2009-08-24

WoW 2.0

A Cataclysm kétségtelenül WoW 2.0 lesz. Eddig minden kiegészítőnél éreztük a "waóó ez új játék lesz" feelinget, de soha nem volt még ennyire igaz, mint most. A guildeket brutális mértékben felturbózzák, új fejlődési út lesz a path of titansen keresztül (egyfajta vallási út, glpyhek gyűjtögetésén keresztül egyedi karakterfejlesztési lehetőségekkel), az összes régi területet és questet újraépítik, a talentezés működési módja is gyökeresen megváltozik. Több statot tüntetnek el és vonnak össze, mint valaha, viszont lesz ismét egy új, érdekes stat (mastery).

3 és fél éve tolom, számomra kicsit elfáradt a játék, főleg ez a kiegészítő. Ulduar 10 hardokon kívül szinte semmi érdekeset nem látok (mármint olyat amit a guilddel meg tudok látogatni, ez meg kicsit sovány program), esetleg IC lesz majd jó móka. A guildben is ugyanezt a fáradtságot érzem sajnos. Erősen gondolkodok egy cancelen IC-ig vagy Cataclysmig. Cataclysm során pedig akár egy reroll és teljes újrakezdés is szóbajön. Ez most nem ilyen emo dolog, komolyan elég unalmas a normál content meg a pangás, ráadásul kurva nagy változásokat szeretnék elérni magánéletileg is, amikhez szükség van a játékban töltött (a gyerek óta egyre kevesebb) idő felszabadítására is.

Szeptember 2-ig van wow előfizum, akkor/addig majd eldöntöm, hogyan tovább.

3 megjegyzés:

Rosco001 írta...

Hali!

Abba ne hagyd, várom a shadowpriest elemzéseket :)

Face melterről egyébként mi a véleményed?

Zka írta...

Azt nem ismerem :) A Tifi féle Event Horizon-t próbáltam ami hasonló, de nekem nagyon elvonta a figyelmemet :D

Csomó szar dot timer addon van, a legtöbbnél nem tudtam kikapcsolni a VE, misery meg egyéb járulékos, senkit se érdeklő dolgok timereit, meg sorrendezni se lehetett a dotokat, nem értem hogy lehet azokat hatékonyan figyelni így.

Sima classtimeres megoldással megyek, az a dot van legfelül ami a leghamarabb le fog járni, meg ki van rakva nagyban egy MB cooldown, ennyiből jól meg lehet oldani és minimális figyelem kell csak hozzá.

Aero írta...

Maximálisan úgy látom én is, ahogy Te leírtad. Én pluszban régebben sokat bg-ztem, arénáztam, most már a gondolattól is émelyeg a gyomrom, hogy bárhova is bemenjek + tudom hogy iszonyat güri lenne pvp geart összeszedni. A pvp lett a wotlk pve-je...

Én pont tegnap tettem fel egy végtelenül egyszerű buff/debuff figyelő addont: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/need-to-know.aspx
a rugómnak tökéletes (megmondod hogy mennyi bar kell, beállítod a spell nevét, azt hogy kit figyeljen, hogy buff/debuff és kész.