2009-05-09

Mai Ulduar 10

Kicsit darabosan ment a mai Ulduar 10, jöttek mentek a népek, replenish hiány volt, stb...

Flame Levi: 1 tornyos, most sima 1shot volt. Itt most motoroztam, tök fun. DPSe nincs, tart dobálgattam meg nitróval hajtottam a lezuhant lövészek után, fun. Ezennel a frost tornyot hagytuk meg, múltkor asszem az air volt fent. Nagyon triviális ez is, legközelebb tényleg 2 toronnyal kéne már.

Razorscale: 2 healerrel csináltuk, DPSeltem shadowban. Meglett a quick shave elég simán.

XT: ismét 2 healeres móka volt, harmadikra le is ment. Sajnos a 205 másodperces acsi nem lett meg, de megállapítottuk hogy viszonylag közel voltunk hozzá. Lehet hogy 1 tankkal kéne próbálkozni, nem 2vel.

Ignis: 1shot, semmi extra. Shattered acsival.

Kologarn: na itt replenish nélkül mentünk 3 healerrel, meglepően könnyű volt. Nem gondoltam volna hogy bírható manával, pedig sima liba.

Council: szintén replenish nélkül. Itt azért elment egy manapoti meg facsartuk homlokból a manát kurvára a csata felétől, de ez is lement.

Auriaya: hunter híján totem pullal próbálkozunk, egyszer despawnolt tőle, másszor megbaszott minket, hagytuk a faszba.

Hodir: ez egy buzi másodszorra is, de azért ha az emberek kiállnak a fosból akkor annyira nem nehéz, bár határozottan szar egyszerre mozogni, healelni a tankot meg az egész raidet és dispelelni is. Mindezt úgy hogy a haste buff gyakran nem elérhető, mert messze van vagy ömlik rá a hó. Buffed, Cheese és Coolest acsi begyűjtve (így utólag is, mert múltkor bug miatt nem kaptam meg)
Lett belőle T8 gatyeszom, így meglett a 2es setbonus is, ami faszogányos. Érdekes, hogy a statok (sta-int-spi) helyett a crit/haste/spw vonalon erősek ezek a darabok, így elég erőteljes sidegrade érzésem van tőlük, de legalább a setbonus értelmes. Ja meg T7 minden idiótán 50 darab van december óta ;P

Nincsenek megjegyzések: