2011-04-01

heroic Magmaw down

Mit is irhatnék? Ezt a bosst kb 2 pullból szinte ki lehet ismerni, hogy mit is csinál egészen p2-ig. Az meg még egyszerűbb, mint a p1, csak többet kell healelni. Nagyon unalmas, de egyúttal idegesítő csata. Elég sok wasdolni való van benne és nem lehet késni, a pillar majdnem fix halál, a kígyózó tűz 20-30Kkat tickel, de van hogy 0.2 secenként, gyakorlatilag ha hozzádér majdnem biztos, hogy meghaltál. Szerencsére van, hogy előbb sebez, minthogy odaérne, nagyon szuper és szórakoztató. Viszonylag könnyű elkerülni azért, csak a Constructok spawn pontjától távol kell maradni. Ha meg később kígyózik oda, azt elég sok idő van észlelni.

Kísérleteztem azzal, hogy csizmára felment a haste enchant és inner fire (spellpower) helyett inner will (-15% instant spell költség és talentelve +16% movement speed) selfbuffal mentem. Ez teljesen jónak bizonyult, a 16% igencsak érezhető és a manaháztartásom is több, mint jó volt. 40% manával fejeztem be ezt a heal intenzívnek mondott (és hát az is) encountert. Lassanként ideje lesz beletenni pár dps darabot a healer gearbe, ha ez minden bosson így lesz.
Koncentráltabb Heal használat ellenére se érte el a 3%-ot a Heal részesedése a bosson. Na ezért is kurvaszar a 2es setbonus. Egyszerűen semmit nem ér 5% crit egy olyan spellre ami intenzívebb használat esetén is csak 2-5% részesedést kap. A 4-es bónuszra meg kb nincs szükség, igazán jól kitalálta ezt a Blizzard. De legalább nem kell törtetnem a T11 tokenekért.

Videó majd lesz, p2 azért kicsit el van izgulva, PoMot meg DP-t se használtam rendesen benne, szar vagyok, ez van :) Ittam 2 sört közben, olyan pusztulat álmos voltam, csoda hogy nem ölettem meg magam valamin.
6/13, szerver rank #4. Az egyik MTnek tegnapelőtt született kisfia, szóval 2 hétig most kicsit lazábbra vesszük a figurát és inkább farm lesz mint progress.

Nincsenek megjegyzések: