2009-07-24

Skada FAIL, Champion FAIL

Mivel a recount nem számolja bele az absorbokat a healing doneba (meg úgy eleve sehova se), ezért gondoltam megnézem ezt az egyesek által nagyon jónak mondott Skada damage metert. Nem kellett volna. Tényleg az Assessment utódja, nagyon béna, kényelmetlen szar UIja van. Combatban nem is működött nekem a kategóriaváltás, meg be lehet menni spellen belüli bontásra, ott viszont nem jelez ki semmit. Akkor minek lehet belemenni? :D
Az absorbot ez se számolja be a healbe, külön rovatban van és ráadásul abszolút halvány köze nincs a valósághoz. Pl XT002 hardon 130K absorbot mutatott nekem, amikor a WoL szerint (ami legalább 90%-ban pontos) 775K-t absorboltam PW:S-sel és 154K-t divine aegissel.
Szóval a Skada pont ugyanolyan használhatatlan szar fos, mint BCben az Assessment. FAIL.

A DPS értékek a recount és a WoL által mutatott alatt vannak durván 10%-kal.
Következő kísérlet lesz a RecountGuessedAbsorbs addon felrakása, ennél rosszabb nem lehet. Sajnos a healt ott se számolja egybe az absorbbal, de legalább állítólag köze van a valósághoz az absorb becslésének.

Tegnap megint elmaradt a 25ös emberhiány miatt, így ment 1 10es csapat hardozni.
1-shotoltuk XT, IC, Thorim és Hodir hardot. Thorim majdnem halál nélkül lett meg, de ez külön sztori: nincs szerencsém ezzel a halál nélküli Thorim killel.
1) Pár hete meg akartuk csinálni, elindítottuk normálban, erre meghalt valaki az arénában overaggro miatt. Ennyi.
2) Utána való resetben meglett egy csapatnak, amiből gyereksétáltatás miatt kimaradtam - pont akkor kapták az acsit amikor belogoltam.
3) Múlt hétvégén hardban toltuk, de pullkor DCzett az ele shammy, a kieső support miatt a csata elhúzódott, de így is 20% alá vertük asszem. Másodikra 10 fővel halál nélkül 1 shot volt, de másodikra nem számít.
4) Tegnap meglett volna hardban a halál nélküli 1 shot, de 5% körül véletlen visszatauntolta az offtank és agyonkúrták mielőtt le tudtuk volna reagálni.
Sírok! Meg szerintem Twins is sír, neki is meglett volna :D

Úgy tapasztalom hogy ez a boss hardban is könnyű lett mióta begyakoroltunk pár kulcs dolgot:
a) mindenkinek túl kell élnie végig, ki kell állni a lightning chargeokból. Szokatlan aoe, ezért beletelt egy időbe mire mindenki rendesen le tudta kezelni.
b) a tank aki átveszi a bosst a másik tankról unbalancing során az ELŐTTE szóljon és ha van 7-8 charge akkor esetleg használjon cooldownt is a taunt előtt. Ez sokkal fontosabb, mint a gyors taunt, heal nélküli offtank összecsuklik 2-3 sec alatt, healelt maintank tovább bírja unbalancing alatt is, érted.
c) amikor Sif blinkel, azonnal nyom utána egy frost novát. Vagy eláll az ember Sif mellől, vagy Sifre targetelve tolni kell egy mass dispelt rögtön amint blinkel. Én ezt szoktam csinálni priesttel, elég hatékony. Bár volt már szopás hogy az MD levette a frostbolt debuffot, a novát meg nem és nem tűnt fel, csak a melee nem tudott kiugrani a lánc elől, FAIL :D Ha jól sikerül az MD, fél másodpercig sincs rootolva a nép.

Freya+3 késő este kurvára nem akart már menni, majd hétvégén remélem lemegy megint, aztán megnézzük Mimiron hardot. Úgy nézem ott az egyik fő nehézség a tüzek kezelése, azt pediglen már előbányásztam a net mély bugyraiból.

3 megjegyzés:

zolle írta...

nekem teljesen jól működik a Skada.
a fail az ön készülékében van:)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zka írta...

Lehet azóta megtanultak absorbot számolni de múlt héten még szar volt.