2009-11-23

Végülis folytattam

...ott ahol abbahagytam, csak nagyon casual üzemmódban. Szóval ismét itt vagyok Arathoron, az IOban, disc/shadow specen bohóckodok. Daily hc, 10es spontán raidek, ez fér bele hetente pár alkalommal. Enchantingot felhúztam hirtelen - 450 kipipálva, most pénzt csinálok vele, ahogy tudok. Eternal earth + zöld gemek + JC + disenchant = 100%+ haszonkulcsú pénzverde.

Nem mondom, hogy hiányzott Arathor :) Tegnap hc UKra ugrottam be, a tank egy guildes arc volt offspecen (main spece healer szokott lenni). Volt a csapatban egy csirke druid epic cuccokban, egy kék geares rugó és egy szintén főleg kék DK (heirloom cuccokkal, szóval elvileg volt már kiadós játékismerete), enchant és gemhiányosan.
Pár pull alatt feltűnt, hogy elég durván szar a dps. A DK nyomott 1200-1500at, a csirke 1200-1300at, a rugó 2400 körül - neki úgy gondolom a gearjéhez mérten teljesen jó DPSe volt, de a másik kettő valami szégyen. Az insta felénél feltűnt az is, hogy a druid két spell között hosszasan gondolkodik, folyamatosan OOM és alig van 10K maxmanája. Inspecteltem és jobban megnéztem, hát bazmeg legalább a fele cucca tankcucc volt. Str, expertise, meg ilyenek. Gondoltam, biztos csak elfelejtett geart váltani, mert bölcsész, vagy ilyesmi. Mondtam is neki, hogy tankcuccban igazán vagány dolog csak a csirke dps. A válasz az volt, hogy most specelt át és geart gyűjt. Erre inkább nem mondtam semmit. Szóval ez történik, amikor azt gondolom, hogy én aztán minden lehetséges faszságot láttam már ebben a játékban és nem lehet meglepni.
Mert tankként kurva nehéz csapatot találni és geart gyűjteni, igen! Meg legalább kék boe kaszter cuccot beszerezni és kék gemekkel kirakni, olcsó encsanttal megszórni, az is kurva nehéz! Nekem nem volna arcom level 70es dpst tolni egy 80as HCben az biztos. De azért az aoe knockbackelő typhoon vagy mi a faszom elment minden pullon, mer az hasznos és segít a tanknak meg a melee DPSnek!
Amikor 1 percre elugrott a rugó ajtót nyitni, a tankcsirkénk javasolta, hogy ne várjunk rá, csak egy dps hiányzik. Ja, az a DPS amelyik annyit tol, mint a két balfasz együtt. Igazán tankolhatott volna, a guildes druidánk healelt volna tankolás helyett, én meg DPSeltem volna heal helyett, sokkal gyorsabb run lett volna és hoztam volna replenisht is, ami így nem volt.
A DK meg no comment, minimum a második 80asa valakinek és 1500at tud kifacsarni az OP kasztjából. Ennyit tolok a 70egynéhányas zöld retardinommal.
30 perc alatt azért végigtoltuk, közben intenzíven tenyereltem az arcomat :) A tank második lett damage doneban és ha lett volna replenish, a csirkét szerintem én is megszorongattam volna, de így csak healeltem és nem pazaroltam a manámat.

Enchant húzás alatt visszakapcsoltam a trade csatit, hogy valakivel gyártassak egy arcanite rodot. Ez sikerrel is járt, viszont döbbenten állapítottam meg, hogy nonstop indulnak pugok Toc10 és 25 normálba. Még éjjel 1 körül is láttam hirdetéseket. Gondolom egy részük sikeresen végig is megy. Ennyire le lett butítva a content, mi értelme így a normál modeokat csináló raid guildeknek?

(Innen hosszas elmélkedés a játék lebutításáról törölve, nincs értelme. Cat remélem jobb lesz...)

De ezt a csirkét el kellett mesélnem :)

1 megjegyzés:

zolle írta...

Végülis én is, de átmigráltam hordára. Remélem nem lesz zsákutca.

TOC10 pugban voltam még allin, wipe nélkül végigment. Eléggé faceroll, ha összejön egy normális grupp.