2009-11-01

PTR: hc PoS és crossrealm LFG tool teszt

Végre sikerült lejutni PTRen hc PoSba. Hetente kb 1x léptem be PTRre és ha véletlen lett volna csapat, akkor meg a hc mód nem akart működni. Tegnap végre sikerült, méghozzá az új LFG tool segítségével. Bejelölhetők rajta a kívánt insták és a teljes battlegroupból rakja össze a csapatot. Healernek jelentkeztem, azonnal volt 3 dps, a tankra vártunk úgy 10 percet.

Ízléses minimap LFG popup:
Érdekes a PTR népessége, a legtöbben premade T9es karival jönnek és szerintem abszolút nem értenek a választott karakterhez. Láttam DK-t 40K+ unbuffed hpval, gemelése ez volt: stami, str és crit tiszta kövek. A karakterhez járó 245ös tank trinket helyett berakott egy gemeletlen kék JC szart. És azt se tudta, melyik instába keres csapatot.
Trade csatin láttam olyat, hogy egy DK kérdezte, hogy a resis vagy a crit APs leg enchant való-e tanknak. Lehet, hogy pont ez a srác volt :D
Arctenyér.

A tegnap esti PUGban is voltak érdekes emberek, pl fury warrior aki 2K dps körül tolt. Nem is tudom mit csinálhatott, autoattack? A csapat rugója nem volt premade, de inkább az lett volna... 0 gem, 0 enchant volt rajta ahogy néztem. De még így is kb a premade T9es karik szintjén tolta :D

Bénaság ide vagy oda, az összes PTR csapat nagyon rendesen viselkedett eddig, semmi anyázás meg beszólogatás. A 2K dps meg nem akadályozta meg az insta teljesítését, szóval no para. Normál FoSban voltam párszor, az nagyon unalmas volt, majd megnézem heroicban is. PoS viszont végig nagyon tetszett, jól meg van csinálva. A kedvenc részem a főboss előtti barlang, ahol végig Hodir üzemmódban esik a hó, majd ha eleget esett akkor odazúdul egy vagon törmelék. Közben mobok popolnak folyamatosan. Eseményes kis szakasz, az egyik legjobb 5 fős trash a játékban. LKban biztosan a legjobb.

Az LFG tool király, bevisz az instába, kiírja, hogy van-e már leölt boss, minden fasza. Illetve nem teljesen :) Kiszállt a második boss után 2 arc, a lementett instába már a jelek szerint nem toborzott plusz tagokat a program, pedig rá is kérdezett, hogy keressen-e. Ha toborzott is, annak semmi jelét nem adta. Az LFG csati nem volt elérhető nálam semmi módon. Gondolom csak városban működik, ahogy írták is, de itt mégis jól jött volna. Mindenki láthatná a saját szervere LFG csatiját instában, az jó megoldás lenne. Ha javítják, hogy a kiesett tagokat is pótolja az LFG akkor ez kurvajó lesz. A votekick úgy néz ki, hogy mindenkinek elérhető az uninvite funkció és a megnyomásakor a többiek szavazhatnak, hogy kidobjuk-e az embert. Viszont van rajta kb 1 perc cd, így a 2 offline embert kirúgni jó kis malmozással járt. Ezt is finomítani kéne még. Az aggályaimat ticketeltem a Blizzard nagy örömére.

A gyerekbetegségeitől eltekintve ez az egyik legjobb újítás a wowban hosszú idő óta. Végre lehet majd szintezés közben azonnal instába csapatot találni utazgatás nélkül. (Jelenleg csak LK insták voltak rajta listázva, de kék post szerint szintezés közben is működni fog majd) Vagy max szinten csak belogolni, nyomni pár gombot és pár perc után megy a heroic PUG.
A votekick és az, hogy ignorált emberrel nem tesz többé egy csapatba, szerintem épp elég elrettentőerővel bír, ha valaki parasztkodni akarna. Elég kellemetlen lehet ugyanis pár aktívabb tank ignore listájára felkerülni. Onnantól bizony ugrik a gyors automatikus csapatkeresés lehetősége.

Hc PoS videó, egysoros taktika leírásokkal:

4 megjegyzés:

zolle írta...

Nekem is bázira tetszik az új LFG rendszer, egyedül egy pontozási rendszert raktam volna be. Jó lenne ha insta végén lehetne mondjuk 1-5ig csillagozni a népet, és ez meg is jelenne valahol, így lejön ha valaki hót béna.

1x találkoztam egy puggal ahol a druida nem tudta mi az hogy tankolni, aztán átküldték healbe, mondani se kell 2x wipeoltunk. Végén bekönyörögtem magam, hogy na ugyan had healeljek már, elvégre az a mainspecem :)

Warri tankkal megnéztem a bossokat POSban, nem volt semmi extra, az első kettő simán lement, az utolsóhoz kellett volna némi ész, mert a felmarkolt hunter tolta a DPSt a bossba és így belém is, itt wipeoltunk egyet, de második körre lement.

Kipróbálás szinten megnéztem a lockot és a maget. Ha lesz 6. karim akkor lock lesz :)

Unknown írta...

Igen, ilyen pontozósdira én is kurva régóta vágyok. Olyasmi lehetne mint Ebayen az eladók minősítése. Ticketeld PTRen suggestionba' E!

Nálunk nem volt gond a DPS stoppal a főbosson, mert annyira szart toltak a népek :D Lement a tank 20%-ra és ennyi.

Zka írta...

Faszom az asszony accába :D

zolle írta...

Üdvözlöm :)