2010-10-26

Omnislash #3

Éjjel megalakult a guild pár ismerős segítségével, köszönet nekik. A holnap itt van, aki jelentkezni akar, nosza írjon applyt!



Úgy döntöttem, hogy a priest lesz az első 85ös karakterem és valószínűleg faction váltással viszem majd át. Warriort rerollolok 4.0.3 patchben, egy blood elfet. Ha esetleg nem lesz lelkierőm felvinni 85re akkor később faction váltás a mostani warriorral. Nehéz szülés volt, de végre megvan. Azért döntöttem a priest mellett, mert annak 2 specét is nagyon szeretem, a warriornak viszont a dps specei annyira nem kötnek le és nem izgatnak. Patch óta ki se raktam, csak tank specet. És ahogy a jelentkezőket elnézem, igencsak szükség lesz arra, hogy a legtöbb ember kettő szerepkörben is pörögjön.

2 megjegyzés:

zad írta...

De kár h. a warrit vitted át. Már várhatom a további rugó elemzéseket.... Hiába izgattál fel :)

Péter Zoltán írta...

Vittem a priestet is