2009-02-16

Naxx25 végig

Tegnap végre végigmehettem Naxx25ön healerrel. A végeredmény igen jó lett, pár bosst kiemelnék. Végre nem volt lag mellesleg, így egy csomó rekord kill született, pár alt és gyakran 1 hiányzó ember ellenére.

- DK szárny: itt alig van healelnivaló a bossokon, valamint aki Razun understudyt healel az 0 overheallel tolhat kismillió healt kifele. Ez meg is látszik a metereken.

- Loatheb: holy priestnek való. 10 seccel necrotic vége előtt alacsonyan álló emberekre renew. Alig 3 seccel necrotic vége előtt prayer of healing, majd coh. Szinte tutira lesz SoL proc, ebből instant flash arra aki igényli. Nagyon gyorsnak kell lenni a flash célpontjának kiválasztásával :) Ezzel a módszerrel másfélszer annyit healeltem mint a második helyezett.

- Spider szárny: itt sincs sok healelni való. Maexxna második frenzys webwrapja előtt guardian spirit a tankra. Az segít. GS amúgy mókás, 5fősben healeltem vele 21K gheal critet a tankra :)

- Patchwerk: először itt ijedtem meg durván attól, hogy mennyit számít a gear és a full raidbuff. 2.1 seces 11300-as átlag noncrit ghealek. Odabasz. Rajtam kívül csak egy másik healert raktak MT healre, őt is csak félig, így elég zavartalanul spameltem be a ghealt. A prayer of mendinget itt át kell gondolni, ezennel alig pattogott a tankok között, valszeg ráugrott DPS playerekre ahol le is ragadt.

- Grobbulus: itt jó trükk, hogy pont akkor érkezzen be egy gheal a mutagen áldozatokra amikor felrobbannak. A grid nálam mutatja a debuffon hátralevő időt, 2 másodpercnél küldöm a ghealt.

- Thaddius: nem értem hogy haltam itt meg. Pozitív töltéssel azonnal átmentem a pozitív oldalra és ott haltam meg. Valszeg túl gyors voltam, nagyon jó. Leugráshoz levitate FTW :) Mégjobb ha raksz pár random emberre is akik majd sikítoznak hogy ÓMÁJGÁD NEM TUDOK UGRANI BASSZAMEG :D De persze szépen lelebegnek aztán röhögnek magukon.

- Sapphiron: ma nem csináltunk 100 clubos acsit, így habkönnyű volt. Itt a CoH és a PoM cdre nyomása abszolút elsődleges. A SoL procokból flash mehet ki, szabadidőben meg ami tetszik, jellemzően flash és binding. Amelyik holy priest itt raidet healel és nincs 30% pom a heal totaljában az nem vágja a témát, vagy feleslegesen tankhealel. Ja és nerf judgement of light. Csíter pala fujj :D 2 darabos T7 bónusz ide istencsászár, a CoH glyph sem árt.

- KelThuzad: volt egy 1%os wipe, az offtank a fasznagy addoktól nem látta hogy piros van alatta. Amúgy tippeket várok arról, hogy lehet megmenteni a frost blast áldozatokat megbízhatóan. 25ösben néha egészen komoly kihívást jelent 2 másodpercen belül megtalálni név alapján a célzott embert. Ekkor amúgy flash helyett gyakran nyomok rá egy CoHot mert az instant healel többet mint a target 4%-a így nem fog meghalni. Bubi szintén jó megoldás. Melee csapatot már nem egyszer mentett meg a CoH, egyszerre 3-4 emberre megy a blast, ott csak az a lehetőség van. Azt hiszem nem ártana fixen CoHot használni a blastolt emberekre, gyakran van hogy ketten is bekapják egyszerre, mert nem figyeltek a szóródásra, ekkor a CoH mindkettőt meg fogja menteni. Így csak az a kérdés marad, hogy hogy találom meg őket időben akkor is ha épp életmentőt kasztolok egy tankba.
Egyébiránt priest csata ez is, nem rémlik hogy ne lettem volna első rajta mióta nem zöldben-kékben vagyok. Atomdurva flashheal spam az egész, csak úgy kell beállni hogy az MT+egyik OT is rangeben legyen, különben nem lesz sok healelnivaló.

5 db 213as epixxet sikerült beporszívózni (meg párat shadow specre is :D), ebből az egyik kék itemet cserélt le, szóval lesz még itt javulás. És a wristem még mindig T5ös, bassza meg a lófasz! :D Badges nincs, craftolható nincs, heroicból meg persze Oculusból esik, ahova guildes csapatot is nehéz találni, pedig fele annyira se gázos, mint gondolják :) VHból esik még egy ami elérhető lenne, de azt egyszer láttam, akkor is lepasszoltam DPS playernek merthogy nincs rajta regen, tehát DPS item. WA revered nincs még meg. A BOE kékek sidegradek. 1500-2000g-t meg nem fogok kiadni egy Naxxos BOE cuccért. Mert miafasznak, jelenleg Tihanyi Tamással is bármit ki lehet healelni :D (érdemes a faszi többi videóját is megnézni, én megkönnyeztem :D)

Úgy érzem amúgy, hogy a haste rating hatalmas ász, olyan 250-300 körül már nagyon érződik a hatása. Kb 500ig tervezem felvinni, kíváncsi leszek ezután is annyira megdobja-e a HPSt. Emellett az mp5öt érdemes stackelni, a spiritnél hatékonyabb regen stat. A spellpower jön magától, illetve a haste eleve eléggé megdobja a HPS értékeket, tehát nem kell rajta parázni.

-- * --

Meglett a Champion of the Frozen Wastes title. Jobb híján kiraktam. Amúgy érdekes volt, AhnKahet főbossán az első insanityn meghalt mindenki a tankon meg rajtam kívül, onnantól duoztuk :) Legalább meg kellett dolgozni a címért :D

Nincsenek megjegyzések: