2012-05-09

WH space

Tegnap este kicsit bohóckodtam a Planetary Interaction miatt a szállítási kapacitásommal. Kiderült, hogy 3as skillel, 2 cargo expander riggel is simán elfér 21500 m3 cucc egy Badger II-ben. 5 darab gigantic és 1 large secure containerrel, persze. A konténerezés egyébként aaannnyira jóóóó. NEM!

Nem foglalkoztam ezen felül PI-vel, legalábbis gyakorlatban. Elméletben messze jutottam: megterveztem 2 féle P2-P4 gyártósort, ami napi 8-10 misit fog hozni bolygónként. Ha karban tudom tartani és el tudom adni a sok terméket.

Ezután scannelgettem kicsit, találtam egy wormhole bejáratot egy C3as kategóriájú WH rendszerbe (közepes erejű ellenfelek). Kicsit körülnéztem, alant a screenshotok. Ami gyors és fontos tapasztalat volt:
  • ha bemész egy WHba, a wormhole átjárót bookmarkold le egyből bentről is, különben nem fogsz visszatalálni. A solar system map jelzi, de nem lehet ráugrani amíg ki nem scanneled. Minden WH guide elmondja ezt, eszembe is jutott, hogy majd nem tudok kijönni és magamra kell robbantanom a podot, de szerencsére semmi ilyenre nem volt szükség.
  • a bolygók nagyon erőforrásgazdagok. Van Customs Office is rajtuk, de 17% az adó. A highsec 10% is brutális, nemhogy ez. Tehát ezeket le kell lőni és lecserélni sajátra.
  • 360 fokos directional scan itt-ott eleresztve megmutatja, hogy lakott lehet-e a rendszer. Ha látsz POSokat akkor lakott, vagy az volt valaha.
Nem tudom, lehet-e olyan WHkat találni, ahol fix ki/be járat van valahova, jó lenne egy ilyet kifogni és bizniszelni benne. A PI biztos arcátlan pénzt fialna itt.

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménnyel:

Hello J135304!

Nagy rakás erőforrás! Highsecben 2-3 csík szokott 25-30%-ig érni, a többi 0-10%. Ahhoz képest ez nagyon durva.

DScan: itt valaki lakik/lakott.

Nincsenek megjegyzések: