2009-07-31

Freya+3 videó

Előszöris Thorimra mentem be, hátha meglesz végre a kurva Champion title, de most valaki behalt blizzard+frostbolt+chain lightning kombóban, úgyhogy faszán megint nem lett meg. Mostmár vastagon leszarom, fasz kivan. De legalább lett nekem is Sif trinketem.

Freyát minden elderrel megöltük másodszor is, 2 új emberrel. Ötödik pullra lett meg ez a kill, az elejétől jól látható volt hogy csak oda kell figyelni, volt pl hogy egy fa felgyógyította az addokat vagy a 3as pakk nem egyszerre halt meg. Most sem voltak random healelhetetlen halálok, az csak addig tartott amíg holyval bohóckodtam itt.
PWS spam miatt a 6. addpakk végefele eléggé szárazra futottam, de mondjuk onnantól kb 1 healer elég úgyis. Az biztos, hogy legalább 2 POHot rosszul használtam, alapvetően kurvára felesleges itt aoe heallel próbálkoznom, a bubi spam mellett a fa simán solo healeli az aoeket. Ezen ment el a manám főleg.
A power infusiont megint elfelejtettem rendesen nyomni, meg az egyiket sikerült kb 5 seccel a hero előtt eltolni, nem tudtam hogy épp be lesz hívva a hero :D És ugye a PI meg a hero nem stackel.
WoL >>

Videó:
Adblock


Ui: a RecountGuessedAbsorbs addon elég jól saccolja az absorbokat.

Nincsenek megjegyzések: