2014-09-10

Coliseum

Hát lehet, hogy nincs új BG a WoDban, de van Coliseum, ami egészen szórakoztató lehet, ha az ember megfelelő pvp skillel rendelkezik - ennek kifejtését lásd lentebb :)
Ez egy pvp scenario: besorolsz, kapsz magad mellé legalább 10 embert (talán 20 körül van a cap?) és összeeresztenek egy arénában titeket, hogy döntsétek el, ki a jani. Aki meghalt, azt kirakják az aréna nézőterére felélesztve, hogy legyen ideje elgondolkodni, mi a fasznak jött be ide pure dps kaszttal vagy healerrel.

A jani lootolhat egy 660/690-es pvp epicet egy ládából.

Aki nem jani, kap egy ingame levelet (napi 1x max?), random apróságokkal. Pvphez kapcsolódó zöldeket és kék pvp 626/681 cuccokat láttam.

Tutira erről lopták az Éhezők Viadalát! (ok, nem bírtam megállni)

Glad warrioromat eltaposták 20 másodperc alatt, a blood DKval viszont 2ből 2x eljutottam a 3. helyig azzal a kurva összetett taktikával, hogy valakire dot, majd körbe rohangálva szétterítem blood boil spammal. Ezt csinálom egy fél percig, eddigre már alig él valaki, mert megbasszák egymást. Ilyenkor már csak pár méltó ellenfél marad, akiknek pvp skillje monk, dk, sámán vagy paladin kiválasztásában érte el negyedéves csúcsát. Igazából láttam huntardot is az utolsó élők között, teljes állatkert volt kint neki végig, úgyhogy kikövetkeztettem, hogy nem Lone Wolf marksman volt.

Eddig 3 játékban voltam, a nyertesek: fasztudja milyen shammy, blood DK, frost DK. A tapasztaltabbak megesküdtek, hogy mindig monk nyeri. De tényleg.

A játék előtt van pár perc a felkészülésre, addig mindenki barátságos egymással. Ilyenkor jönnek a kérdések, hogy ez miről szól. Erre szerintem 2 jó válasz van:
- az nyer, aki előbb meghal, de tényleg!
- ha lejár a visszaszámlálás, mindenki targetelje XY-t (ha valakiről tudjuk, hogy az előzőt megnyerte) és öljétek erősen meg.

Ez utóbbival sikeresen elbasztam egy másik blood DK ismételt első helyét :) Helyette egy frost nyert, nem tudom, hogyan.

Pár shot:





Nincsenek megjegyzések: