2009-08-13

Naxx 10 majdnem solo heal

Tegnap este volt egy Naxx10 badge run, gondoltam megyek, ha egyedül healelhetem ki + némi offheal beszáll ahol kell. A két hunter meg én voltam main kari, a többiek altok illetve "nyugdíjas" mainek voltak akik egyes Naxx bossokat még nem is láttak. A végére bejött 2 ember a mainjével, az is igaz :)
WoL >>
A tapasztalatok:
- Patchwerk: simán fenntartható volt a 2 alt tank, reaktív healek megoldották. Enragekor az offtankra raktam PSt, de az is csak a biztonság kedvéért ment. 3 perces Patchwerk 10 acsim se volt még, most lett. Pedig az egyik melee megölette magát pullkor.
- Grobbulus: erősen melee csapat volt, a végén kicsit elszabadultak az addok meg a méregfelhők, ott megizzadtam. Amúgy egy PWS kb megfogja a mutating poison procot, a tankokba se kellett nagyon heal, meg eljutott a boss a második kanyarig mire összeesett.
- Gluth: a retadin aki kiteolt most volt itt először, de ő jól csinálta, ellenben a hunterek egyike se rakott le lassítócsapdát, hiába kértük :D Így volt egy retardált wipe, de másodikra sima liba volt persze.
- Thaddius: itt az add fázisnál kellett offheal, a shadow priest shadow gearben healelgette a bal oldali tankot. Azt hiszem ha a tankok és a dps ki tudnának állni a rámpák tetejére, hogy alulról el lehessen érni őket akkor némi rohangálással solo healelhető volna ez a fázis. A boss fázis sima liba, úgy is ki lehetett healelni hogy volt némi polaritás elbaszás és valaki sebezte a népet maga körül.
- Noth: DPSeltem, de így is 80K hpval felteleportált, bassza meg! :D Kurvára komolytalan boss.
- Heigan: a disease leszedés elég mozgalmas volt, meg a tánc fázis alatt próbáltam hastelt flasheket berakni de nincs idő ott csak instantokra.
- Heigan utáni gauntlet: itt a tankok 2x hagytak meghalni mert csak futottak előre és nem tankoltak, kicsit ideges lettem, harmadikra ment. Ezt elég nagy kihívás volt kihealelni egyedül, majdnem a teljes raid sebződött és ráadásul elég durván.
- Loatheb: pws spam, a heal idő alatt poh illetve gheal a tankba. A végére azért elszabadult egy kicsit a raid damage, de nem tartott soká a boss, így nem volt gond.
- Anub: add offtankolva, boss lenyúkolva 89 sec alatt. Az addtanknak fájt. Nagyon.
- Faerlina: kb 10-15 másodpercig volt enragelve, akkor magamra PI és spameltem. Mama said acsim még nem is volt. Lolz.
- Maexxna: az egyik wrap alatt eléggé lement a tank, de más gond nem volt, asszem sikerült egy PSt betenni az enragelt wrap előtt közvetlenül. DBMem patch óta sajnos nem működik, így érzésre ment. Igen, majd teszek fel frisset :)
- Razu: persze nem tudták a tankok rendesen használni az addokat, így nem nagyon volt rajtuk shieldwall, az első meghalt, a másodikat éppcsak életben tudtam tartani amíg meg nem halt a boss. Full OOM lettem a végére, bár nem használtam el a fiendet. A raidet eltartja a PWS, meg 1-1 flash, nincs vele gond.
- Gothik: egy oldalas taktikát toltunk, így 1 healer belátja az egészet és simán ki is lehetett healelni. Semmi nem élt semeddig, így nem is volt sebződés, ez a lényege az egésznek :D
- 4HM: itt sajnos nem merte a raid megkockáztatni hogy 1 healeres legyen a setup így elöl egyedül voltam, hátul meg egy másik healer. Amúgy kb 2 PWS meg egy direkt heal ment el a Rivendare tankba amíg az első bosst lenyúkolták (3 mark) a bal sarokban. Ha hátrahúztuk volna a 2 mozgatható bosst, egyedül elérek mindenkit kis mozgással és solo heal megoldható lazán. A meteor sebzését a PWS elnyelte.
- Sapphiron: mehetett volna frost res nélkül, simán megoldotta a PWS spam meg némi flashelés az egészet, annyi bajom volt csak, hogy folyton rangen kívül állt valaki, emiatt blizzardok alatt kellett sétálgatnom meg ilyenek :) PoHot egyszer használtam, meg az egyik iceblock alatt eltoltam egy divine hymnt. Life draint nem szedte senki :D
- KT: itt a frost blast miatt kurvára nem árt egy offheal, úgyhogy itt is megkaptam a shammyt segítségnek. Amúgy elvileg fenntarthatok magamon PWSt végig és akkor a frost blastot túlélem. De nem kísérleteztünk, késő volt már.

A judgement of light kurva sokat segít, nem kell felhealelni az utolsó 1-2K hpkat, amiben a disc úgysem hatékony. Egyszer szívesen megpróbálnám offheal nélkül is. Nem sok nehéz helyzet volt, talán a 4HM előtti trash na meg ugye a Heigan utáni trash, azok fájtak.
Szomorú, hogy ilyen retardáltra van tuneolva az egész, 1 tierrel fentebb simán solo healelhető az insta. Karát is solo healeltem anno, de azt 2 tierrel fentebb és egy durva nerf után (3.0.2 patch, emlékszünk?).

Érdekelne mit tudok solo healelni Ulduar10-ben, tippre úgy a felét. Thorimra, Vezaxra, Mimire és Freyára biztosan nem árt 2 healer. Ignis, Council és XT erősen kérdéses, de a többiek 1 healerrel megoldhatók. Ja persze, Algalon nem :D

Nincsenek megjegyzések: