2010-10-31

For the Horde!

Na hát rögös az élet, Mari néni. Alakulgat a guild, ~25 jelentkezésnél tartok, remélem nagyrészt fel is jönnek 85re és beválnak az emberek. Egyelőre mindenkit felveszek, aki szimpi és hihető, hogy vagy képes a hardokra, vagy képessé tehető. Rossz esetben megválunk egymástól. Úgy néz ki, Skaven & Pálma is jönnek és a GM címet is lepasszolom majd az előbbinek.

Sajnos Ildar nem tud jönni, mert a munkarendjét átszervezték úgy, hogy egy esti guild nem felel meg neki. Emiatt a warriort vittem át elsőként (UD), aztán hiányzott a priest és az is átment (BE). Neki nevet is váltottam Khetana-ra.

A chopper / mechano-hog jó módszer a pénz átvitelére. 20K a maximális átvihető pénz faction váltásnál, a többletet be kell fektetni. Tippként azt kaptam, hogy
1) chopper
2) tournamentes petek
3) pristine diamond

Utóbbival az a gond, hogy az insane acsihoz kell, ezért most drága, de ha bármennyi a nyakadon marad mikor az acsi megszűnik, az onnantól nullát ér. A tournamentes petek, nos azt se tudom mik azok, látszik mekkora gyűjtő vagyok :)

Szóval csináltam 3 choppert kb 3x14000 aranyból, az első már el is ment 16K-ért, az AH profit után 15200, szerintem ez így korrekt. Igen, a chopper átváltozott mechano-hoggá faction váltáskor. Azon filózok, hogy ha ezen ilyen tűrhető profitot lehet behajtani és akár napi egyet eladni, akkor ezt érdemes lenne rendszeresen megtenni, főleg amíg még olcsók az LK-s matok (titansteel bar, arctic fur).

Vicces volt, hogy faction váltás után 2 percen belül hárman is rámwhispereltek (mind ismeretlen arc), hogy héé én nem allis vagyok? :) Mondom 5 perce még az voltam :)
Aztán volt olyan kérdés is, hogy játszottam-e Final Fantasyt, ez a guildnév miatt jött. A válasz az, hogy nem, a név innen van. Ők persze lehet, hogy az FFből vették, de ezt nem tudom.

Sok ember csak 4.0.3-tól jön, szintén sok a reroller. Év végéig nem sokminden fog történni a kis guildben. Remélem azért az első 10es clearek már eleve 2 párhuzamos csapattal fognak menni, és mégjobban remélem, hogy beválik a terv és működőképes, hardozós guild lesz ebből.

Nincsenek megjegyzések: