2009-02-23

Vegyesvágott ismét

Tegnap úgy volt hogy fury warriorral kellek Naxx25-be, erre elalult az egyik healer és behívtak helyette. Úgyhogy megint végighealeltem egy 25öst a priesttel, ismét overall első hely. Patchwerk nagyon assignment függő, most alig volt healelni való a tankomon. Ügyesen meghalt rajta az OT2 pullkor, gyakorlatilag 2 tankkal csináltuk végig, fura módon a melee elég lassan halt ki.
A múltkori megfigyelések kiegészítése:

- Faerlinánál annyi az aoe sebződés, hogy simán lehet majdnem úgy raidhealelni mint Sapphironnál; CoH és PoM cdre. Meg is lett az eredménye, itt is elvittem az első helyet.

- KelThuzadnál kipróbáltam a CoH-hal történő frost blast mentést. Nem sok blastot nyomott ma, de senki nem halt meg benne, pedig kb mind dupla vagy tripla blast volt. Mivel instant heal, ha kicsit lassan találom is meg az áldozatot, időben beér.

- Thaddius monnyon le. Megint pozitív töltéssel haltam meg pozitív oldalon, teljesen ugyanúgy mint múltkor. Semmire nem tudok gondolni csak hogy megint túl gyorsan mentem át és még egy csomó negatívra váltó ember nem hagyta el a térfelet. Csak azt nem értem, hogy eddig is mindig ilyen gyorsan mentem át és nem volt gond. Most akkor WTF iz different?

Még mindig T5 wristem van...

Warriorral elmentem raid után hc DTKba kicsit suhintani, nagyon jó az új TG spec a glyph módosításokkal. Csináltunk Better off Dread acsit, ahol tankcuccban húzgáltam be a raptorokat, egész fun volt. Azért az kicsit el van baszva hogy jobb az aggróm dpselés közben mint tankoláskor, nem? :D

Nincsenek megjegyzések: