Pár napja bekerült a játékba Iron Docks, az utolsó 5fős insta is. Ebbe volt szerencsém ellátogatni most. Egyúttal teszteltem a holy priestet az utóbbi pár instában.
Holy priest
T7 kivételével nem voltam huzamosan holy sohasem, nagyon szeretem a disc stílusát. Most Skadi kedvéért kipróbáltam a holyt és meglepve tapasztaltam, hogy nagyon tetszik. Igaz, itt is kissé értetlenül állok a Blizzard szándékai és tettei között húzódó ellentét előtt: radikálisan csökkenteni akarják az instant kaszt spelleket, főleg a gyógyítókat. Ehhez képest a holy priest mobilitásában szinte a druiddal vetekszik. Discen a PWS az egyetlen instant heal, ha egyáltalán egy absorb spellt healnek lehet számolni. Persze, van talentelhető szituációs instant heal (saving grace és desperate prayer) de ezek elég soványak.
Holyn instant a renew, circle of healing, holy word: serenity/sanctuary, valamint egy talenttel nagyon gyakran instanttá tehető a prayer of mending is, szinte soha nem kell kasztidősen használnom. Van ezeken felül persze PWS is, de nyilván gyenge a dischez képest. Mindkét specen elérhető a surge of light, ami gyakran lehetővé tesz instant ingyenes flash healeket, ami nagyon hasznos.
Lvl100 talent: clarity of purpose. Ez egy gyenge PoH azzal az eltéréssel, hogy nem partyfüggő, tehát raidben ahol van egy kis szóródás és keveredés, jól jöhet. Bármi másra szerintem teljesen értelmetlen ebben a formájában. Az animációja nagyon szexi. A másik 2 lvl 100as talent ugyanaz, mint discen: words of mending (ingyen PoM 10 direkt heal után) és saving grace.
Iron Docks overall healing breakdown. A mastery vezeti a listát :O |
Ezektől a bugoktól eltekintve a spec nagyon tetszik, talán a discnél is jobban.
Iron Docks taktika (béta)
Az insta tulajdonképp egy kikötő, a főboss egy hajón található. Az első 3 bossról nem tudnék mit írni, csak azt, hogy az elsőnél a tank damage iszonyú durva, amíg mindegyik mob él. A trash kegyetlen: rendszeresen ágyútűz alá veszik a csapatot, ami pár másodperc alatt fix halál. El lehet bújni tereptárgyak mögé, de mire lereagálod, neked már reszeltek. A trashmobok iszonyatosan brutálisan ütnek, bár nagyrészüket el lehet pusztítani itt-ott lerakott csapdákkal, pl nagy görgő fémgolyó. Volt vagy 5 wipe meg 5-10 további halál trashen, döbbenetes volt.
A főboss Skulloc, Gruul fia, akit már láttunk anno Blade's Edge-ben. Egy hajó orrában álldogál. Van vele egy add (Koramar) és egy géppuska, benne ül Zoggosh.
Phase 1: Az addot szoktuk elsőre leölni, aztán jön a boss. P2 után az ágyúból kiugrik Zoggosh, arra figyelni kell majd a tanknak és felvenni. Az első add (Koramar) whirlwindel, meleenek érdemes vele vigyázni. Skulloc durván üt, a géppityus random emberre lövöldöz, összességében elég sok a sebzés, de kis gyakorlással (és WWben nem álldogáló meleevel) maxon lehet tartani a partyt. Ami nagyon fontos lesz, mert alig 1 perc után a teljes partyt hátradobja a hajó hátuljába és...
Phase 2: AZONNAL lehajol, a hátára szerelt rakétakilövőkből brutális rakétaözönnel borítja el a hajó teljes fedélzetét. A rakéták 2-3 mp alatt ölnek (főleg mivel lassító hatásuk is van), ezért a hátradobáskor AZONNAL fedezékbe kell jutni. Gyakran bekap több ember is 1 rakétát, ezért fontos max közelében lenni P2 előtt. Időnként 4-5 másodpercre felfüggeszti a rakétázást, ekkor 1 fedezékkel előrébb lehet vonulni. Hibatűrés jelenleg 0, ha kicsit késve indulsz el, vagy kicsit korán, akkor kaputt. Néhány wipe alatt mindenki meg tudta tanulni a random csapatban, szóval annyira nem vészes. Amint valaki visszatér a bosshoz a hajó orrában, a rakétázás abbamarad és ismét csak a boss meleedamage és a maradék add szomorítja meg a csapat életét (-> Phase 1). Ha nem depopol valamelyik rakéta fázisban és nem is hal meg túl sok partytag, akkor 2-3 fedezékes fázis után meghal. Nagy sikerélmény volt kitapasztalni a taktikát és ilyen szoros, hibát nem tűrő tuning mellett leölni.
Nyilván szarrá lesz nerfelve, de heroicban (amíg túl nem geareljük) vagy CMben ez izgalmas csatának ígérkezik.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése