2009-10-17

PTR sokadik

Gondoltam, ma végre megyek egy heroic Pit of Saront, vagy valami... Hát ma meg a repülő mountok nem mennek a PTRen, úgyhogy inkább nem is próbáltam csapatot találni, hogy aztán elmélkedhessünk, hogy jut oda az ember :) Van egyáltalán idézőkő? :)

Azért csináltam egy shotot az új interface elemről ami mutatja, milyen üzemmódú instában vagyunk. 5 fős heroic:

Hogy ne kelljen elvinni az insta elől a priestet, a másik priest másolattal elmentem Darnassusba target dummyzni.
2605 selfbuffed spellpowerem van, fostalicska trinketekkel (Badges Sundial, a másik healer trinket), 468 haste, 548 crit. Tapasztalatok:
- A live állapotnál alig picit magasabb DPSt toltam, de lehet, hogy a dotok nem skáláznak még jól a haste-el. (Lentebb lásd erről a tesztet...) A classtimer mindenesetre mutatta a rövidített dot időket.
- Az új manatöltő SWP glyph durva. Manából fiend és dispersion mellett nem tudtam kifutni 2.6M damage kiosztása után sem, viszont jól meguntam. Liveon 500K körül már nagyon kiszáradtam.
- 3.6K dps inner fire és spirit buffal. Ez kb ugyanannyi mint amennyit liveon toltam pár hónapja. A latency nagyon durva, 500-1000 ms, ami keményen bebasz. Ha ez nem lenne, megvolna a párszáz dps növekmény :)

Külön teszteltem a változásokat egy 662 haste ratinges szetben is (20.19%):
- VE: nagyon jó a selfbuff és végre dummyn se csak 1 pontokat healel vissza, hanem rendesen :) Lehet SWDzni dummyn!
- VT: 5 tick ~13 másodperc alatt felrakástól számítva. Haste műxik jól.
- SWP: 6 tick 15 másodperc alatt, ez is jó. 39-eket tickelt vissza a manám a glyphből.
- DP: na ez érdekes. Az improved része határozottan meg lett duplázva ahogy ígérték. 2600 felett hitelt debuffolatlan dummyn. 25 másodperc alatt futott le ez a dot, ez alatt 10x tickelt. Érdekes. Végülis nem tehetnek sokmindent, 24 sec cdje van, a cdt gondolom nem tudják dinamikusan változtatni. Így viszont adott esetben a CDnél kicsit tovább van fent, de ez nem gond, ha a timert figyelve rakjuk újra. 14.27% hastes gear settel csak 9-et tickelt, 23-24 sec alatt. Sajátságos.
Az improved DP sajnos továbbra is csak 8 tick alapján számolja a kezdeti sebzést és 150% körül critel 200% helyett. Érdekes.

6 megjegyzés:

Rosco1 írta...

Ezt a VE változást nem értem, olyan mint a Blood aura DK-nál?
Mikor jön a 3.3? :)

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Zka írta...

Kicsit olyasmi. Nem a mobokra kell rakni debuffként már, hanem selfbuff lett (30 perces) és mindenből healel amit sebzel. Mind searre nem hat :)

Rosco1 írta...

Az utolsó mondatod azt jelenti, hogy vége az aoe farmnak, kár érte..

Péter Zoltán írta...

Hát ha nincs is vége, de nem lesz olyan kényelmes :D

zolle írta...

Megnéztem én is az új instákat, illetve a Halls of ...-ba nem engedett be. Pofon egyszerűek, de szórakoztatóak.

Fire totemből novázni is poén de még mindig oda kell vinni és ez rohadt gáz.