2014-08-12

WoD beta élmények, dungeon boss taktikák

Váratlan lehet, hogy itt újra post bukkan fel, de nem véletlen. A wow következő kiegészítője nem is annyira burkoltan játszik rá a veterán játékosok BC nosztalgiájára. Nos én erre nagyon is vevő vagyok. Annyira, hogy "vettem" egy béta elérést az IGN sorsolásán és végre 8 év (szünetekkel tarkított) játék után bekerültem egy bétába.

A WoD változásait összességében jónak érzem, szeretnék visszatérni majd a raideléshez is. Ezennel már csak normál (új nevén heroic) raidekre állítanám be a lécet. Munkahely, vállalkozás és kisgyerek mellett nincs kedvem és energiám vállalni azt a plusz erőfeszítést, amit a mythic raidelés igényelne.

Pár mondatban reagálnék a WoD-dal kapcsolatos változások vitákat generáló részére.

Item squish: ezt alapvetően technikai okokból csinálták a saját bevallásuk szerint, meg azért is, mert hülyén nézett ki az a sokmillió DPS. Ezekkel nem tudok vitatkozni, viszont úgy érzem, a fő probléma az, hogy a tárgyak exponenciálisan skáláznak az item levellel és két raid tier cuccai között egyre több az itemlevel távolság. BCben és classicban még csak 13 ilvl volt két tier között. Ez MoP végére a sok nehézségi szint és a warforge, stb miatt ~60 ilvl-re duzzadt, ha a legendary cloakot nem vesszük figyelembe. Emiatt egy raider és nem raider karakter ereje között soha nem látott, extrém különbségek álltak elő. A WoD szerintem ezt a gondot pont nem oldja meg: azt látni, hogy megint 50-60 ilvl lesz egy raid tier, de most már az egész kiegen keresztül ez lesz a lépték. A raidtesztekben 30-50K sustained dpsek suhognak elvileg heroic dungeon gearelt karakterekből (100K++ burstök), ami szerintem abszurd, mert gyakorlatilag egyezik a MoP számokkal.
A csökkentett számokkal én semmilyen problémát nem éreztem, a karaktert nem érzem tőle gyengébbnek, miért is érezném? A régi raidek solozhatósága valószínűleg még nőtt is, abszurd sebzésbuffot kapunk minden 90 és azalatti mob ellen. A squishnek a jelek szerint inkább az lesz a baja, hogy 1-2 raid tier múlva semmi nem marad belőle.

Nincs repülés: a jelenlegi ígéretek szerint egy későbbi (valószínűleg a második raid tier) patchig nem lehet majd Draenoron repülni. Ez a betában nem túl zavaró szerintem. A questelést nem rontotta el számomra. Viszont aki instázással akar szintezni és nem szedi fel útközben az FPket az utólag kényelmetlenül sok lovaglásra számíthat. FPből nem érzem, hogy több lenne és nem is okosabb az útvonaltervező: továbbra is nagyon sok FPt fel kell szedni ahhoz, hogy rendesen használható legyen a bérgriff.

Új zónák: Frostfire Ridge kivételével nagyon szépnek találtam az új zónákat. Nagrand, Gorgrond és Spires of Arak szerintem egyszerűen zseniális. A questek viszonylag egyszerűek, ismét semmi forradalmi nem történt. Időnként bele lehet futni "bonus objective"-kbe, amik ha jól látom időnként cserélődnek és afféle automatikusan felvett questként működnek. Nagyon sok a rare mob, amik dobnak hasznos kékeket és némelyik még akár nehéznek is mondható. A quesrewardok időnként magasabb ilvlt kapnak és zöld helyett kékek lesznek. Ezek hasznosak, mókásak és feldobják a szintezést, de nem ebből lesz a forradalom. Mindenesetre a MoPnál én jobban élveztem ezt a questelést. Túl sokat nem questeltem, 4 szintet léptem talán összesen - nem szeretek szintezni és akkor már inkább releasekor játszanám le azt az adagot, ami nem elkerülhető.

Új 5fősök: 8db 5főst fog tartalmazni a kiegészítő első körben. Ebből 1 még nincs bent a játékban, illetve 1 darab felújított insta van: UBRS. Nekem nagy kedvencem az a hely. A térképet teljesen megtartották és kiegészítették 1 elég epikus szobával. A mobok és bossok teljesen újak, habár az első eléggé hajaz az eredetire :) Lentebb részletesen is kitérek a bossokra és instákra. Elvileg minden instának lesz lvl 100 normal, heroic és CM üzemmódja is.

Ability pruning: ez az egyik neve annak, amivel az aktív skillek számának csökkentését illetik. Én már Cataclysm alatt elértem azt az állapotot, ahol a komolyabb PVE céllal használt karaktereimnek 30-35 keybind volt beállítva és jó lett volna még több. Viszont ennél több bindet egyszerűen nem tudok csinálni, mármint olyat, amit kényelmesen használni is lehet. Világos, hogy a képességek nem szaporodhatnak a végtelenségig, mert az embereknek csak 10 ujjuk van és később se lesz több. A pruningnek többféle formája van:
  • Az aktívan, gyakran használt képességek közül kivettek, összevontak párat. Ezzel nem csak keybind szabadult fel, de a rotációk is egyszerűbbek lettek.
  • CDket, stunokat erősen megritkították. Minden létező disarm képesség megszűnt.
  • Sok aktív képesség passzívvá lett téve.
  • Tovább korlátozták az egy specen belül elérhető képességeket. Pl shadow priestnek 1 darab healre alkalmas képessége maradt csak meg. (Plusz a PWS) Ez 1-1 spec szempontjából nagyon sok elvesztett képesség lehet, de ezek jellemzően nagyon ritkán használt képességek, továbbá a class szempontjából nem vesztek el, hiszen még megvannak, de már csak 1 vagy 2 specnek. Sok kivett képesség glyph vagy talent formájában részben-egészében visszaköszön. Pl warrior cleave helyett van glyphelve 2 targetsre bővülő heroic strike. Disc priest spirit shell CDje talent lett.
A ritkítás nekem NAGYON tetszik. 20-25 bindből megvan minden fontos, a rotációk kicsit egyszerűbbek. Cserébe minden elérhető képességem fontos és használható. Megnyugtató, hogy aki nem olvassa el rendesen a tooltipeket, az továbbra is szarul fog játszani :) Kipróbáltam életemben először egy huntert és nem jöttem rá elsőre, hogy a chimera shotot nem ártana CDre nyomni. Olyan is volt a DPSem.

Garrisonok: nekem kicsit csalódás, hogy nem sok testreszabási lehetőség maradt bennük. Persze megválaszthatod a telepített épületeidet. Megválaszthatod valamennyire a követőidet. De ennyi. Ellenben sokkal érdekesebb a garrison, mint gondoltam. Az építőanyagok gyűjtése, a követők kezelése, a rengeteg kisebb-nagyobb quest és scenario, ami a garrisonokhoz kötődik, önmagában leköti az embert pár hétre szerintem. Némelyik épület egész Draenoron ható, érdekes és hasznos bónuszt ad, pl extra mount speed, outdoor pvpben hasznos defenzív bónusz, fall damage csökkentés, stb.

WoD 5 fős instance taktikai gyorstalpaló

Ezek a taktikák teljesen a saját tapasztalatok alapján íródtak és a béta jelenlegi állapotát tükrözik. Élőben biztosan fog változni pár dolog. Főleg az, hogy ezek könnyűek lesznek, most a nagyrésze nehéz, egyesek pedig szinte lehetetlenek ilvl 600-ban (vagy amennyire a dungeon fel/leskáláz).

Auchindoun

Protector of Auchindoun: kerüld ki a földre tett szarjait, amikor eldobja a pajzsát (random csapattagra megy) akkor rohanj be a pajzs mögé, várd meg a pulzáló aoe végét. Meleevel mérhetetlenül idegesítő tud lenni a sok repedés kerülgetése.
Soulbinder Nyami: amikor idéz egy bubit a földre (lila nyíl is jelzi) fuss alá és várd meg a pulzáló aoe végét. Az megvéd. Ezután addokat fog idézni, amik közül némelyik durva aoet nyom, szóval az addok kezelése magas prio, a boss csak cleaveből megy le, vagy az addok ölése után.
Azzakel, Vanguard of the Legion: az előtte levő trashmobokhoz hasonlóakat idéz. Állj ki a földön levő szarokból, ha rajtad van a debuff, ne állj mások közelében. Idéz 3 féle addot: felguard, cackling pyromaniac imp, Blazing Trickster imp. A cackling imp kurvanagyot sebző, 10mp kasztidejű pyrokat spamel random célpontra. A blazing imp sebzi és pár másodpercre disorentálja, aki közeljön. Add prio: cackling pyromaniac > felguard > boss. A boss nem sebezhető a csata nagyrészében, csak fent repked. A disorientáló impeket szerintem nem kell bántani. Bár ha nagyon felszaporodnak akkor a melee gyakorlatilag használhatatlanná válik. Ezen egy pug csapat se ment át sajnos, amiben bent voltam :) Nagyon jó dps, gyors targetváltás kellene és sajnos a pyro impek ölése nem annyira egyszerű: a platform elég nagy, közepén egy nagy akadállyal, szóval meleevel és rangeddel is csomót kell rohangálni, mire rá tud állni az ember a célpontra - és ha közben útban vannak a disorientáló impek akkor meg totál esélytelen az egész.
Teron'gor: még nem láttam :(

 

Bloodmaul Slag Mines

Trash tudnivalók: a geomancerek random targetre nyomnak egy stone boltot, ami instant halál, ha nem vagy tank. Ezeket fókuszálni és szakítani kell, ha több van akkor CC is szükséges. Minden más komolytalan.
Magmolatus: nem is Magmolatusként indul, hanem egy Forgemaster Gog'duh nevű orkként. Tanknspank. Az idézett tűzelementál addokat interruptold. Aztán egyszercsak kijön egy nagy tűzelementál, ő Magmulatus. Ő is addokat idéz. Van valami dispelálandó debuff is. Őszintén szólva ez annyira könnyű volt mindig, hogy nem nagyon tudom, mit kell csinálni, ami ne lenne triviális :)
Slave Watcher Crushto: ez a boss nekem zavaros volt. Néha maga elé idéz egy követ, amit aztán elrúg. Ne állj az útjában. Ezenkívül knockbackel, tankolandó addokat idéz és néha még rá is ugrik valakire. Kasztol egy spellt, amivel stackelődően növeli a sebzését, de tankként nem nagyon tudtam szakítani a knockbackek miatt. Idegesítő fos.
Roltall: kerüld ki a tűzgolyókat amiket idéz és rádgurít. A szélben lehet kasztolni, ha hagyod magad sodorni. A sodrással vigyázz, mert egyre több tüzet rak le és a tűz nem tűnik el. Melee rangeben nagyon könnyű az egész, nem tudom mi van, ha mindenki odaáll :)
Gug'rokk: sok sok tűz van amiből ki kell állni, elementál addokat tankolni és ölni. A boss Molten Blastját szakítani kell. Magmolatushoz hasonló és triviális minden, de több WASD feladat van.

Grimrail Depot

Railmaster Rocketspark and Borka the Brute: egy rusnya ogre meg egy goblin. Őszintén nem tudom, mit kell velük csinálni, először leöltük az ogrét, aztán a goblint. Oszt ennyi, sok a raiddamage.
Nitrogg Thunderthrower: első fázisban csak sima tanknspank, de nem tart sokáig, max fél perc. Ezután kinyitja a szerelvény oldalát és eltűnik. Megjelenik helyette egy kurvanagy ágyú és az fogja blastolni a csapatot, meg özönlik csomó add. Az ágyú random embert lő, akit targetel az úgy láttam, nem tud mit csinálni, valahogy túl kell élni. Akit nem targetel, az álljon félre. Az addok egy részének van a hátára rakva sok szép robbanóanyag. Leölt addonként 3 töltetet lehet felszedni, ezeket a megjelenő extra action buttonnal lehet dobálni, megölve, lelökve vele az addokat vagy sebezve a nagy ágyút. A vonat oldalán vannak gépágyúk is amik zöldek, de sose tudtam még beleülni, pedig ezzel is lehet elvileg aprítani. Ha az ágyút lenyomtuk, ismét megjelenik Nitrogg és nem csinál sok érdekeset, agyon kell baszni és vége.
Skylord Tov'osh: a sárkánya felülről villámszőnyeget terít a lábunk alá elég gyakran. Ez jó sokat sebez, kiállni. Néha rootol egy-egy embert, ezt dispelelni kell, mert ha belerootol a szőnyegbe akkor oboa. Triviális. Az első hetekben jó bugos volt, úgy spawnolt a boss, hogy mindenkit instakillelt kb a köpetével :D

Iron Barracks

Még nincs a bétában.

Shadowmoon Burial Grounds

Trash tudnivalók: az egész insta őrületesen overtuned, a trasht is beleértve. Az arcane elementál szerű trashmobok aoe sebzést puffogtatnak elég gyakran. Ahol 2 ilyen van egyszerre az kb tuti wipe. CC nem megy rájuk, szakítani lehet, de LFDben összehangolni több interruptot, hogy ne egyszerre hanem egymás után tolják, az kb kizárt. A földön vannak több helyen lila rúnák, sebeznek vagy 50-60% maxhpt, ne lépj bele. Az első bossig terjedően elég retardált az alaprajz, simán lehet rossz fele pucolni és akkor kb 2x annyi trash van :)
Sadana Bloodfury: kör alakú platformon áll ez a boss. A platform szélén lila rúnák vannak. Ezekre soha ne lépj rá, mert brutálisan nagyot sebeznek. A boss addokat idéz, amik 10-15s alatt beérnek a bossig. Ha a tank hülye, akkor még gyorsabban. Ha beérnek akkor szépen aoe pulzál jó sok (de még épp healelhető) sebzést a csapatba, szóval inkább ne érjenek be. Az addokat stunnal kell feltartani és DPS. Stun nélkül nem könnyen megoldható. Szerintem a lassítás (conc shot) nem hatott rájuk, de láttam, ahogy páran stunolják sikerrel őket. Random emberek fölé kardot idéz, majd a kard pár másodperc után leesik és kurva sokat sebez. Tehát ha kard jelenik meg feletted, húzás arrébb. A leesett kard beleáll a földbe és 1-2 percig ottmarad, aoet pulzálva kis rádiuszban, azaz ezeket is kerülni kell. Kb 1 percenként napfogyatkozás szerű effektet idéz, ekkor ki kell futni a platform szélére. A lila rúnák egy része fehérré változik, na egy ilyenre állj rá, az segít. B terv: behúzni középre és a disc priest dob egy PWBt :) Ha mindezt sikerült jól végrehajtani, a boss megdöglend.
Nhallish, Feaster of Souls: ez egy nagy voidwalker szerűség. Nagyokat lehell, ne fordítsd a party felé és ne állj az arcába. Aztán egyszercsak behúz mindenkit magához, aládrak egy nagy shadow tócsát ami jó sokat tickel és tök nehéz kijönni belőle, mert húz befele. Ha sikerült gyorsan kijönni akkor jó vagy, ha nem, akkor beszoptad és meg fogsz dögleni. Ezután ugyanis bedob mindenkit egy shadow realmbe, ahol egyedül vagy 1 idézett add ellen. Az add lófaszt nem csinál, csak fut elfele félelmében. Ha szerencséd van, akkor nem bele a falba. Amíg nem ölöd le (vagy lehet hogy van valami timer is) addig nem jössz vissza a valódi világra, de legalább nonstop sebződsz. Ha valami csoda folytán túlélted ezt a fázist, akkor visszatérsz és ismét a bosst lehet lőni. Innentől kezdve viszont void zónákkal bassza tele az egész termet, de iszonyú gyorsan és iszonyú sokkal. Szerencsére csak 40-50% hpt tickelnek másodpercenként és semmi előjelük nincsen, úgyhogy nagyon könnyű túlélni. Innentől a behúzós-árnyjátékos fázistól ismétlődget, amíg be nem wipeol a csapat, vagy valami csoda folytán meg nem ölik a bosst.
Bonemaw: hihetetlen, de legalább kétszer láttam már, ez ennyi Nhallish killt jelent. Ez valami csúnya kukac, ami szív, meg fúj és néha a földre csapja magát, amivel nagyon csúnya aoe sebzést okoz. Ha ez nem lenne elég, gyorsan idéz még 2 vagy 3 hasonló kukacot a platform többi részére elszórva, amik tulajdonképp ugyanezeket csinálják. Ha bármelyikhez közel mész és nincs ott a tank akkor téged meleez, egy crit instant halál. Fogalmam sincs, hogy lehet túlélni ezt az elbaszott szart. Egyszer valahogy leöltük, de utána volt a fent említett aoe spamelő elementálból 2 db, ezen wipe, majd oszlás. Ó jee, imádom a kitartó beta playereket.
Ner'zhul: valamiért még csak videón láttam :)

 

Skyreach

Trash tudnivalók: az első boss után egy csomó lökdösős fos trashmob van, ezeket óvatosan, mert le tudnak verni a platformról, fix halál.
Ranjit, Master of the Four Winds: idéz ezüst színű gömbsort, ami rotációs kapaként kaszálja a csapatot, ha nem állunk ki előle. Néha megmérgeli magát és idéz egy teljes platformot átérő 4 ágú arany gömbsort is ami ugyanezt csinálja és egész jó supermariozást lehet rendezni a sok forgó gömbsor között. Szerencsére nagyon lassan mozognak, így könnyű kikerülni. Mókás.
Araknath: tanknspank. Időnként jól megaoezi a raidet. Időnként sugarakat idéz, amikbe bele lehet állni Netherspite jelleggel. Azt hiszem gyógyítanak a sugarak, úgyhogy inkább minket, mint őt.
Rukhran: hülye madár, idéz kis hülye madarakat, amik után egy urna marad. Na most nem jöttem rá pontosan, de talán minden madarat a bosstól messze kell megölni, különben nem 1 hanem 2-t idéz miután megölted, vagy valami ilyesmi. Egyszer voltam csak, valahogy leszenvedtük.
Szeles rámpák Angry Birdssel: ez egy afféle "lift boss": elég hosszú szakaszt kell megtenni úgy, hogy a szél szembefúj, emiatt gecilassan haladsz és hülye madarak le-le csapnak ciklikusan az út egyes részeire, ami sebez is. Kombinálva ezt azzal, hogy nem igazán vannak már instant healek... Mondjuk úgy, hogy ez a rész egy idegesítő, teljesen felesleges fos. Szerencsére az utolsó boss előtti trash leölése vagy nem tudom mi, de kikapcsolja a fújást és a madarak csípkedését, így egynél többször még nem kellett megcsinálni egy runon.
High Sage Viryx: ez egy jó kis boss. Tankoljátok a bejáratnál és mindeni álljon is ott lehetőleg. Aki a lézert kapja, fusson el vele a terem szélére, aztán próbáljon valahogy visszakerülni. Sokáig tartó tűz marad utána és gecisokat sebez. A Lich Kinghez hasonlóan valkűr által felkapott embereket szabadítsátok ki az add leölésével. Aki fel van kapva az is tud kasztolni. Stunok, lassítások is játszanak. Emiatt mindig legyetek messze a platform széléről, hogy legyen idő leölni az addot mielőtt letosz a Taigetoszról. Van, hogy a felkapott játékos kapja a lézert. Ekkor a lézer őt nem sebzi, de a melee aki a valkűrt dpselné az intenzíven fog kurvaanyázni. (különösen ha glad stance warrior és a shield charge folyton belerakja a kurva tűzbe és ezért retardáltnak néz ki a többiek számára, TRUE STORY) Idéz egy shielding addot is ami pajzsolja a bosst, asszem -99% damage taken. Ezt a pajzsot interruptolni lehet illetve az addot le kell verni. DPS prio: valkyre add > shield add > boss.

The Everbloom

Trash tudnivalók: sok és unalmas. Van pár mob, ami elég durva poison dotot (?) rak a tankra, ha nincs ami ezt leszedje akkor egy dupla pack pull nagyon gázos tud lenni.
Witherbark: nagy ent bácsi. Idéz silencelő köröket, ebből állj ki. Rootoló, sebző szarokat is, ebből is állj ki. Egyszercsak elfogy az energiája és lefagy: ekkor 2-3x sebződést szenved el. CDket pattintani és ölni. Jönnek ekkor fehér gömbök is, amik feltöltik az energiáját. Ha 100ig ér, akkor újra aktiválódik és megszűnik az extra sebezhetősége is. A beérő gömbökből ráadásul addok lesznek, amiket tankolni kell. Szóval ha erős janik vagytok, akkor csak DPSeljétek le a bosst a picsába. Ha logikus janik vagytok, lőjétek le a gömböket, hogy kevesebb add legyen és tovább tartson a sebezhető fázis. Ez a taktika nem húzható örökké mert egyre gyakrabban jönnek gömbök.
Ancient Protectors: őőő 3 ilyen lófasz kaszter druida, vagy mi, amik kasztolnak mindenféle szart és közös healthpooljuk van. Valamit szakítani is kell, de alapvetően faceroll módon oldottuk ezt meg eddig, így hát nem tudom, de talán nem is szükséges tudni.
Archmage Sol: egy mágus boss. 3 fázisa van: tűz, jég és arcane. Ebben a sorrendben. A fázisokat egy Parasitic Growth nevű spelljének megszakításával lehet váltani. Ezt a spellt kb 1 percenként kasztolja. Ha nincs megszakítva, nem vált fázist, de brutál haste és damage bónuszt kap. Ezt csinálja az egyes fázisokban: 1) tűz: tűzköröket spamel, ezeket át lehet ugrani vagy el lehet futni előlük. Ha 2-3at bekapsz akkor megdöglesz. 2) jég: blizzard. Asszem alapban is kb 2 tick megöl, de ha kap hozzá damage bónuszt is, akkor mégjobb. Úgyhogy ez jól balanszolva van :D 3) arcane: arcane explosiont spamel, ki kell healelni. Ez afféle soft enrage. Ha jó a dps akkor ezt a fázist nem látjátok.
Xeri'tac (opcionális):  pók boss. Jelenleg kisebb bugjai vannak sajnos, nem ajánlom. Idéz pókokat, amik közül a sprayerek aoe sebzést tolnak, egy másik pedig fókuszál valakire és üldözi amíg meg nem hal. Idéz pale orcokat is, amiket időként megesz (devour). Ettől fene tudja mit csinál, de az nem lesz nektek jó. Szóval miután leidézett egy csomó pókot, egyszercsak leszáll a plafonról és sebezhetővé válik. Innentől nagyon nem szeretnétek, hogy pale orc a közelébe érjen, mert az kb wipe. Elvileg itt vannak a földön méregfelhők, amik sokat sebeznek, de jelenleg nem látszanak nagyon (bug). Szóval a taktika kb annyi, hogy éld túl a pár percnyi pók add spamet, aztán ha leszállt a boss, a pale orcokat ne engedd a boss közelébe, CC is játszik.
Yalnu: magnataur szerű boss. NPCk is segítenek ölni. Egy portál mögött van, belépéskor azonnal aktiválódik a boss, szóval NE menjetek be amíg nem áll készen minden. A boss időnként shockwavet tol, ne állj bele. Idéz addokat, több féle van, nem érdekesek nagyon, kivéve egy kis virág addcsoportot ami durva dotot rak a tankra, de alig van HPja. Ezeket nagyon gyorsan le kell ölni, kiteolni, stb. Időként teleszórja a terepet virágokkal: ezeket el kell taposni, különben ~15s múlva mindből add lesz. Az NPCket néha entanglementtel bünteti, azt is érdemes leverni, hogy ne haljanak meg. Kb ennyi, nagyon durvára van tuningolva, de ölhető.

Upper Blackrock Spire

Orebender Gor'ashan: hmm az eredti Pyromancerhez hasonló boss. Fent áll az emelvényen és a körülötte levő cuccok tapogatásával lehet aktiválni. Nem teljesen értem, mi a taktika, hol lent megy körbe valami aoe, hol fent robbant egy nagyot. Lehet, hogy érdemes a rámpán fel-le futni az aoe kikerülése végett, de én ki tudtam healelni, szóval ez most gyakorlatilag faceroll.
Kyrak: dragonkin + 2 kis dragonkin. A két addot öljétek le focussal, ne álljatok a tűzcsíkjukban. Asszem a boss cleavel, erre is figyeljen a melee. Egyszer csodásan meghaltam 1 mp alatt egy cleave meg tűzcsík comboban. Kicsit későn futottam és a tank is rámfordította a bosst. Ha a 2 kicsi meghalt, akkor a boss elkezd csúnya zöld tócsákat pakolni, amiben ne fürgyé le. A bosst végig érdemes szakítani, mert ha nem, akkor kurvára fáj.
Commander Tharbek: ez a csóka van Rend helyett és kb ugyanaz a mechanizmus: jön sok kis addwave, amik lófaszt nem csinálnak. Aztán jön ez a majom a mountján, ami lehellget. Aztán ha meghalt a mount, leszáll a csávó és elkezd csúnya, pörgő tüzes fegyvereket idézni, egyszerre sokat és ezek mozognak is. Ezeket kikerülöd, DPS, loot.
The Son of the Beast (neves trash): kb mint az eredeti, csak kisebb. Ő a fia :) Randomban kichargeol valakire, közben tüzet hagy. Aoe fear. Kb ennyi. Azért a tűzcsíkja egy szemétség, mert különálló objektumokból áll, egyszer egy csíkon végigchargeoltam és ahány darabból állt, annyiszor sebzett, instant meghaltam maxhpról :D
Ragewing the Untamed: a híd felett repked, leszáll mellé. Simán le lehet zuhanni és meghalni akár gyalog is, de én charge segítségével szoktam. (hogy rohadna meg) Néha lehell egy nagyot: random ponttól valamilyen irányba fordulva, el lehet futni előle alapvetően. Aztán felszáll és idéz sok kicsi whelpet. Ezt lekezeli a 7es és 8as csapat, különben -50 DKP :) Ebben a whelp fázisban magmatócsákat köpköd. Szerencsére már csak keveset és nem sebeznek iszonyatosan sokat sem. Ezekből tehát ki kell állni. Segít, ha a híd szélénél mozogsz mert a tócsa mindig középre megy, ergo a szélénél sok lesz az üres hely.
Warlord Zaela: ha cyclonet kasztol, fuss előle. Elvileg ilyenkor rámegy 1 emberre, de jó lassan megy, lényeg, hogy ne kiteoljátok bele a tömegbe. Cyclone után addokat hív, ezeket leszedni. Asszem a wrymcaller nevű add a geci, az beránt időnként egy embert magához. Ami nem túl jó, mert a csata első perce után sárkányok ereszkednek le a platform széleihez véletlenszerűen és az egész platformot abban a sávban belehellik durván. Ezek elől el kell mozogni. És ha a tank van olyan hülye hogy nem megy el és az add beránt valakit akkor rögtön ketten fognak égni.

Nincsenek megjegyzések: