2009-03-21

Bábuverés

Na eljött ez az idő is, teszteltem az arms vs TG fury DPSt a PTRen. Ma egy boss szintű dummyt használtam, hogy a glancingok által butított rage generáció is szerephez jusson, valamint a boss armor is.

Setup1: ARMS
Fegyver: Colossal Skull-Clad Cleaver
Spec: 55/16 axe spec - nem tudtam 17et tenni furyra, az új talentek kicsit telítették az arms fát. A wowhead talent calculatora még az előző patchet mutatja, itt már benne volt pl hogy az unrelenting assault ad +20% overpower sebzést...
Glypek: rending (21sec rend), bladestorm (-15sec bladestorm cd), execution
Statok battleshouttal procok nélkül: 3888 AP, 33.44% crit, hit cap, dodge cap
1 millió damage kiosztása utáni DPS: 2346
Benyomások: rage elég volt, nem nagyon száradt ki. Továbbra is nagyon nehéz minden procra figyelni, élőben nem csak ikont hanem hangot is fogok adni hozzá, ha használom ezt a specet. A bladestorm glyph nem hiszem hogy single targetre jobb, mint az MS glyph, de az aoe damage növelése miatt mindenképp ezt tenném be egy live specbe.


Setup2: TG fury
Fegyver: Claymore of Ancient Power (MH), TitanSteel Destroyer (OH)
Spec: 18/53, standard TG fury spec.
Glypek: whirlwind, heroic strike. Más értelmes glyph dummys tesztelésre nincs.
Statok battleshouttal procok nélkül: 4553 AP, 33.49% crit berzerkerben, yellow hit cap, 3.5% expertise
1 millió damage kiosztása utáni DPS: 1913
Benyomások: rage nagyon kevés volt, úgy számoltam alig 80%-os BT kihasználtságot tudtam elérni, azaz 5-ből csak 4 BTre volt ragem. A shattering throw berzerkerben nem használható, stance dancelni max raidben hero alatt éri meg RDPS szempontból, de a saját DPSt szerintem mindenképp lerontja a rageveszteség miatt.
Executet nem használtam, de úgyse lett volna rá rage.


Érdekelne, raidbuffokkal hogyan változnak ezek az értékek, de a TG nagyon-nagyon számalmasan vérszegény ezzel a vacak gearrel. A recounton a glancing = crit, valamiért elbaszódik a recount PTRen :)

Nincsenek megjegyzések: