2010-08-09

Rugó hírek

Sokminden nem változott, szintezek amikor időm és kedvem engedi. Ez azt jelenti, hogy elég lassan haladok, 66. szint jelenleg.

Pár megfigyelés, sztori:

- A mérgeket végül megfordítottam és lassú MHra instant, gyors OHra deadly ment. Outland óta a legtöbb solo mob is az instákban található dolgok is élnek annyit, hogy jobbnak érzem ezt a változatot.

- AP trinket + blade flurry + killing spree = win. Még winebb lehetne ha a spree idejére betennék egy lassú OHt de a gcd trigger miatt szerintem felejtős. Ez a kombó egyébként brutális, 62es szinten toltam vele ~1100 dpseket, legutóbb 65ön 1500-at. Természetesen ezt aoe pullokra tartogaton. Ha közben lejön valami (sanszos) akkor evasion. Nyomhatnék közben ARusht is, de azt jobb szeretem bossokra tartogatni, vagy bossok közti pakkokra.

- 5fős instákban overall DPSem 650-750 körül van support és insta függvényében. Pl mana tombs egész jó, elég megbízhatóan lehet időzíteni a fentebb leírt kombót és általában a BF is végig aktív marad. Cryptsben a mobok fele normál, így az aoe kasztok elég jól szerepelnek de én a rövid aoe burstjeimmel szart se tudok ütni rajtuk. Singletarget DPS 750-1100 között jelenleg. Igaz, mindig jut rá legalább egy adrenalin rush, de gyakran trinket is. Így kicsit csalóka. Az továbbra is tény, hogy singletargetben nagyon ritkán ver meg bárki is, általánosabb az hogy másfél-kétszer annyit tolok, mint a második helyezett.
A rugó DPS úgy látom, maximálisan a CDk megfelelő kihasználásáról szól, ha valaki ezt nem csinálja, 20-30% damage donet bukik egy instában az tuti. A legtöbb esetben olyan a CD modellem, hogy az első aoe pakkon trinket+BF+KS, a következőn (ha bossig lecdzik) AR, bosson AR és ha véletlenül megmaradt, akkor KS+trinket. Majd ismét jön a BF+KS és kezdődik elölről a ciklus. Próbálom a BF+KSt együtt használni mindig, ha szétbontva használom az észrevehető overall damage esést okoz.
Látván egyébként, hogy mennyire szükség van ezekre a DPS cooldownokra és hogy nélkülük mennyivel szarabb a damagem, a combatról való átspecelés kb ki van zárva. Arról nem is beszélve, hogy assasinationként nagyon hasznos lenne stealthből nyitnom, amire gyakorlatilag nincs lehetőség, sokkal gyorsabban húznak a lassú tankok is annál, hogy időm legyen előrelopakodni.

Buta játékosok örökzöld témája
Meglepő módon a DK tankokkal eddig különösebb gondom nem volt. Nem rosszabbak/jobbak a többinél. Meglepő, de ez van, biztos szerencsém van. Úgy-ahogy megtartják a mobokat, húzni meg egyik tank se szokott tudni. Úgy értem, hogy folyton úgy állnak be, hogy a patrolok útba ejtsék a partyt, nevetséges.

De azért persze találkoztam súlyosan hülye tankkal. SP+UBt is végigszenvedtem vele. Munkásságát az alábbiak foglalják össze tömören:
- warrior volt, nem használt SSt és devastatet (sundert se... szóval ez a TC-revenge-autoattack típusú bádoglemezes haszontalan faszláma volt)
- szerinte Hungarfenen DPS stopot kell tartani amikor az rootolja magát. (gyk: csak el kell hagyni a melee ranget mert gyógyul belőle)
- minden létező nem skipelhető patrolt skipelt és mindegyikből lett is wipe/majdnem wipe ahogy a patrol megbaszta oldalról a healert

A patrol kezelési újításainak következménye:
- SPben Mennut behúzta, majd azonnal ráchargeolt a Mennu lépcsőjével szemben álló uszkve 10 mobra. A boss végig engem ütött, a trash meg mindenki mást. Tiszta jó volt.
- SP végén kihagyta a bogstrok pakkokat a druid ketrece előtt álló pakkok felé menet. Eredmény 2 halott.
- Utána meg kinyitotta a druid ketrecét úgy, hogy még frissen reselve ő és a healer is 10%-on állt. Ami wipe lett, mert ugye ilyenkor hátulról popol egy 3as pakk... Én persze vanishban megúsztam és 10 percet vertem a faszt mire betaláltak az instába + szereztünk új healert, mert az ennek hatására alt-F4gyel távozott.
- Munkássága megkoronázása volt, amikor a Hungarfen utáni patrol (amit szokásához híven skipelt) megbaszta a healert + 1 dpst, de ő csak ment tovább 5% hpn és persze jól meghalt :) Hungarfen utáni hídon állva néztem és röhögtem.

Ritkán kritizálok meg tankot party chaten, de az ő esetében ez után a stunt után nem bírtam nem megkérdezni, hogy esetleg vak-e. Azt hazudta, hogy nem. Onnantól jobban figyelt, de azért UB végén direkt összehúzott 2 fearelős meg 2 ranged méregköpő pakkot, 5ből 6 emberen volt aggró kb. Volt vagy 3 heirloomja és nem kapott acsit egyik insta végén sem. Csak mondom.

Más idióták is szembejöttek, pl shadow priest aki minden második pakk után manabreaket kért (ez a vak tankkal együtt boldogított minket), aztán mikor harmadszor írtam be party chatre hogy használjon már dispersiont (megnéztem, ki volt rakva és recount szerint mana gainben akkor még 1 manányi dispersion se volt) akkor egyszer használta, de később ismét azt láttam, hogy 30% manája van két pull között és állva írja be, hogy "MANABRÉÉÉK!" Ja igen, és egyáltalán nem használt VT-t se, tehát még replenish se volt se neki se a többieknek. De legalább a dpse 200 fölött volt. Epic fail.

Aztán az is jó, amikor egy fasz + emo tank kerül egy csapatba. Pl 200 dpses enh shammy aki bodypullolgat és még tremor totemet se rak le a fearelős pakkokon. Vele párosítva a palatank, aki a totem hiányán úgy megsértődik, hogy a 4. pakk után leavel. Pár másodperccel ezután a retardshammy ismét bodyz egy pakkot (akkor már tank nélkül vagyunk), ennek nem tudom mi lett a vége, mert ezt látva leaveltem én is sürgősen. Komolyan, van egy kurvanagy előnye a dungeon deserter debuffnak... 30 percig nem kell retardokkal játszanod.

Az meg tök alap, hogy 65+ DKk nem használnak hornt, warriorok nem tolnak BSt, a paladinok meg bokot adnak és nem mightot. Illetve, ha véletlenül van BSt adó warrior a csapatban akkor a pala mightot akar adni mindenképp.

Ma olvastam találó dumát MMOChamp fórumon, hogy "It's because people don't pay attention. it's press button receive bacon. that's what they were doing for 80 levels why change it?"

Na röviden ennyi mára.

Nincsenek megjegyzések: