2009-02-24

Na végre...

Tegnap volt egy újabb 25ös Malygos kill. Kicsit az idegeimre megy a phase3-mal való szopakodás, folyton behal a nép a staticokban meg leesnek a dps stackek. 2-ről 3-ra növeltük a tűzköpet combopont ciklust és egyből lement. Nyilván aki klikkelgetve játszik annak a 2 kombós stack úgy esik le mint a szél, ha mozognia kell. És hát kell. Azért idegbajt kapok tőle, hogy mennyire nehéz ez a fél guildnek. Soha többet ilyen drakes faszságot, please.

A kill után feltűnt hogy lett 60 valor tokenem a priesttel, úgyhogy megvettem a cloth bracert, lecserélve végre a T5ös Nalorakk lootot :D 339 mp5 kasztolás alatt, unbuffed. Raidben fooddal, flaskkal lenne vagy 550, de ki a fasz flaskol? Így 500-512 mp5 van, az is elég volt eddig mindenre. De azért még pörgetem felfele, a 3.1-es serendipity és spirit regen nerf miatt szerintem nem fog ártani. Ezzel a bracerrel is előreléptem vagy 10 mp5-öt meg 1% feletti hastet, a sta/intről, spellpowerről nem is beszélve.

Toltunk egy Sartharion+2 addosat megint, mostmár sokkal gyorsabban lement. Viszont voltak itt is faszságok, hogy pl boss lehúzás pull után 15 seccel, raid lelehellve, ZSÍR. Szörnyen fegyelmezetlenek az emberek. A kék void zónákat se sokkal könnyebb látni egyébiránt. Add tank voltam, mondtam be a falakat meg minden szart, hát így durván igénybevette az ember figyelmét... Kéne egy dedikált raid leader végre, lehetőleg olyan aki nem healer meg nem tank, ezekben a szerepkörökben tök reménytelen az ilyen szintű raidvezetés.

Nincsenek megjegyzések: