2009-03-16

PTR arms dps teszt

Asszem még nincsenek bent a legfrissebb változások, de pl a shattering throw bekerült és a battle stance adja szépen az armor penetrationt!
Elmentem arms specet tesztelni a gagyi gearemben. Első körben egy karddal bohóckodtam (2300-2400 DPS), de rájöttem hogy pve armsra az axe jobb választás lenne. 2 kezes baltám csak a hc HoL végén eső szutykadék van, de hát balta...

Beállítottam az UIt, hogy mutassa a rend timert és az SD/TFB procokat meg a mortal cooldownt. Már csak egy rage kijelző kéne ezen ikonok mellé, ugyanis a slammel történő rage dumpolás nem ment hibátlanul.
A következő prioritás szerint DPSeltem:
1) TFB proc (overpower)
2) rend fenntartása
3) SD proc (execute)
4) Mortal Strike
5) ~40 rage felett slam

Fogalmam sincs, hogy ez-e az optimális prioritás lista - de számolás nélkül nem tűnt hülyeségnek.
Emellett shattering throw hatása alatt elnyomtam a bladestormot cooldownra, az jó volt.
Elég ritka volt, hogy ne tudtam volna valamit nyomni egy GCDn, de mégse spamelős spec, gyors döntéseket igényel.

Meglepődtem, 2700 sustained DPS jött ki. Ami pedig az alig 2K-t produláló TG furyhoz képest drasztikus eltérés. Igaz, állítólag a TG sokkal jobban skálázódik a raidbuffokkal, azt hiszem ezt majd a gyakorlat dönti el. Glyphem egyik specre se volt semennyi. Abszolút semmi. Csak sima 80as bábun teszteltem, hit/exp capen úgyis csak a glancingekben tér el a 83as bábutól, a raidbuffok azt bőven ellensúlyoznák. No meg ezen a bábun más nem tesztelt, nem akartam hogy idegen debuffok beleszóljanak.

Három problémám van viszont ezzel az arms dologgal:
1) iszonyatosan sok idő, több mint 30 másodperc kellett mindig, hogy a maximálisra pörögjön a DPS, 0 rageről indulva, rend debuff nélkül atomszarszánalomhegy amit csinál, szóval egy rövid pullon értéktelen. Mindemellett nagyon random a sebzés, van hogy ~20 másodpercig semmi proc és autozok meg slamelgetek+MS. Aztán bepörög és 20 sec alatt van 4-5 overpower meg execute. Elvileg az SD és a TFB procok is egyenletesek lesznek a következő patchben, meg kell nézni mindenképpen.
2) nem érzem, hogy erős lenne aoeban, bár ezt nem tudtam tesztelni értelemszerűen. Bladestorm szép és jó, de 1.5 perc cd. Amikor nincs kéznél, mit nyomok? Punnyadt cleavet? Vagy átváltok berzerkerbe WW-t csápolni?
3) kurvára oda kell rá figyelni. Talán jobban mint a shadow priestre, ami nem kis szó.

Power auras alapú proc figyelő UI:

Skill eloszlás:

Nincsenek megjegyzések: