2009-11-10

Z opció? :)

Tegnap este befizettem és körülnéztem, hogy mit is csináljak a játékkal.

Először elővettem a 70es hordás priestemet, discre speceltem. A gearje nevetséges T4 és kék keverék. Szar mooncloth settel. Armory link, hogy röhögjetek. A DPS set annyira szar volt, hogy inkább eladtam a vendornak. Kb 900 spellpowerem van healer setben és ha a fiendet cdre nyomom, nem kell innom questelgetés közben. Elmentem Fjordba, a hordás questsor teljesen más, legalábbis az első ~15 amit megcsináltam. Viszont kihalt és unalmas az egész. Nekem az egész LK levelup kurva unalmas volt elsőre is. Az undead csaj meg egyszerűen ronda, a mooncloth set meg még annál is rondább. Nem bírtam elviselni.
A régi guildem meg ránézésre semmit nem változott. Mindenki az 500. altját húzza fel és értelmetlen acsikat farmolgat (pl Insane). Hiányzik ez nekem? :) Néhányan azonnal segítséget ajánlottak, de udvariasan elutasítottam, elvégre elvoltam egyedül, mindent meg tudtam venni ami kellett az újrakezdéshez.

Közben facebookon kiderült, hogy egy ismerős csaj is új karit indított, egy hordás huntert Chamber of Aspectsen. Gondoltam, hogy akkor én is indítok ott valamit. Bloodelf priestess Khetti néven, jóhogy. 13 percig vajúdtam a néven, kínomban az Aimp playlistjéről szemezgettem, a Nile együttes Khetti Satha Shemsu című számát szúrtam ki, hogy van benne jól hangzó szó :D
Ez a priest jobban tetszett, viszont számolgattam, hogy jövőre leszek csak 80as ha szorgalmasan is játszok minden este 2 órát és hát azért szeretnék hamar 80as lenni. 2-3 mobonként inni kell ezen a szinten, nagyon gázos, valahogy nem csodálom, hogy 3.3-tól radikálisan növelik a lvl20 alatti manaregent, elfér. Persze aki otthon van a játékban az tudja, hogy vegyen gyorsan egy mystic wandot és az megoldja a dolgot, de aki most kezdi az azt látja, hogy manája nincs, vízzel is lassan töltődik, az autoattack meg fél nap mire megöl valamit.

Ma este talán benézek Arathorra, kereskedni biztos érdemes, meg esetleg egy PUG vagy valami. Keresem a helyemet. A Dr Houset azért nem hagyom ki.

Egyelőre nem érte meg befizetni, csak az időmet baszom el vele :P

2 megjegyzés:

Rosco1 írta...

És mi lesz a mágussal?
Kezdjél azt sztem, bele fogsz bolondulni a papokba :)

Zka írta...

Ja, tegnap este is 3 pappal játszottam :D