2010-08-24

Cat beta #1

Kaptam kölcsön egy beta accot. Gondoltam benézek és írok róla egy kicsit.
Egy gayelf férfi priestet találtam az accon (meg van warrior és DK meg druid is). Valahogy elviselem :) Az első dolgok amik szembeötlöttek:

1) omg hol vagyok? Orgrimmar volt, de nem lehet ráismerni.

2) bugok halmaza. Pl: kértem útbaigazítást, hol a class trainerem, nem jelent meg a szokásos nyilacska és piros jel a térképen. A premade karakterek (mint ez is) JC/ench skillje kizárólag az első belogoláskor használható. Az eredeti tulaj ezt nem tudta (honnan is tudhatta volna), ennek hatására a karakteren egyetlen gem sincsen, enchantok vannak csak rajta, de azok is hiányosan. Nagyon jó. A spellbookom szerint megtanítja a trainerem a Holy Word: Chastise nevű spellt, de valójában nem. A glyph slotok közül csak az első használható, bármelyikre kattintok, az elsőt írja felül. Célponton végrehajtott damage és healing nem látszik.
Igaz, mindezek a hibák programozói szemmel nézve mind hihetetlenül triviálisnak és pillanatok alatt javíthatónak tűnnek.
Aki tud trükköt a JC skill használatára, ne tartsa vissza. A neten találtam egy makrót ami bármilyen tradeskillt tud használni, de az se segített.

Disc/shadow specek voltak kirakva, a spec nem tetszett túlzottan ezért átállítottam kicsit. Ezt raktam ki:


A glyphek szerencsére megtanulhatók lettek, benne is van a spellbookomban kb minden, ami fontos lehet. Így solozásra betettem a smite glyphet. A kezdő 80as mobok 31K hpval rendelkeznek és 1K körül autoattackolnak. Ez durván hangzik, de 251es gearben, ami a karakteren van, úgy 10 smiteból lemennek és csupán a smiteolásból visszajövő heal (ld atonement) fenntart. Pedig csak a rank2-t raktam ki. Ha mindez nem lenne elég, az archangel használatával nagyon könnyen max manán marad a karakter.

80as szinten a karakterlap szerint unbuffed 495 mp5 a manaregenem csatában és a 2.17 sec kasztidejű heal (ami 6K-t healel 2600 spellpowerrel) 231 manába kerül, pedig a költségét csökkentő talent ki sincs rakva. Ezzel gyakorlatilag nonstop végtelenül lehet spamelni ezt a healt. Gondolom azért a manaháztartás 85 körülre kicsit máshogy fog kinézni mert ez így elég láma. Habár kényelmes, hogy nincs downtime soloban. Igazából erről 85 előtt nagy butaság lenne ítéletet mondani, mert addig ez drasztikusan változhat.
A healek érdekesen alakultak: a flash heal +80%, gheal és renew +30%, PWS -30% , binding heal +30%, penance +20% hozzávetőlegesen a live-hoz képest. A PWSt biztos azért vették így vissza, mert azt majd a mastery dobja meg rohadt erősen, de ezen a szinten még nincs olyan gearem.
Az armor brutálisan felment, 10K inner fire-el, az bizony 40% damage reduction.

Az első questek mókásak, a víz alatti közlekedést az első questből megkaptam az új vizes területen. Lehet hagyományos mountra ülni és gyorsan repülni is a víz alatt. Azért vannak apró problémák ezzel: pl meg kell szokni, hogy függőlegesen is körülnézz, pl egy questmobot 5 percig kerestem, mire rájöttem, hogy nem csak síkban kéne gondolkodni. Power Word Barriert (vagy bármi földre targetelős spellt) meg nem lehet a víz közepén elhelyezni, a mederre akarja tenni és az out of range, ha kicsit is feljebb úszol. Erre mondjuk szerintem nem is lesz megoldás, de talán nem is annyira fontos.

Éjjel próbálok egy instát remélhetőleg.

Nincsenek megjegyzések: