Előszöris:
- Brutális shadow priest dps buff, végre skálázni fognak a dotok a haste-tel. Gyorsabban tickelnek majd és rövidebbek lesznek
- A VE selfbuff lesz, így nem kell rá GCDt pazarolni soha sehol
- A glpyhek is belehúznak: az MF glyph az MF sebzését buffolja 10%-kal, ha van SWP a targeten (ezt eddig az SWP glyph csinálta). A shadow glyph 10 helyett a spirit 30%-ával növeli a spellpowert. Az SWP glyph manát tölt vissza SWP tickekre. Ez tehát manaregen és spirit buff. Ezzel meg a nemrég buffolt spirit tappal a spirit végre nem lesz annyira gyökér stat, kb a haste/crit szintjén lesz
- Improved DP sebzése duplázva
Ezekkel végre rendesen fog skálázni a priest, mert jelenleg a sebzése kb fele a dotokból áll, ami hasttel szinte egyáltalán nem skáláz. Ezt most végre megoldják.
A DPS ciklus viszont ismét bonyolultabb lesz, mivel a dotok újrarakási ideje is rövidül, illetve változik a haste változásával együtt. Pl hero elején érdemes lesz újradotolni a bosst, meg ilyenek. A 2 targetes dot fenntartásnak kicsit betesz a rövidült VT idő szerintem, nekem eddig mindig tök kényelmesre jött ki a VT megújítás az offtargeten, ez most nem így lesz. Amennyiben viszont nem ugrál a haste a csata során, akkor a ciklus egyenletesebb lesz, eddig a dot refresh timer fix volt, most együtt skáláz a fillerként használt MB/MF párossal, kevesebb lesz a törmásodperces kitölthetetlen rész dot reapply környékén.
Mindenesetre offspec vagy sem, ennek kurvára megörültem, mert nagyon szar volt az SP skálázódás de legalább az egyik legbonyolultabb volt a DPS "ciklusunk" és a supportunk már szinte semmi egyedit nem tartalmazott. BC végén tökre tudtam örülni 1400 DPSnek is (valahol 1800 körül voltak a legjobbak), amikor más 2K felett tolt, mert tudtam hogy eszetlen jó supportot adok. LKban ez viszont már nem így volt, a viszonylag szar személyes DPS és bonyolult ciklus viszont megmaradt.
A másik amire spricceltem, az a mage változás. Permanens frost elementál aranyos, ki tudja mennyit ér PVEben, viszont a scorch brutálisan buffolva lett. Volt egy fogadalmam, hogy maget fogok játszani, ha életképes lesz a scorch spec. Na most úgy néz ki, hogy az új glpyhhel és talent változással életképes. WOHOOO!
9 megjegyzés:
Miért érzem, hogy nemsokára előfizetsz?:)
Mert megírtam?
Miért, mit csinálnak a mage elementallal?
Na és ha pl. makrót akarok használni (ret pala ffs) az mennyire vet vissza vissz dps-ben? Vagy csak egyszerűen lehetetlen SP-vel makrozni a 4-5 spellt amit állandoan nyomni kell?
Frostmage elemental glyphelve folyamatosan kint lesz (de nem lesz novája). Ez PVEben jó kis dps boost, csak healelgetni kell. Mostmár ugye van a peteknek 90% aoe damage elnyelés pveben, az életképessé teszi talán. Kivéve ha elkapja egy 5M-t sebző rakéta :D
SP-t makrózni képtelenség, prioritásrendszere van, a 3 dot gyakorlatilag 3 cooldown (mind eltérő hosszú) plusz van 1 rövid mind blast cooldown és ezek közé fillernek mind flay/swd. Nem lehet makrózni, az eredmény értékelhetetlen lesz.
Vagy nem erre vonatkozott a kérdés? :)
Elemental végtelen lesz ez jó, de a manája is ? :)
Köszi az SP-hez írt véleményt, sajnos nem az igazi a netem és egy darabig nem is tudok még váltani. Így tuti nem tudnék jó eredményt elérni vele... inkább mágusra rollolok :)
Most csökkentették az elemental water boltjának a manaköltségét 80%al, raides manaregennel nem fog kifogyni.
Már csak az a kérdés marad, hogy az elementál idézés CDje is nullázva lesz azzal a glyphel? Mert ha mégis meghal a pet akkor a 3 perc cd miatt gond lehet az újraidézéssel.
A szerintem CDt nem nullázza de idézéstől fog pörögni a CD. De nemsokára kiderül. Egyenlőre nem működik ptren sem csak a patch noteban van.
Megjegyzés küldése