2018-05-13

BfA beta War Mode outdoor pvp

Kaptam olyan visszajelzést, hogy az előző postban nem sok infó volt, ami egyrészt teljesen jogos, másrészt akkor még nem is tudtam sokkal többet. Azóta több órát mászkáltam szabadon különféle zónákban és szereztem némi tapasztalatot. Meg kell jegyeznem, minden amit írok, erősen szubjektív és nagyon sokat változhat élőben annak hatására, hogy a dolgoknak nagyobb a tétje, több karakter játszik egy helyen, no meg sokkal nagyobb lesz a különbség a karakterek gearje között pár hónap után, stb.

Jelenleg a 120as karaktereknek durván 50-60K maxhpjuk van, tankoknak 40-50%-kal több. 5-7K dpst tolnak a friss 120as karakterek singletargetre egyhelybeállós módban, de a pvp nem ilyen, meg lehet hogy van valami beépített resilience szerűség is, őszintén nem néztem utána, de nagyon lassú folyású a pvp most.
Bekapcsolt War Mode-dal járkáltam a disc priestemmel szabadon questeket csinálgatva, WQzva. (sikerült megjavítani a WQ unlock problémát pár faction transferrel) Úgy gondolom, hogy a release napjaiban tök nyugodtan lehet majd War Mode alatt közlekedni. Frakciónként 3 zóna van, mindenki a saját zónáiban kezd és csak később, 120. szint körül kezdenek majd átmászkálni a játékosok egymás területére War Campaign, mythic insták és WQ-k miatt.

A War Mode-t bekapcsoló karakterek tudtommal külön virtuális szerverekre kerülnek, így a faction egyensúlyt biztosítja a játék, ezzel elvileg nem lesz gond. Később szerintem rengeteg lesz az outdoor pvp és az ellenséges quest hubok, fővárosok raidelése, mert a pvp-ért conquest pontok fognak járni (elvileg már most is, de csak honort látok jönni) amiből pedig gear vásárolható.

A release utáni napokban különösebb rizikó nélkül lehet majd élvezni a +15% XPt és a pvp talenteket - ezek között sok olyan van ami questelés közben is hasznos DPS növekményt vagy egyéb előnyt ad. Később úgy gondolom ez már nem lesz olyan biztonságos, a WQk miatt mindenki átmászkál majd egymás területeire és megjósolhatatlan, hogy a pvp lehetősége kiből mit fog kiváltani. A többség lehet, hogy csak szeretne majd zavartalanul WQzni és kb úgy alakulnak majd a dolgok, mint jelenleg a pvp szervereken (leszarják egymást az ellenséges felek), de az is lehet hogy folyamatos világégés lesz.

Beszélgettem generalon pár emberrel, azt mondják az teljesen normális, hogy a healereket nem lehet megölni, de úgy érzem a disc különösen OP jelenleg. Az Orison talent és a Strength of Soul pvp talent simán működik együtt, ami a spamelhető PWS világában szerintem döbbenetesen erős. Nálam most ilvl 309-ben (kezdő kék gear) a két heal együtt 6K-t gyógyít (62K maxhp-m van stami buffal), plusz a PWS durván 5K absorb. Ha van rajtam atonement (és általában van, hiszen a PWS felteszi) akkor az Orison és a PWS a Grace miatt további 30%-kal combosodik, ráadásul mindezek critelhetnek is. Spamelhető, manával elég jól lehet bírni. A Strength of Soul ráadásul a PWS időtartamára még 20% csökkentést is ad fizikai támadások ellen.
A disc priest interruptra nem túl érzékeny, ha lezárják a holymat akkor shadow mend/dot, ha a shadowt zárják akkor penance/smite/pws megy. Agresszívan szoktam mindbendert tolni (nagyon durva DPS!) és az offenzív dispelt is azonnal nyomom, ha az ellenfélen valami van.
Írtam egy logot az utóbbi csatáimról, annak ellenére hogy teljesen hülye vagyok a pvphez, szerintem szépen alakult és ez egyértelműen a fent leírt kombónak köszönhető.Volt még pár olyan csata, amiben nem voltam egyedül vagy az ellenfél AFK volt, ezeket nem jegyeztem fel.
  • Affli lock + 4 normál mob: a mobokat leöltem, a lockot nem bírtam. Megunta és elhúzott.
  • Frost mage: nyilván meghalt
  • Blood DK + vengeance DH: meghaltak
  • Huntard + Shadow Priest: huntert megöltem nagy nehezen, az SPvel nem bírtunk egymással és elváltak útjaink pár perc után.
  • demo lock + mistweaver + shadow priest: nem bírtunk egymással, pár percig kiteoltam őket aztán megunták.
  • rugó + pala + DH: na ezek összecsuktak 10 másodperc alatt.
  • BM hunter: 2 perc után rájött, hogy nem tud megölni és távozott.
  • enha shammy: egészen kemény dió volt, párszor 80% alá tudott ütni de aztán elhalálozott.
Volt egy hatalmas poén, láttam egy ellenséges warriort questelni, szerencsétlen már a halálán volt, 5% HP körül. Gondoltam segítek neki, aztán ha felgyógyította magát akkor majd megküzdünk sportszerűen. Elkezdtem a szokásos DPS rutint: dot, aztán penance a mobra... HOPP, mivel purge the wicked talenten vagyok, így a dot átpattant a warriorra, akinek más se hiányzott, jól meghalt. Hangosan felröhögtem a lámaságomon és a warrior pechjén.

Óriási War Supply Crate kint az allis főváros mellett. Ez nem tudom mi akar lenni, volt benne egy Glory of Melee, ami most liveon egy csomó APt ad. Jelenleg ez egy szürke tárgy a betában.

Fun quest, zöldek szívéhez szólóan: védd meg a tengerhez tartó újszülött tekiket a rákoktól meg sirályoktól. Ha azt hiszed ez vad, akkor még nem láttad a szelfizős WQt. Igen, van olyan.

Nincsenek megjegyzések: