2009-07-02

Feküdj!

Ezt mondtuk ma két újabb 25ös bossnak is!

Bemelegítésként Councilt öltünk 22 vagy 23 emberrel, már nem tudom. A Steelbreaker tankot kellett healelnem egy holy palával párban, hát kurvaszar volt, gheal spam segített csak, Fusionnál PWS, dispel, instant flash. Jól ment, de OOM voltam 60%-nál :) Kiment trinket, shadowfiend aztán p3-ban visszajött a manám :D Nagyon szar holy priesttel tankot healelni manapság.

Na de térjünk rá a killekre:

Thorimmal szoptunk már egy ideje, ma elég simán lement 4. pullra 24 emberrel. Az aréna dps elég vacak volt végig, úgyhogy a tunnel csapat most is 1-4-1 setuppal ment, pár mobot sheepelve otthagytunk amit aztán a boss fázis alatt vert le pár ember. Érdekes taktika, épp frapsoltam is kemény 7 FPSsel tunnel healt, majd lesz tecső videó. Ez az első hely Ulduarban ahol értelmesen és hatékonyan lehet ghealt használni. Hullámoztam.

Ezután megnéztük Vezaxot, volt 3 wipe abból hogy szakítani nehéz (ééérted :D), aztán amint ez megoldódott, 2 shot volt. 7 healer szerintem kicsit sok rá, elsőre fasza volt hogy mindig jutott GS a druid tankra, így nagyon lazán levette barkskines arccal a surgeokat. A taktika ugyanaz volt mint 10esben: egyhelyben állva összes healer a boss alatt, rangedek csapatokra osztva (4 fős beosztás vált be, 3assal kevés volt a DPS, ezen volt egy enrages wipe). A killen is sikerült 10% körül elmulasztani egy szakítást, de kihealeltük meg bemákoltuk és meglett.

Én nem tudom mi a fasz volt eddig a raidereinkkel de ha így teljesítettünk volna eddig is mint az utóbbi kb 7 napban, már rég Yogg25öt farmolnánk.

Shotz:
Bementünk Yoggihoz wipeolni egy faszát, aztán kiváltottam a T8as healer fejesemet.

Nincsenek megjegyzések: