2010-11-08

Ismerkedős raid 1

Tegnap este adhoc módon összeverődött 8 (félúton egy kis időre 9) ember az új guildből és elmentünk ICC10be ismerkedni. Az emberek fele olyan szomorú sorsú, mint én (nem tudtunk raidelni jó ideje, következésképp a taktikákkal nem vagyunk igazán képben :D) ezért nem volt egy diadalmenet, de azért Sindiig bepucoltunk. Ma este nem igazán érek rá, pedig jó eséllyel LK kill is lehet, azt azért megnézném.

Most először voltam disc priesttel raidben a 4-es patch óta. Meglepett, hogy replenish mellett is mennyire el tud fogyni a mana pár perc alatt intenzív flash/binding használat esetén. A heal spell szinte használhatatlan, olyan gyors a sebződések üteme. Ha mégis van egy nyugisabb szakasz, olyankor az atonement (értsd smite spam) kiválóan működik. Jó példa erre Saurfang, ahol 4K+ dpst toltam miközben healeltem is rendesen - már amennyire ott rendesen kell healelni ugye. Valószínűleg jobban jártunk volna, ha a fa egyedül healel én meg shadowban tolom. Ott csak 1 darab rangedünk volt, a melee ölte az addokat, no az úgy kurvára fájt.

Valithrián kint healeltem a raidet, na az is érdekes volt 8 fős raiddel... Sokan nem voltak tiszában a targetek prioritásaival, így elég sok raid damage volt. Itt nem is az atonement volt a sztár, hanem az archangeles manatöltés, aminek segítségével a raid damage csökkenésekor 5 smite után tudtam +15% hatékonysággal, mana visszatöltés után spamelni a ghealt a nagy süsübe + spameltem a holy novát a kukacokra, mert a lockunk nem volt fent TSen és nem hallotta, hogy neki kéne azokat top prioval elintézni :) Szóval ez kalandos kill volt.

A többi bosson nagy eltérés nem volt az eddigiekhez képest, maximum annyi, hogy a flash elviszi a manát, de nagyon. Viszont nincs más helyette, heal túl kicsi és túl lassú ebben a contentben. Gheal túl lassú, túl nagy és túl drága. 9 fős Blood Princesen 0 mana körül végeztem én is meg a druid is. BQL is nagyon fájdalmas volt 2 healerrel. A többi viszont vicc.

A DBMem valamiért nem működött, ezzel úgy nem nagyon volt gond, kivéve BQL végén, ahol teljesen elfelejtettem, hogy van kifutós debuff is és csak néztem, hogy hmm hmm mi ez a lila nyíl a fejemen... Hmmm... Kéne valamit csinálnom vele? Jé meghaltam... Végülis nem a DBM hiányzott, hanem agyilag nem voltam ott :)

A BE racialt (aoe silence + manatöltés) még szoknom kell, folyton elfelejtettem használni, pedig nagyon jó.

Power:Word Barrier elég nagy csalódás. Ritkán jutott eszembe, de amikor letettem, akkor pár másodperc alatt elfogyott belőle az absorb, mindez 3 perc CDvel. Nagyon ergya ez a spell. Pedig igen szép és a koncepció is ötletes.

SPként voltam pár 5fősben, nagyon durva a dps - hc HoRban a második bosson valami 9300 jött ki a csőből. Patch előtt ~6K körül volt a plafon ilyen körülmények között.

A guildbe eddig felvett emberek (már akikkel eddig játszottam) ígéretesek, annyira nagy mellényúlás nem történt úgy néz ki. Igazán majd csak Cata után derül majd ki, mire jutunk.

Nincsenek megjegyzések: