2009-11-09

Re-reroll?

2 hónap és 1 hete tart a wow szünetem. Kicsit kezdem unni és közben az IRL helyzet is javult. Arra gondoltam, hogy folytatom a játékot, de egyelőre csak nagyon casual szinten, napi 1-2 órában. Mivel az LK szinte teljesen eltüntette a guildek közötti különbséget, arra gondoltam, hogy most a régi IRL haveroknál folytatnám a játékot. Különösen, ha már az október 30-as lerészegedésen belengettem nekik ezt a lehetőséget :)

A verzió: A régi Quel'Thalas-i undead priestemet átműttetném plázapicsára és felhúznám 70ről 80ra. Egyetlen gondom, hogy pénzem kurvára nincs azon a szerveren. Régen abszolút nem foglalkoztam pénzkereséssel, a QT hordás gazdaság meg egy nagy rakat szar volt. Mondjuk így legalább meglesz a karakterépítés élménye, hogy szinte nulláról húzom fel, hiába 70es. Se gear, se pénz :) Úgy rémlik valami fos mooncloth set van rajta, de bár ne lenne :)
B verzió
, hogy tök új BE priestet indítok QT-n, de elrémít az 1-60 nyolcadszorra történő végigszenvedése, hiába szeretek sok régi területet, meg hiába van nosztalgikus atmoszférája minden újrakezdésnek. Cataclysmban úgyis meg kell majd néznem az újraírt 1-60 útvonalat ismét, addig már elkerülöm, ha tudom.
C verzió, hogy új priestet indítok, de ezennel egy eddig nem használt szerveren. Esetleg most pvp szervert néznék meg, úgy tudom már nincs az a gankfest, mint régen volt és talán az ilyen helyeken kevesebb a járásképtelen idióta, mint a pve szervereken. Hiszen ott azért VAN néha nyílt bunyó és annak van némi nevelőereje :)
D verzió, hogy a meglevő draenei priestet server transfer+faction change segítségével viszem át, de pénzügyileg annyira szarul állok (mármint IRL), hogy ez elriaszt kissé. Egyébként utálom Arathort, mindig is utáltam. Brutálisan sok a kretén, a magyar játékosok meg nagyon átlag alattiak és nagy a közös halmazuk a kreténekkel. (Na aki ebből "magyarellenességet" hall ki, annak számára elmondom, hogy feltehetőleg ez a kitétel nem csak a magyarokra igaz, de nekem ebből a szemszögből volt épp elég sok élményem a korrekt véleményformáláshoz) Az IOt azért sajnálnám :(

Gondoltam jó alkalom ez arra, hogy áttekintsem a priest keybindelésemet, ami kicsit keszekusza, bár jól használható. Összeírtam 54 darab képességet (van benne 6 kakukktojás: wand, mount1+2, manapot, wild magic pot, healthstone, de a többi mind priest képesség), amiből specenként (disc+shadow) ~30 skillt kéne bekötni, lehetőleg az eddig megszokottat nagyon meg nem kavarva. Arra jutottam, hogy leszarom, jó a keybindelésem ahogy van, csak helyet kell majd szorítani az arcane torrentnek. Elvégre a DH/HoH/manapot/healthstone kivételével jelenleg nincs olyan dolog amit csatában klikkelve használnék. Még az egyfős stami/spirit buff is bindelve van. Egyetlen kattintós cucc a mind control Razunál, vagy inner fire újrarakás ha combat rest kapok.

Ha valakinek van ötlete E és F + stb verzióra, ne tartsa magában. Priesten kívül szóbajöhet még warrior is, de a többi 8 kaszt nem igazán vonz.

Meglátjuk mit hoznak a következő napok. Magam se tudom még :)

Nincsenek megjegyzések: