2010-08-25

Cat beta #2

Jelenleg 81.75-os a priest, ebből kiderül, hogy elég gyorsan lehet haladni. Csak ~4 órát játszottam eddig és 80.30-ról indultam. Gyorsabb, mint most a rugó 70+ területeken :)

A questek elég jók, némelyik szarul van tuningolva, pl 5 mob van egy pici területen kurva lassú repoppal, ebből kell 8at ölni. Csoportosulnak rá az emberek, nagyon durva. Sok a dinamikus, phasinges quest csatajelenetekkel. Van pár olyan quest ahol kb nem is tudod irányítani a karaktert, csak mintha moziznál. A területet az úszó mounttal nagyon gyorsan be lehet járni, a közlekedés kényelmes. A questelés rendszere az LKhoz hasonlatos: megcsinálsz egy helyen 1-3 questet, ez megnyit további 1-3 questet és így tovább. A BCs nekem akkor is sokkal jobban tetszett. Autoquest eddig kevés volt, de jól esett, hogy nem kellett visszamászni a questadóhoz.

Nem értem azokat a quest rewardokat, amik spellpower nélküli fegyverek - ezeknek semmi értelme, LKból vagy Cat instákból ami van az mind spellpoweres. Gondolom ezen még dolgoznak. A többi quest reward kb a 251es gear szintjén mozgott. A socketek miatt talán még jobb az LK gear, de amúgy nem. Mivel nekem gemhiányom van, szépen cseréltem le az ICC10es cuccokat a zöldekre, mert úgy jobb volt... Az első quest rewardokon máris van mastery rating.

A szabadban levő mobok ereje brutálisan nő, a 81es nagák már 2K-t ütnek és 700-1000 körül tickelő rendet raknak fel, igazán kemény. Egyszer ilyenből behúztam 4et, azt is túl lehetett élni, nem gyenge a disc priest. De érezhető, hogy ha így nő a mobok ereje, akkor 1-2 szint múlva erős oboa lesz egy 3as pull is. Az atonement máris csak a single pullokat healeli ki. Ja igen, természetesen ez a talent valahol a tökéletesen haszontalan és a marginális között lesz raidben. Ez solo/pvp/5man talent szerintem - oda viszont kiváló! Kb egy renew-vel ér fel a healje.

A "heal" spellem az első szintlépésnél azonnal drágult vagy 35%-kal, szóval ennyit a végtelen spamelésről. Minden spell hasonló mértékben drágult, az archangelt máris szépen nyomogatom szinte CDre soloban.

Voltam instában (még csak Blackrock Cavernst tudom elérni). Nem rossz, sajnos szerintem a premade karakterek túlgearelik, minden pillanatok alatt halt meg, néhol a bossok is. Az első party feloszlott a második bosson 2 wipe után, pedig nem túl bonyolult. A második partyra healerként 20 percet vártam, durva. De az végigment 1 wipe árán. A bossok alapvetően nem rosszak.
A corpse run geci hosszú, valami 8 percet mértem a főbossnál, de eleve vagy 5 perc a bejárat. Ezen is csiszolni kell, az ilyen runok kurvára nem hiányoznak a classic időkből.

A healelés valóban hasonlít a vanilla időkre, a mana jobban fogy és figyelni kell az overhealre. Azt több helyen is tapasztaltam, hogy néha a party egyszerre elkezd fogyni, gondolom ez akkor van, ha valaki valamit elbasz. Az ilyen helyzeteket nehezebb kihealelni, mint most LKban. Igaz, az is nehezíti hogy nincsenek addonok és a beépített unit frame még mindig nem túl jó. Nem lehet rendesen testreszabni, ezért van rajta sok felesleges infó és pár fontos meg hiányzik vagy rosszul látszik. Valószínűleg a Grid továbbra is sláger lesz.
Elsősorban a heallel healeltem, mert a sebessége a legtöbb helyzetben elegendő, a manára viszont figyelni kell mindig. Erős flashback volt a BCs rank1 gheal spamre :) Egyébiránt tudtam használni tankokon a greater healt és a flasht is, meg a penészt. Mindennek megvan a helye, elég jó eddig a healelés szerintem.
Instában az archangelt nem igazán tudtam használni. Könnyű pakkokon azért, mert olyan gyorsan haltak, hogy nem volt idő rá, a nehéz helyeken meg healelni kellett. Úgy számoltam, hogy már 1 smite után is pozitív az archangel mérlege, de akkor még csak nagyon kevés (~100 mana) a nyereség. Igazán csak 5 stacknél érdemes tolni. Szerencsére off-gcd, ahogy kell.
Power Word Barriert konstans elfelejtettem letenni, igaz nem is rémlik utólag se sok helyzet ahol nagyon jó lett volna, ráadásul kurva gyengének néz ki és 3 perc a CDje. Ezen még kell tuningolni szerintem.

A legdurvább bug az volt, hogy instában késnek a hangeffektek, de brutálisan. Általában egy trashpakkon a hangok fele azután játszódik le, hogy minden mob meghalt. Először nem is értettem mi a fasz ez a sok halálhörgés meg kasztolás hang, amikor épp gyaloglunk 2 pakk között. Ez másnak is ilyen? Állítgattam a sound setupot/devicet, semmi hatása nem volt.
Ja és instában egyáltalán nem tudtam inspectelni senkit. Remélem ők se láttak engem, elég ciki az a sok üres socket :D

Röviden ennyi, megyek dögleni.

Nincsenek megjegyzések: