2009-03-01

Priest PTR

Átnéztem kicsit a PTRre. A dual spec jó móka, a standard action barokat tényleg szépen átrendezi és a glypheket is. (azaz a második spec glyphmentes mert nem vittem glyphet és kapni meg nem lehetett)
Félig healer gearben glyphek nélkül próbálgattam a shadow specet, 2500 DPS egy CoE-vel, hát nem nagy szám. Főleg ha tényleg bugos a shadowform és nemcsak critelnek a dotok hanem nőnek is a crit % függvényében mint most liveon... Ennek nem számoltam utána. Viszont 4M damage felett untam csak meg és addig nem fogyott el a mana és még csak szűken se kellett CDre nyomni a dispersiont és shadowfiendet (utóbbi talentelt CDvel).

Apropó fiend: van egy új képessége ami elvileg egy 30%-os damage boostot ad illetve blinkkel a célponthoz ugrik. A damage boostot nem tudtam megfigyelni, hiába nyomkodtam ugyanannyit sebzett továbbra is minden spellem és ahogy elnéztem a fiend is. Nem tesz fel semmi debuffot a célpontra és rám se rak buffot.

Shadowfiend live:

Shadowfiend PTR:
Egybelóg a castbarral, elnézést de kb lefosom hogy PTRen hogy néz ki az UIm :)

Az új serendipity ami hastet ad flash és egyéb healekre... Igen brutális, 314 hasttel 2 stack után 1.4es gheal (pont mint a flash healem), 3 stack után 0.9-es gheal vagy 1.1-es prayer of healing. Heroism alatt szerintem előbb elmegy a heal minthogy felengedem a gombot :) Nem létezik hogy nem lesz nerfelve. Pedig jópofa így, tankhealen FH FH, aztán lehet reaktívan healelni egy szupergyors GHval.

Update: ja és kifelejtettem a legfontosabbat: manaregen nerf hogy is néz ki?

Liveon most van 783/339 regenem unbuffed. Ez PTRen a 40% SPIRIT REGEN NERF és meditation buff után így módosul:

Holy concentration proc (+50% regen) alatt pedig:
720as spirittel vannak ezek az értékek. Ami a karakterlap szerint 380 mp5-öt ad kasztoláson kívül. 149 mp5 van rajtam tárgyakból.
Azaz a holy conc csak simán megnöveli +50%-kal a spirit alapú regen mértékét. Azaz 3/3 meditation mellett a spiritnél feltüntetett mp5 érték FELÉT adja pluszban, kasztolás közben a NEGYEDÉT.

Nincsenek megjegyzések: