2010-04-05

Faceroll

Visszatértem. Az itthoni meló project cancel státuszba került, több munkahelyen is folyamatban van felvételiztetésem, szóval valami csak lesz. Addig is van egy kis időm játszani.

Nagyon tetszett az új revenge, ezért elővettem a warriort. Nem a gagyi UA revenge spammelő buildre mentem rá, hanem sima prot specen kaptam fel egy hevenyészett, félig 200-219es epicekből álló DPS geart, mellé pajzsot a kézbe.
Így (attól függően hogy felveszek-e egy staminás trinketet) 25-26K hpm van unbuffed, 24K armor és minimális avoidance. LFG buffal és attól függően milyen egyéb buffokat kapok, 26K és 32K közötti HP jön ki instában.
Na most az avoidance az akkor is kb ennyi volt, amikor kék tank gearben mentem neki az első HCknek, csak unbuffed 22K HP és 20K armor volt mellé. Igaz, crit immunis voltam, most meg kicsit sem, de hát kell egy kis izgalom. A DPS így is úgy is az akkori duplája vagy triplája, így ha kapok is durva pofonokat, minimális ideig kell healelni. A legtöbb aoe pakk 10-15 másodpercig tart aminek felét-harmadát elviszi a shockwave stun, ha meg shieldblock is aktív akkor kb végig szinte semmi sebződés nincs. És az SB bizony 2-3 pakkonként aktív.

Eddig szigorúan guildes healerekkel a következő 4 HCt tankoltam le:
1) CoT: igazából semmi veszélyes nem volt, Meathook critelt egy 9Ksat ami fájt, illetve egy abos pakkon mentem még 50% alá, amúgy semmi, lófasz.
2) UK: nyugodtan egybehúzhattam volna az első folyosót egy shieldwall alatt, de óvatos voltam. A tunneleres részeken (sok normál mob) simán rage starved voltam :( Sikerült egybeszedni 2 db 4es pakkot és egy 2es patrolt az egyik lépcső aljában, shieldwall+last stand kombóval kibírtam azt is. A főboss smashaiból kiálltam persze, de azt amúgy is úgy szoktam.
3) VH: a 4es mortal strikeoló pakkok fájni tudnak ha az ember seggébe kerülnek. Erekem 5500 dps, az egyik 4es pakkon 6500.
4) UP: itt bizony voltak fájdalmas pakkok. Skaditól féltem kicsit, de semmi extra nem volt, a WW előtt kapott egy disarmot, alatta meg egy shieldwall ment, lófaszt nem ütött úgy. 12 perces run volt átlagos DPSekkel.

Igazából kék gearben is pont ezek voltak a veszélyesebb részek, meg HoL végén a trash + hc OKban a kaszter pakkok a platformokon. Az összes többi már annak idején is egy vicc volt.

Szóval mi az értelme ennek a DPS tankolásnak?
- Fun. Nagyon nagyon fun.
- A healer nem unatkozik.
- A tanknak ismét funkciót kapnak az OH SHIT gombjai.
- A tank DPSe a normálisnál 20-40%-kal nagyobb (gear függő) és az aggró is ennek megfelelően alakul.
- Rage szinte soha sehol nem fogy el.
- Előző 2 miatt gyakorlatilag a durvább és türelmetlenebb DPSeknek sincs halvány esélyük se lehúzni semmit. Lehet full nukeolni.
- A run gyorsabb (kivéve ha wipe történik az összecsukló tank miatt, de eddig még nem).
- Badge gear elég hozzá a tank és healer részéről is.

A revenge meg tényleg kurvajó, 13K feletti most a crit rekordom vele.

CoT overall:

UP overall:

Nincsenek megjegyzések: