2009-05-07

Ulduar 25 + WoL kritika

Tegnap sikerült végre 25ösben is részt venni egy Flame Leviathan killen, ráadásul 1 toronnyal toltuk. Kicsit nyögvenyelős volt, de meglett. 10esben 1shot volt, látszik hogy mennyivel nehezebb 25 embert megszervezni és hogy mennyire gondot okoz ha jópáran nem teljesen értik hogy mit kéne csinálniuk. Mi lesz itt 2 toronnyal, zomg.

Első körben fellőttek healelni a boss tetejére, de végül inkább 4 DPSt toltunk fel, hatékonyabb. Nem nagyon kellett oda heal 1 tornyos setupnál. Leszállás (értsd miután a boss ledob) után a mocisok fel tudják healelni a DPSt 1 gombnyomással. Ha meg nem veszik fel őket a stun lejárta előtt, akkor meg atom mindegy maxon vannak-e.

Második körben így bekerültem ágyúsnak egy siege enginebe és sikerült #1 damage spotot elvinnem. Gyakorlatilag csak a 2es képességgel érdemes lőni (Fire Cannon) ami 20 energybe kerül és 80K tájt sebez. Próbáltam kommunikálni a tornyokat gyepáló DPSsel, hogy hogy állnak és amikor csak 1 torony van hátra, lehet spórolni az energyt és a stun alatt +50% damage done mellett betolni szépen spammelve a cannont. 250Ks critek ftw :)
Vicces, hogy a Demolisher ágyúnál is csak a 2-es képességgel érdemes DPSelni (légvédelmi ágyú) mert sokkal többet sebez és lehet vele lőni földi célpontot is.
Arra se árt figyelni hogy amíg a boss stun fázisban van, a katapultba ne töltse be magát senki mert akkor az a Demolisher nem tud DPSelni :)
Vittem belőle egy szép gyűrűt.

Razorscale 51%-nál szállt fel másodszor aztán letickelt dotokból 50-re és azonnal vissza is szállt :) Elvittem belőle a nagy nyalókát, 10esből meg volt egy kis nyalóka, úgyhogy most dual wieldelem a nyalókákat, nagyon kemény.

XTn jókat wipeoltunk, mert kicsit balfaszkodott pár addkezelő részleg + bejött a Naxxból ismert frankó lag :( Amúgy makkra lett nerfelve a raid damage ezen a bosson.

Letoltuk még Ignist aztán később Emalon 10be is eljutottam végre. 2db 9 fős csoport ment 2-2 healerrel. Elég "bonyolult" lett az új boss, mindkét csapat 1shotolta úgy, hogy sokan még nem voltak rajta. Blizz ismét osztja a free epixet.

-- * --

Kezdünk átállni world of logsra, nagyon jó. Gyorsan végigfutom, WWShez képest hogy áll a dolog:
+ grafikonos ábrázolása a DPS/EHPS értékeknek, ugyanezen a grafikonon fő események, mint hero, player halálok látszanak. Könnyen kiszűrhető, ki volt az aki egy adott fázisban szarul DPSelt vagy healelt.
+ gyors és ingyenes. (ha a reklámok fenntartják az is marad)
+ rendesen felismeri az Ulduar bossokat és nem csak 1-1 fázist emel ki bossként, meg ilyen faszságok. Emiatt a WWS jelenleg szinte használhatatlan pár csatán. Legutóbb Mimiron abszolút meg se jelent WWSen semmilyen szinten, csak trash alá ömlesztve. Hát b+
+ deaths overview: halálok időrendben, utolsó 3 damage forrás listázásával. Ez állatira hiányzott a WWSből, ha kíváncsi voltam miben halnak meg a népek, egyesével kellett végignézni a death replay combatlogokat és időrendbe szedni - ez kurva unalmas és hosszú volt. A halálok egyenként részletesen is áttekinthetők a "more" opció használatával, ha az utolsó 3 forrás nem volna elég beszédes.
+ járműves csaták is rendes statisztikát produkálnak.

Mivel még fejlesztés alatt van, rengeteg hiányossága van:
- combat log szűrt megtekintése (semmilyen megtekintést nem találtam)
- csata elejétől kéne mérnie az időt a grafikonokon, nem abszolút szerveridő szerint, az a lőtéri kutyát nem érdekli
- csata időtartam kijelzés csomó képernyőről hiányzik
- dispel statisztikák hiányoznak
- buff/debuff uptime kimutatások hiányoznak
- a járművek tulajdonosát nem tudja megállapítani
- sorszámozás az összesítő listákról hiányzik, így pl nem lehet azonnal látni hogy hány fő volt ott a bosson

Első biztató WWS utód. A wowmeter egy kalap ibolyát nem ér, annyira lassú folyamatosan.

Nincsenek megjegyzések: