.

Nincsenek megjegyzések: