2018-05-01

Ding 120 (beta)

Meglett a lvl 120 a betában, érdekes volt. Pár random gondolat, benyomás és élmény, ami a szintezés alatt ért:
  • A zóna design sokkal kevésbé idegesítő fos, mint Legionben. Szinte semmi időt nem töltöttem azzal, hogy fogalmam nem volt hogy jussak el a quest objektívához. Nem tévedtem el szinte sose. Ez üdítő érzés volt, mert Legion szintezés alatt órák teltek el frusztrált keresgéléssel. Kevesebb az út közvetlen közelébe pakolt aggresszív mob is. A szokásosnál jóval több flight point van.
  • Az artwork szép, nagyon sok részletesen kidolgozott elemmel találkoztam. Különösen sokat fejlődtek az épületek szerintem.
  • 110-120 egy szarul gearelt teszt karival 20 óra volt disc priestként. 3/4 szintet exploittal csináltam meg 20-30 perc alatt, szóval picit gyorsítottam. (Cápás quest, nonstop mob XP amíg bírod az unalmat) Elmentem a szintezés alatt kb 10 instába ami nem biztos, hogy optimális döntés volt szintezési sebesség tekintetében. 20-25%-ot adott egy insta.
  • Játszottam még prot warriorral - tankoltam Freeholdot. Ugyanolyan, mint jelenleg, csak épp nincs ignore painje. Kicsit fájdalmas így... Élvezhető, de az IP helyett kell, hogy legyen valami - elvileg lesz is, no para srácok. Mentem pár órát blood DKval is. Ezt nem tudom, hogyan változott mert Legionben nem próbáltam, de szórakoztató. Néha üresen marad pár gcd, minden más tetszett benne. A discről írtam már egy teljes postot, szerintem kiváló lett.
  • A questelés érdekes, kicsit másnak érzem, mint eddig. Rengeteg mikro-questhub van, ahol 2-4 questet kapsz. A Wanted questek kivételével mindig közvetlen közelbe szólnak a questek és mindig találsz egy következő questhubot ami ugyanígy pár quest a közvetlen közelbe. Néha kapsz olyan questet, ami picit távolabbra visz, esetleg több ilyet is - ekkor választhatsz, hogy melyik szálon csinálod tovább a questelést. Ez a design valahogy nagyon addiktív, mindig csak egy pár objektíva van előtted és mindig az az érzésed, hogy most valamit befejezel és ez motivál. Aztán dehogy, hiszen jön a következő mikro-hub. Volt/van pár full bugos quest amiket nem lehet megcsinálni vagy csak nagyon lassan (szevasz Fun with Magnets) de több mint 95% teljesen jól működött nekem. Néhol volt pár lebegő tereptárgy vagy falba szorult mob, de nagyon közel van a kiadható minőséghez az egész.
  • Sok rare mob van, megöltem vagy 30at a szintezés alatt, egyetlen egy dobott clothot, őszintén szólva sérelmezem. Meg azt is amikor esett egy STR trinket. Komolyan, több kiegészítő óta létezik már a flexi-primary stat rendszer, miért nem lehet mindenhol azt használni?
  • Friss 120asként 274es ilvlem van. Jelenleg phasing bugos a questsor amivel gondolom a WQkat lehetne unlockolni úgyhogy marad az insta farm amint erőt veszek magamon. Random HC limitje ilvl 305. Mythic+hoz gondolom nem ártana 310+...
  • Normál insták teljesen faceroll, komolytalan. Több pakkot kell egybehúzni, hogy veszélyes legyen. Az általam figyelt streamerek szerint viszont a mythic insták főbossai iszonyatosan kemények, ami hogyha szándékos, akkor elég nagy változást fog jelenteni, nem lesz akkora faceroll m+ farm pugolva. Beta időszak alatt teljesen normális, hogy a dungeon nehézségi szint teljesen más, mint amit véglegesnek szánnak.
  • A moboknak van egy másodlagos aggro rádiuszuk, amikor még nem aggróznak, de rádfordulnak és morognak is. Nem rémlik, hogy ilyesmi jelenleg volna a játékban, érdekes.
  • Az azerite traitek elég unalmasnak tűnnek, remélem még erősen dolgoznak rajta. Van 1-2 érdekes köztük, pl a vállasom tud olyat, hogy gyakran kis fehér vagy lila gömböt procolok magam közelébe a földre, amit felszedve elég jelentős INT buffot kapok. Ez egy érdekes dolog, ami változtat a játékmeneten, de a legtöbb képesség sajnos unalmas passzív buff. Van olyan buffom is amiből 2 is van, a heal része összeadódik, a speed buff nem (az egyáltalán nem műxik). Szóval ez még nagyon kiforratlan, de vannak ígéretes részei. Az azerite gear legidegesítőbb része jelenleg, hogy szintezés elején kapsz 1 (vagy 2?) lvl 210es kék azerite traites gear darabot, aztán szintezés alatt csomó upgradet nem tudsz felvenni mert azok csak zöld szarok, vagy esetleg kék, de traitek nélkül. Egy questsorban kaptam egy 300as vállast traitekkel, annak örültem mint majom a farkának. Remélem PVEben MINDEN fej-váll-chest loot traites lesz, mert ha nem akkor ugyanott vagyunk mint most a setbonusokkal, hogy amin nincs trait az instant kuka, mindegy milyen stat vagy ilvl van rajta. A papom kapott a BfA bevezező questsorban egy traites fejes és egy chest kéket. A warriorom 2 chestet (nyilván csak 1et tudok felvenni a másik kuka), a DK meg csak 1 chestet. Totál nem értem, hogy van ez, miért nem egységes. A pappal így egyből volt 2 azerite traitem, a többiekkel csak 1.
  • A szintezés közbeni insta skálázás még mindig egy rakás szar. 112esként berakott egy full 120as csoportba: a mobok szintje 112 volt, de a sebzésük határozottan a 120as karik sokszoros maxhpjához skálázott. Az én healjeim meg sehova se skáláztak, itt-ott egyszerűen healelhetetlen volt pár egyszerűbb dolog.
Pár screenshot, hogy lássátok, tényleg szép meg minden :)








Nincsenek megjegyzések: