2009-02-26

Dedicated few

Tegnap megcsináltuk ezt az acsit, 8 fős Naxx clear. Setup: prot warrior (én), prot pala, holy pala, resto druid, 2x mage, SP, afflilock. Viszonylag szórakoztató run volt, rövid történet időrendben (valamint WWS >>):

Noth lófasz volt szokás szerint. Majdnem 2 erkély fázis volt.

Kitaláltuk, hogy menjünk Heigan felé, legalább gyorsan túlesünk az egyik leggecibb bosson undying szempontból - és ha sikerül akkor megpróbáljuk egyúttal az undyinget is megoldani. Persze mikor kísérleteznénk faszságokkal ha nem ilyenkor :) Mivel csak ranged DPS volt kitalálták hogy ne danceljek phase1ben, majd kihealelik a zöld getvát. Mondtam, hogy ez addig fog menni amíg a HP felező disease alatt nem kap el a zöld getva. Nem baj, próbáljuk meg így. Jó :D Ki lehet találni, 30 sec múlva pont egyszerre jöt a disease meg a láva, kurvagyorsan le kellett tenni az undyingről :D Itt persze meghalt még pár ember ennek következtében úgyhogy 12 perces kill lett. Nem erre számítottunk :D Lehet amúgy hogy van olyan spot ahol nem 4x üt meg a láva hanem csak pl 2x, akkor simán healelhető disease alatt is. De hát nem tudom hova kellett volna állni :)

Loatheb pite volt, az összes DPS könnyen megkapta a spore buffokat. Én pajzsos DPSt teszteltem (dps gear+shield, berzerkerben), nem volt annyira rossz az eredmény.

Patch felé mentünk, itt kicsit afkoltam virslifőzés miatt :) Hát a 3 perces acsit így esély nem volt megcsinálni, de nem tartott annyira túl sokáig. A pala maintankolt, én meg autoattackoltam h ne húzzam le :) Solo tankolható 10 fősben, ha nincs melee. Semmit nem üt ez a fos rendes gearre.

Grobbulus izgalmak nélkül lement. Itt valaki más afkolt előtte, nem pörögtünk maxon.

Gluthon nem hittem volna hogy átmegyünk elsőre. Nem volt se hunter se shammy, így aoe lassítás csak a magek CoC meg frostnovája lehetett. A két mage elbohóckodott az addokkal, az SP meg a lock leszedte a bosst. 2 decimate ciklus volt. Itt sajnos az egyik mage elhasalt az addozással úgyhogy ha nincs a bohóckodás Heiganon akkor itt buktuk volna az undyingot :) Ez volt az első boss ahol a 2 hiányzó fő problémás volt kicsit. Ha mondjuk lett volna hunter vagy shammy akkor nem számított volna igazán.

Thaddius majdnem rekord sebességgel esett le és EGYETLEN egy tick volt a töltésekből, így majdnem meglett a shocking is, bár nem mentünk rá. Egyébként mióta 25ösben folyton megöl ez a fos, félek tőle :D

Razuval nem volt semmi gond.

Gothikon először túlszaporodott a dead side és meghalt szépen ott mindenki, úgyhogy áttettük oda a 2 burstösebb DPSt és voilá sima kill. Ez volt a második boss ahol a 8 fő komolyabb hátrányt jelentett.

A 4 Horseman kill egész fun volt, kitaláltuk a következő taktikát: azt a kettőt akit elöl szokás tankolni a bejáratnál, hátul tankoltuk. Igen, elfutnak elölre pullkor, de aztán a rendes aggró mechanizmusoknak megfelelően hátrajönnek. Két csapatra oszlottunk: 1 tank, 1 healer 2 dps mindkettőben. Innentől egyszerre cserélt oldalt a két csapat 3 stacknél (ha bármelyik mark elérte a 3 stacket, a hátsó bossok markja kicsit lassabban stackel asszem), a tankok után futó lovasokat meg taunttal átcseréltük átfutáskor.
Akár az egyszerre történő killt is be lehetett volna így vállalni vagy akár 1 healeres setup is mehetett volna. A DBM szerint ez volt a legyorsabb 4HM killünk eddig :D Végülis biztos segített, hogy végig tudtam spellreflectelni a hátsó lovasok szarjait, meg nem kellett hátravonulni az első 2 add leölése után.
A 8 fős acsiban nincs benne a 4HM, de nem tudjuk miért, teljesen sima liba ennyi emberrel.

Kitaláltuk, hogy csináljunk 8 emberrel Arachnophobiát (20 perccel alatt Anub halála után Maexxna kill). Ez majdnem sikerült, de csak majdnem! :DDD Ott kezdődött a probléma, hogy kitaláltuk, hogy offtankoljuk és ignoráljuk Anub addjait. Ugyanaz volt mint Heigannál, ráadásul itt is megjósoltam mi lesz a vége :D Mondtam, hogy stackelő debuffjuk van ami fájni fog. Aszonták nem baj :) Hát valahol 5% körül volt Anub amikor elfeküdtem, két add volt rajtam, már 23K-t tickelt a poisonjuk 2 secenként. Kicsit fájt. Anub meghalt rekord idő alatt, viszont mi is. 10 fős rendes DPS setup mellett ez jó taktika lehet viszont. Na nem baj, be lehet ezt még tolni időben! Gondoltuk naivan. A BCs macirunokra emlékeztető pull taktikánk volt: a tankok felváltva húzták a következő pakkot szünet nélkül, miközben az előző tankon még rajta volt a maradék. Nagyon pörgős volt, élveztem ezt a részt.
De aztán Faerlina előtti trashen disconnectált az egyik mage és vagy fél óra volt mire visszajött, mert behalt a videókártyája fullra, gépet cserélt.

Faerlina 7 emberrel, add öléssel hosszú és unalmas csata volt. Az utána következő trashen se rágtuk le a körmöt az izgalomtól. A pókbossra visszatért a magenk.

Maexxna 8-cal egész szép volt, csak már jelentősen a timeren kívül voltunk a hardware hiba miatt. Egy spray volt csak enrage után, shieldwalloztam és nem estem 80% hp alá, hatalmas kihívás volt :P Na, így lett meg MAJDNEM az arachnophobia :D De tényleg majdnem! Csak 10-15 perc kellett volna még :D

Nem hittem volna, de Sapphiron egészen sima kill volt 2 healerrel.

KelThuzadnál arra figyeltünk, hogy a boss legyen rendesen szakítva, hogy a healerek a frost blastokra és az addtankra tudjanak fókuszálni. Ez viszonylag izgalmassá tette a csatát, de nem volt komplikáció. Kicsit buktunk DPSt a szakítás miatt, de szerintem megérte.

Nem mondhatni hogy nehéz volt ez az acsi, Gluth-Gothik-4HM-KT egyedül ahol a normálisnál jobban oda kellett figyelni illetve máshogy kellett taktikát választani.

Nincsenek megjegyzések: