2009-08-06

Hello 3.2!

Szokásos patch köszöntő postom következik.

1) Alkimia: az új gemek transzmutálása tanulható, kivéve a piros (cardinal ruby), ahhoz 5 tetszőleges transmutet kell csinálni, tehát ~5 nap alatt lesz meg. Az epic gemek szinte ingyen előállíthatók, jellemzően egy eternal és egy régi kék gem az alapanyag, ezek nem érnek többet 30-50g-nél, az epic gemek meg most 250-350 között el is kelnek úgy nézem. Ez napi 200-300g profit 1 transmuteből amíg az epic gem árak ilyen jók.
A flask of the north egész klassz cucc, 4 lotusért kapsz egy permanens mini flaskát. 47 spellpowert, 80 apt vagy 40 erőt ad. Véletlenszerűen választja ki, hogy e közül a 3 közül melyiket adja, így pár kattintásból a szükséges statot fogod kapni. CD nincs rajta, töltete sincs, sose fogy ki. Olyan helyeken ahol nem használ az ember flaskot, nagyon praktikus kis ingyen boost. Szintezésre pont fasza lesz, még 74es az alkimista palám, ki tudom majd használni.

2) JC: nem akkora érvágás, hogy nem prizmatikusak már a gemek, a priestnél mindkét specemen nyertem így is 20-30 spellpowert, disc specen némi intellectet is. Kellemes meglepetés volt, hogy postán kapott minden 400+ JC 5 extra awardot és 5 helyett csak 4 award lett egy epic gem recept ára. Így az eredeti 9 helyett máris 13 receptre van keretem.
Kicsit kibasztam magammal, hogy nem vettem előre 2 dragon's eyet, ugyanis a régi prismatic gemek persze a kék slotokban voltak, ahova most célszerű lett az új epic lilákat betenni, tehát szükség volt dragon's eye pótlásokra. Na ezt persze okos kereskedők előrelátták, a szokásos ár dupláját kérték a dragonokért.

3) Equipment manager: immár bekapcsolható ez a feature és igen jól működik. Az itemrack mindig megbotlik gearcsere közepén az epic gemek miatt, a beépítettel ilyen gond nincs. Egyetlen hiányossága szerintem, hogy nem tudom megadni, látsszon-e a sisak/cloak az adott gearsetben. Pl a T8as priest fejes atom jó, viszont kb semmi más sisakot soha nem kapcsoltam be a játékban. Mindegy, itemrack valószínűleg megy a levesbe majd.
(Most mondják ez már bent volt 3.2 előtt, én kérek elnézést, csak annyit tudtam hogy 3.1nél még nem jött ki és azóta nem is kerestem az opcióját :D)

4) Altok kényeztetése: vettem a pala altomnak repülő skillt (540g), hozzávágtam egy cold weather könyvet (1000g) és voilá, máris tud repülni Northrenden is! 150%-os lett az alap repcsi, ez igen örvendetes, meg hát faszul is nézett ki, ahogy 60%-kal repült egy griff. Másfél másodperces mountraülés is odabasz :) Asszem fel lesz húzva 80ra ez is, bár még ki kell találnom melyik sealek mire jók, a martyr megszűnt, QQ. Tetszik az is, hogy mindenből conquest esik, végre nem kell imádkozni némi hc runért unatkozás esetén, meg fel lehet gearelni altokat, új recruitokat is könnyen. BCben még én is azt mondtam, hogy talán jobb lenne valami tieres badge rendszer, hát a gyakorlatban nem működött jól sajnos.

5) UI és egyéb: az equip manageren kívül is vannak újdonságok, nekem nagyon bejön az új levelezési címzésmód, ahol lenyíló listából lehet választani. Van 3 Delicate kezdetű karakterem, úgy kurva zavaros volt a régi autocomplete :D Végre nem kerül 30sec CD a felvett "on use" itemekre, pl a horgászsapkánál nem kell várnom, hogy a fishing buffot a botra applikálhassam. A szélesebb quest log is tetszik, az is fasza hogy ismét kis ikonok vannak a minimapon, sokkal áttekinthetőbb egy sűrűbb quest hub így. A nameplateken levő kasztbarok pajzs ikonnal mutatják, ha egy kaszt nem megszakítható, ezt tankoláskor igazán nagyra értékeltem. Gondolom majd a különféle unitframeken is fog ez látszani előbb-utóbb. A Grid raidben nem ment, sajnos az alap UIval kellett healelnem, az bár sokat fejlődött preBC óta, de még mindig egy kalap szar, egyszerűen nem áttekinthető, nem tudtam levenni róla a szemem (nem azért mert szép :D) és emiatt minden szarban benne álldogáltam.

6) Új content: voltam az 5fősben egy elég pöcsölős csapattal, így unalmas volt. Az, hogy az egész 1 db szoba, hát nem túl lelkesítő. Az első bosson lovascsata van, ez elég könnyen betanulható, ugyanaz a rendszer mint odakint a napikban volt. Amiket persze kb addig csináltam csak, hogy felvettem egy lándzsát :D Úgyhogy rohadtul nem voltam képben, de ez nem okozott gondot, gyorsan kitalálható mit kell csinálni. Skill vagy ész nem kell hozzá. A többi boss egész jól kitalált volt, de nagyon könnyűek, ha már tudod mit csinálnak nem nagyon lehet rajtuk wipeolni.

A 10esbe is behívtak, a 2 kukacnál mindig elhaltunk valahogy, pl leköptek, futkároznom kellett, a tank közben elfeküdt. Van mit finomítani a taktikán az biztos. A raid sokkal jobbnak nézett ki, mint az 5fős, jól tuneoltnak éreztem az első bosst, nem lesz ez 1shot a legtöbb guildnek.
Rengeteg UI gondunk volt, gondolom jobban fog menni ha ez nem lesz.

Nincsenek megjegyzések: