2009-11-16

Csirke

Erősen casual játékstílusom annyit enged meg, hogy néha belogolok a 80as priesttel tolni 1 5főst vagy pug Ony10-et :) Azon kívül indítottam egy kis blood elf priestet, tegnap este lett 20as. Azzal játszogatok, ha ilyen kis instákra sincs egybefüggő időm.

Nem rémlik, hogy ennyire szopó lett volna a priest alacsony szinten, pedig most az. Nagyon durva managondok vannak, a wandozás se sokat segít rajtuk. Két azonos szintű mob fixen agyonbasz. Ez kicsit javult mióta van fear meg shackle, de a lényegen nem változtat. A PWS szinte semmit nem fog meg, ha 2 mob üt, nem tart ki amíg elkasztolok egy healt.
Jelenleg lvl20-on MB,SWP,MF,fear,MF,MF jellegű kombinációval dolgozok, 2-3 mobonként OOM, de viszonylag jó a dps. 700 HPs mobokat 18 dps-es wanddal leszedegetni már nem lehet.

Valószínű az a gond, hogy állati szar a gearem mert nem költöttem rá semennyit. Kéne egy csomó spirit meg némi stamina. Rémlik, hogy az első priestemnek vagy 300 spiritje volt 60 felé járva és kb lvl30-tól nonstop öltem vele, 2 szintenként ittam. Csak gear kérdése lesz, mert a spellhasználatom változatlan.

A gear azért szar, mert
1) új szerver számomra, ezért 0 pénzzel indultam.
2) spórolok :)

A blood elf kezdőterületet most csináltam először, arról is érdemes párat szólnom. Az első map, Silvermoon környéke szépen megcsinált, vidám zöld környezet, bónuszként buzis lila meg arany és vörös cuccokkal. A questek jól követhetők, bár kicsit soknak éreztem már itt is a quest hubok számát, ráadásul elég eldugott helyen van némelyik.
Ghostlands kifejezetten fájdalmas élmény volt. Nem tudom mit basztam el, de rendszeresen fordult elő olyan, hogy éppcsakhogy zöld mobokat kellett ölnöm, vagy +2 szintűeket. Itt van vagy 10 questhub, ha lehet még elbaszottabb helyekre telepítve. A teljes térképet vagy 3x körbejártam, meg a teljes Föld-Hold távolságot megtettem ezen felül is :) Egyáltalán nem volt folyamatos a játékmenet.

A kedvencem egy sziget mellett horgonyzó hajó volt, amin úgy rémlik 2x2 íjász mob volt. Itt pirosra törtem magam, kb ilyen módon (ez a quest az, a commenteket nézve nem én voltam az első aki itt szopott):
- behúztam 2 íjászt egyben, nem baj, lenyomom. Nem nyomtam. Jó hát akkor ezek buzik, egyesével kéne húzni.
- behúztam ismét kettőt, nem baj, spuri. Elfutottam, de közben arra járt a körkörös patrol, placcs. Aha akkor itt van egy körpatrol.
- gyerekre vigyázás miatt 30 másodperc afk -> patrol megöl. Aha szóval ez ilyen gyorsan jár körbe?
- kinyírtam az első 2 íjászt a hajón, viszont a második kettő megint egyben jött csak body aggró miatt.
- másodszor is sikerült duplán húzni a második íjász párt, sőt rámpopolt egy a 2 imént kinyírt íjász közül, halál.
- visszamentem leölni ismét az első 2 íjászt a hajón, ekkor derült ki hogy van egy olyan patrol is ami fel/le jár a hajóra, wipe :)
- gyerekre vigyázás miatt 30 másodperc afk -> valamelyik patrol ismét megöl, pedig azt hittem biztonságos helyen állok.
- aztán egyszercsak valahogy sikerült :)
Agyhalál.

Kísérletképp skinning/enchanting párossal indítottam. Azt kell mondjam, az enchanting meglepően JÓL teljesít üzletileg. Legutóbb a BC előtti hónapokban próbáltam, akkor nagy kudarcot vallottam vele, mert csak vitte a pénzt. Ez most nem így van. Gyakorlatilag az első zöld itemek óta használom és simán önfenntartó, némi tőkével kifejezetten sokat is hozhat.
- Alacsony szintű zöld itemek vendor ára 2-10 silver, ezekből olyan shard jön, aminek darabja 40 silverért adható el, és van amelyikből 2-3 is jön. A zöldek 90%-a eladhatatlan fos, pl spirites mail meg ilyenek, úgyhogy nem vésznek kárba a lebontással.
- AHból már több tucat JC és egyéb mellékterméket vettem fillérekért. Jó példa a solid bronze ring, ebből vettem eddig vagy 25 darabot 3-5 SILVER áron. Darabja 4-6 strange dustot dob, ami 1.6-2.4 gold! Gyenge kis haszonkulcs... Felvásárlok minden zöldet ami olcsóbbnak néz ki 1 shardnál, azokat megéri lebontani és eladni az eredményt, vagy skill húzásra fordítani.

Tehát az enchanting jó. Ha skill húzásra fordítod az energiát akkor majdnem ingyen fejlődik, ha pénzszerzésre akarod használni akkor arra is alkalmas. Ehhez képest a skinning szar, alig 5 goldot hozott az első 20 szinten, pedig 1g+ áron mennek el a light leather stackek. Ez mondjuk a BE kezdőterület hibája is, nagyon kevés nyúzható mob van, ráadásul csak kb 3 quest a százból, ami azokra vonatkozik. Tehát a rendes szintezési folyamat alatt nem igazán termelt itt pénzt a skinning. Sajnos annyira le is maradt emiatt a skinningem, hogy Tarren Millbe átérve azzal szembesültem, hogy vagy 20 szintet kéne rajta nyomni, hogy megnyúzhassam a 21-22es medvéket. Kénytelen voltam visszamenni Silverpine Forest szélére worgeneket farmolni.

A legjobb biznisz eddig azonban az volt, hogy nem vettem fel a first aidet és így a wool clothot eladtam, ahelyett hogy betekertem volna. 1 stack wool cloth 15g és viszik mint a cukrot. Beszarás.
A másik jó biznisz a cooking receptek eladása. Ahol cooking recit látok, megveszem és beteszem AHba. Ha van belőle sok, akkor ~20 silver, ha nincs épp bent olyan, akkor 2-5g simán. A cooking achikat csomóan csinálják, ez igen jó piacot jelent. Ebben persze semmi új nincs, működött ez a bevételi forrás a játék első heteiben is, csak most az acsi rendszer miatt ezek a receptek rendkívül könnyen eladhatóak. Régen azért csak az volt igazán eladható amiből naponta 3 darabot izzadt ki valami elbaszott helyre telepített vendor.

Ja és a csirke mount... Hát randa... :D

Nincsenek megjegyzések: