2010-12-11

Gearelés, első insták

Azt hiszem átlag 329-es itemlevel kell, hogy heroicba mehessen az ember az LFD toollal. Lehet előbb is, csak akkor össze kell rakni a csapatot és oda kell battyogni. Tegnap éjfél körül lett meg az 5. 85ös ember a guildben, úgyhogy egyelőre csak LFDvel mentek a többiek hcba, nekem 327 fölé sehogy nem ment az ilvlem úgyhogy mentem 2 random normált egyedül.

Halls of Originationt kaptam, kb az elejétől. Feral tank volt 120K hpval, talán 1 db 84es karakter volt bent, a többi 85. CCt nem használtak, taktikát szerintem senki nem tudta, manára nem nagyon vártak sehol. Finoman szólva hentesmunka volt, amit a tankkal a mobok csináltak, gyakorta majd összefostam magam. Kedvenc részem az volt, amikor a tank immunis lett a healekre, nem is kis ideig :) Guildchaten Fly megemlítette, hogy ő ezt a helyet nem bírta kihealelni, hát nem csodálom :) Nehezen tudom elképzelni milyenek lesznek a heroicok, ha a normál ilyen. Valószínűleg 1-2 CC után marad ott ennyi sebzés, mint itt.

Másodiknak Lost City of Tolvirt kaptam, pontosabban az utolsó bossnál állt a csapat. Szintén fogalmam nem volt a taktikáról, healeltem mint az őrült, a végén mindenki 20% körül, de lement. Plusz az egyik dps odavolt, hogy de jól healelek. Biztos az előző healerüket kirakták mert nem tudta megoldani a dolgokat - feltételezem csomó extra sebzést szedtünk be a taktika nem ismerete miatt.

Elszomorító számokat mutatott a recount a runok után: 4% PWS, 4% divine aegis. Van értelme discnek lenni így? PWS spam nem fenntartható és nem is túl értelmes jelenleg. Gheal/heal/penance/poh a fő heal források. Fórumokon minden második ember esküdözik, hogy holyra átspecelve mennyive könnyebb lett healelni. A többi meg pont az ellenkezőjét mondja, szóval ki vagyok segítve :D

Mindenesetre az Archangel nerf miatt eldobtam azt a talentet & társait és 31/8/2 specen vagyok. Az inner focus isteni jó.

Az ilvl feljebb húzására jó trükk egyébként, hogy veszel bármit, ami nem hasznos neked, de felvehetnéd (pl agis neck priestnek), azt is bele fogja számolni - minden slotra a legnagyobb szintű itemet ami nálad (vagy a bankodban?) van. Nekem ilyen szarakodással se sikerült átugrani a lécet, igazából mérges vagyok miatta rendesen. (még 2 ilvl kéne) De majd csak sikerül szerezni 333+ chest vagy wristet, ami talán megoldaná a dolgot. Ring of blood is segítene, de ott olyan tömeg van, hogy nem tudom van-e értelme odamenni kora hajnalt kivéve bármikor.

Elkezdtem a Hyjal zónát végigtolni repu miatt. (epic healer öv jár exaltednél, no meg a fejes enchant) Hallod, akinek az a rész tetszik, amikor madáron kell repkedni egy barlangban az beteg. Akkora egy szart nagyon rég nem láttam a játékban. Nem vágom, ki találta ki, ki gondolta, hogy ez így jó lesz és a béta teszterek miért nem tekerték ki a fejlesztők nyakát emiatt. A tojásos fázis 11 perc volt, 1 percnél már pengét kerestem az asztalon. Szerencsére nem találtam. Félelmetes.

Nincsenek megjegyzések: