2009-04-22

Kazuálkodás Ulduarban

Tegnap maint váltottam priestre, mivel főként azzal fogok kelleni Ulduarban, egyszerűen alig lehet értelmes holy priestet találni ezen a szerveren :) Shadowt meg már 1 éve nem is láttunk jelentkezni. Az egyetlen aktív SPnk DKra váltott, szóval erős üresedés lett a priest állományban. Persze továbbra is azzal jövök raidre amivel kellek :) A gear mindkét karakteren elég Ulduarra, legalábbis main specen (holy illetve prot).

A baba születése miatt nem jutok le gyakran raidre sajnos. Tegnap bekerültem egy 10-es Ulduarba, ahol XT, Razor és a traktor már lent volt, megcsináltuk az Ignis és a Kologarn first killt is, meg bohóckodtunk a nagy csajjal utána. Ez volt a guild második 10-es raidje, főként 25ösben próbálunk haladni. A 25ös nekem sokkal nehezebbnek tűnik, mint a 10es, az eddigi LK raid instákkal ellentétben.

A trash igen kemény, főleg ha nem ismeri még az ember, ahogy elnéztem főleg Ignis előtt van brutális cucc. Hála a Blizzardnak, mert ezt így a Naxx PUGok 90%-a nem fogja tudni megcsinálni és nem lesznek tele az insta szerverek végre. Aki meg kicsit is értelmes, pár próba után rájön, hogy kell kezelni a trasht és halad tovább.

Nagyon nagy respect a Blizzardnak azért amit itt a trash terén művelt. Végre olyan trash, ami nem sok, nem kevés, nem könnyű és nem úgy jelent kihívást hogy atom nagyot üt. Sokkal inkább csak megfelelően kell kezelni az ötletes képességeiket. Külön hála, hogy NEM CCvel, legalábbis amit eddig láttunk oda nem kellett.

Legutóbb kemény trasht T5-ben láttunk egyébként. Ott annyira sok idő ment el mindig a CC jelölésével és a CCzett mobok kerülgetésével, gyűlöltem rohadtul. Meg kb annyi volt a trashben a nehézség, hogy nyom kismillió aoet oszt ha nem CCzed szopsz. Ja meg ne aludj el és ne vágd fel az ereidet mire a 20. pakk is meghal, dögunalom.

Visszatérve Ulduarra: három bosst láttam, Auriayanál érdekes lesz megtalálni a megfelelő pullt, de utána könnyű lesz szerintem. Ignis és Kologarn ötletes volt, durva heal kell mindkettőn és némi koordináció a játékosok között. Szórakoztató, kreatív bossok.

Úgy láttam az arms warrior DPSe elég pazar :) Azt amúgy 5fősben én is próbálgattam, nagyon tetszik ahogy működik, kár hogy rövid 2-3 mobos pullokon sok okosat nem tud csinálni. Bossokon és nagyobb pakkokon ha kéznél van a bladestorm akkor isten.

Ignis first kill WWS >>
Kologarn first kill WWS >>

Kologarn kidőlt, mókás :)

Nerfelt manaregen :D
Be kell szereznem egy guardian spirit glyphet, a POH glyph itt se szerepel fényesen, pedig az új serendipity miatt használom a POHot ezerrel. A GSnek viszont lesz bőven lehetősége üzemelni :D
Manapotiznom nem kellett, a fiend és a klikkelős regen trinketek viszont elég üzemszerűen elmentek.

Nincsenek megjegyzések: