2009-02-18

Unom

Őszintén szólva kurva unalmas már nekem LK. Van 3 totál vicc raidinsta, pár retardált és öncélú hardmode-val és ennyi. Meg van mellé 1 kevésbé vicc, de annál idegesítőbb és bugosabb insta (Maly) oszt ennyi. Ezért nem tudom érdemes-e előfizetnem.

A priest alt 1 naxx meg ~10 heroic után (ez 1 hét) úgy állt hogy már nem volt mit vennie badgeből. Azóta vettem dps geart is, de megint van 70 badgem amit nem tudok hova rakni. Repuért mennék de szinte senkit nem érdekelnek a heroicok, pont azért mert a badge max 2 hétig érdekes, aztán nincs mit venni belőle. Lett eddig 1 db exaltedem, fasza.

Pvp meg farmolás nem az én stílusom. Szóval kínomban gondoltam, hogy PUGolok. Megnéztem az LFG toolon hogy mi a szitu, második csapat amit találtam ez volt:
Ribii, Desznáit és Mögdöglesz. Tuti kurvajó fejek és kiváló játékosok. Nem tudom egymást találták-e meg, vagy a gép sorsolta össze, de a pofám leszakadt. Ennyit erről bazmeg.
Elmentem TVzni inkább.

Pénteken lejár az előfizetésem és nem biztos hogy befizetem a következőt. 3.1-ig igazán nem vesztenék semmit ha nem logolnék be. Ez a kurvanagy igazság.

Nincsenek megjegyzések: