2009-04-03

Holy priest vs Onyxia 1:0

Egy ele shammy a guildben solozta Onyt, gondoltam megnézem mit tud a holy priest :) Standard 14/57 pve spec, pve gear (935/380 mp5, 2144 spellpower inner firevel, 16.6K hp unbuffed), 1 db manapoti és semmi más consumable vagy speciális gear.

WWS >>

Phase1: DPS és regen fázisok felváltva, inner fire fenntartása. 1K melee, 1.3K cleave. Critek 2400 körül max. Ha inner fire leesik, 3K felett is critel, szóval nagyon megéri fenntartani, rohadt sok fizikai sebzést levesz. Ha a mana lemegy 20-30% körülre, wandolással kell DPSelni, elég gyorsan visszajön. Unalmas fázis, 60%-ig.

Phase2: na ez a szar, ez tényleg elég nehéz és manát kell managelni de kőkeményen. Többször gondoltam azt, hogy nem fogom kibírni manával. A whelpek folyton érkeznek, néha 30-60 másodperc szünet van, de jellemzően folyton bent van 2-3 darab. Összevárni nem hiszem, hogy érdemes őket, bár manahatékony lenne az aoe, viszont sok manát költene addig el az ember önmaga healelésére. Shadowfiend nem nagyon használható, mert a boss repked és ha whelpre küldöm ki akkor a boss fireball köpete jó eséllyel leviszi, mert a whelp ugye ott lesz rajtam... Idegesítő, hogy a whelp halála esetén a shadowfiend elindul Onyxiát megkarmolni de ugye nem ér oda soha... A deep breath néha 15-20 sec kihagyással jön, de gyakran több mint 1 percig csend van. 10K felett sebez összesen, szóval célszerű max tájon lenni. Biztos ki lehet állni belőle de alapvetően csak kihealeltem és így boss rangeben tudtam maradni.
Én itt aoezáskor procoló surge of lightokat használtam a boss smiteolására, illetve ha nem jött whelp tömeg épp és volt manám is akkor a bosst smiteolgattam. Voltak itt is wandolós regen fázisok, a shadowfiendet próbáltam közvetlen Ony köpet után kiküldeni, hogy minél később kapja el a soron következő fireball.
Focusba tettem Onyt hogy gyorsan ki tudjam targetelni. Idegesítő amúgy hogy fel-alá repked, folyton kimegy rangeből.

Phase3: 40%-nál leszáll végre, innentől ugyanaz mint az 1-es csak fear is van, fear ward is mehet CDre, inner firet ismét fenn kell tartani és a fear miatt kicsit proaktívabban kell healelni. Fear utáni low-hp helyzetekben toltam magamra guardian spiritet. Itt mintha picit erősebben ütne, de lehet hogy már csak ideges voltam :) Közben ki kellett mennem ajtót nyitni, áááá torzult az agyam :D Ja meg volt olyan gond is ebben a fázisban hogy már kellett pisilnem ;D

61 perc volt, majdnem 60g készpénz van benne meg csomó epix, pár boe kék, biztos eladhatóak. Némi consumableval meg gyakorlattal sokkal gyorsabb is lehetne, akár farmolni is megéri ha valaki bírja az unalmat :D (Hmm utánanéztem, a kékek amiket dob, nem túl kelendőek, szóval nem...)

Az egész nem szól semmiről csak legyen kurvasok manaregened és tudd managelni a manabart, p2ben gyorsan váltani célpontok között miközben figyelsz a deep breathre.

Na mivel nem frapsoltam semmit a phase2-ből, így sok értelme nem volna a videónak, csak egy shot van a végéről, meg a WWS az elég konkrét.

3 megjegyzés:

Pumuklee írta...

Szia Deli, tényleg 61 perc Pappal? az nagyon sok, bakker, hogy bírtad? Nekem sámival a 28 perc is írto soknak tűnt fight közben. nekem lett videó, ha gondolod majd átnyomom, meg akartam is kérdezni hogy pl youtube-ra te mivel darabolod? mert ugye közel 30 perces muvit nem fog engedni youtube.

Zka írta...

Hát uncsi volt alapvetően :D

Nem gondoltam hogy lemegy, csak poénból nekiestem aztán úgy jártam mint a vödör takonnyal, hogy nem tudtam elharapni :D
Tecsőre nem rakom fel, meg amúgy sincs értelme teljes hosszban feltenni, editáld meg úgy hogy a fázisváltások látsszanak meg a fázisokból pár rész és kész.
Az ingyenes windóz movie makerrel is meg lehet csinálni, én azzal szoktam. Gagyi de ilyen "barátoknak megmutatom" típusú videókhoz pont elég.

Pumuklee írta...

akkor maradok az adobe premier pro-nál, azzal akár 8 kép és 8 hangsávot is tudok vágni :D
akokr csinálok youtube-re egy vágottat, hogy mégis, meg felteszem ftp re a fullt, ha valakit érdekel.