2018-05-03

BfA beta - 120 után, gearelődés

Szóval elkezdtem gearelődni, de nem járok sok sikerrel. Célom a mythic insták tesztelése volna, de nem jutok közel hozzá. Mondom mi van.
Van egy 3 elemű questsor a WQ-k unlockolására. Ebből egyet megcsináltam, a második bugos volt és nem lehetett befejezni. Ezt kijavították valamikor ~3 napja, befejeztem nagy örömmel, majd a harmadik questsort azóta sem kaptam meg. A neten nyomát látom, hogy sok más ember is így járt de már április óta megvan ez a bug, azóta nem javították. SZUPER!
Járok hát normál random instákba. Természetesen van 1 db insta amiben a főboss ölhetetlen mert pull után fél perccel despawnol mindig. Ma 7-ből 5x kaptam ezt az instát.
De mindegy is mit kapok, 2-3 instánként esik EGY kék valahogy. Katasztrófa. Lelkiállapotom most:


Nincsenek megjegyzések: