Eddig ez a legmocsokabb normál módú boss amit valaha "szerencsém" volt ölni. 3 fázisú csata, a fázisokat röviden így lehet összefoglalni:
A kettes fázisban addok popolnak, amik megölésekor a boss egy 20 másodperces Feedback debuffot kap, ami stackelődik és 10%-kal növeli a bossra eső sebzést. Itt a kulcs az addkezelés, ha jó ütemben vannak ölve akkor a Feedback felstackel 7-8ig is simán. Ha nincsenek jól kezelve az addok akkor nagyon elhúzódik ez a fázis és meghal a raid. Ugyanis folyamatos aoe sebzés van, ami viszonylag gyorsan növekszik az Acid Rain stackelődő debuffnak köszönhetően.
A hármas fázis alapvetően a legkönnyebb... lenne, ha nem térben kéne tájékozódni és a térben tájékozódás ebben a játékban ne volna gennyesmód szar. Nincs rendes mélységérzet, nem lehet rendesen érzékelni a több karakter távolságát, kameraállástól függően akár még a pozícióját sem. Ez elég katasztrofális egy olyan helyezetben mint ez: szóródni kéne meg visszafutkosni wind burst után.
Rengeteg, le se merem írni mennyi wipe után ment le ez a boss. De legalább a végére összeállt annyira a gyakorlat, hogy 10ből 9x gond nélkül elérjük a P3at 10 emberrel. Át is tettük a bloodlustot P3-ra, mert nem volt rá szükség előbb. És aztán ott szoptunk vagy 2 órát...
A killről videóm van, 1 óra után történt úgyhogy finoman szólva nem tökéletes, van benne ~5 másodperces szerver lag, vicces hajeleresztős P3.
A drop pedig 2 db epic random statokkal, token nuku. Nyilván túl könnyű ez a boss 2 tokenért... :)
Az előtte levő dolgok is megérnek egy misét:
Az egyetlen pozitívum, hogy kill után különösen szép az insta, tényleg nagyon fasza.
Itt a videó, nézzétek 720ban!
- fal... jég! knocback! bazeeeee!!!
- ütemezett addozás, aoe heal, kicsi wasd, pite
- Malygos v2.0
A kettes fázisban addok popolnak, amik megölésekor a boss egy 20 másodperces Feedback debuffot kap, ami stackelődik és 10%-kal növeli a bossra eső sebzést. Itt a kulcs az addkezelés, ha jó ütemben vannak ölve akkor a Feedback felstackel 7-8ig is simán. Ha nincsenek jól kezelve az addok akkor nagyon elhúzódik ez a fázis és meghal a raid. Ugyanis folyamatos aoe sebzés van, ami viszonylag gyorsan növekszik az Acid Rain stackelődő debuffnak köszönhetően.
A hármas fázis alapvetően a legkönnyebb... lenne, ha nem térben kéne tájékozódni és a térben tájékozódás ebben a játékban ne volna gennyesmód szar. Nincs rendes mélységérzet, nem lehet rendesen érzékelni a több karakter távolságát, kameraállástól függően akár még a pozícióját sem. Ez elég katasztrofális egy olyan helyezetben mint ez: szóródni kéne meg visszafutkosni wind burst után.
Rengeteg, le se merem írni mennyi wipe után ment le ez a boss. De legalább a végére összeállt annyira a gyakorlat, hogy 10ből 9x gond nélkül elérjük a P3at 10 emberrel. Át is tettük a bloodlustot P3-ra, mert nem volt rá szükség előbb. És aztán ott szoptunk vagy 2 órát...
A killről videóm van, 1 óra után történt úgyhogy finoman szólva nem tökéletes, van benne ~5 másodperces szerver lag, vicces hajeleresztős P3.
A drop pedig 2 db epic random statokkal, token nuku. Nyilván túl könnyű ez a boss 2 tokenért... :)
Az előtte levő dolgok is megérnek egy misét:
- Conclave egyik bossához átugrottam még csata előtt a léghídon, majd mikor leléptem róla, azonnal visszaszippantott és visszadobott oda ahonnan jöttem + megölt. OK
- Conclaven mentem át a szomszéd bosshoz, a híd OTT VOLT, de leestem a picsába. Felfordítotam a kamerát, a híd még mindig ott volt. OK
- Leugrás Alakirhoz: néha holtan érkezik az ember :) OK
Az egyetlen pozitívum, hogy kill után különösen szép az insta, tényleg nagyon fasza.
Itt a videó, nézzétek 720ban!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése