Első körben fellőttek healelni a boss tetejére, de végül inkább 4 DPSt toltunk fel, hatékonyabb. Nem nagyon kellett oda heal 1 tornyos setupnál. Leszállás (értsd miután a boss ledob) után a mocisok fel tudják healelni a DPSt 1 gombnyomással. Ha meg nem veszik fel őket a stun lejárta előtt, akkor meg atom mindegy maxon vannak-e.
Második körben így bekerültem ágyúsnak egy siege enginebe és sikerült #1 damage spotot elvinnem. Gyakorlatilag csak a 2es képességgel érdemes lőni (Fire Cannon) ami 20 energybe kerül és 80K tájt sebez. Próbáltam kommunikálni a tornyokat gyepáló DPSsel, hogy hogy állnak és amikor csak 1 torony van hátra, lehet spórolni az energyt és a stun alatt +50% damage done mellett betolni szépen spammelve a cannont. 250Ks critek ftw :)
Vicces, hogy a Demolisher ágyúnál is csak a 2-es képességgel érdemes DPSelni (légvédelmi ágyú) mert sokkal többet sebez és lehet vele lőni földi célpontot is.
Arra se árt figyelni hogy amíg a boss stun fázisban van, a katapultba ne töltse be magát senki mert akkor az a Demolisher nem tud DPSelni :)
Vittem belőle egy szép gyűrűt.
Razorscale 51%-nál szállt fel másodszor aztán letickelt dotokból 50-re és azonnal vissza is szállt :) Elvittem belőle a nagy nyalókát, 10esből meg volt egy kis nyalóka, úgyhogy most dual wieldelem a nyalókákat, nagyon kemény.
XTn jókat wipeoltunk, mert kicsit balfaszkodott pár addkezelő részleg + bejött a Naxxból ismert frankó lag :( Amúgy makkra lett nerfelve a raid damage ezen a bosson.
Letoltuk még Ignist aztán később Emalon 10be is eljutottam végre. 2db 9 fős csoport ment 2-2 healerrel. Elég "bonyolult" lett az új boss, mindkét csapat 1shotolta úgy, hogy sokan még nem voltak rajta. Blizz ismét osztja a free epixet.
-- * --
Kezdünk átállni world of logsra, nagyon jó. Gyorsan végigfutom, WWShez képest hogy áll a dolog:
+ grafikonos ábrázolása a DPS/EHPS értékeknek, ugyanezen a grafikonon fő események, mint hero, player halálok látszanak. Könnyen kiszűrhető, ki volt az aki egy adott fázisban szarul DPSelt vagy healelt.
+ gyors és ingyenes. (ha a reklámok fenntartják az is marad)
+ rendesen felismeri az Ulduar bossokat és nem csak 1-1 fázist emel ki bossként, meg ilyen faszságok. Emiatt a WWS jelenleg szinte használhatatlan pár csatán. Legutóbb Mimiron abszolút meg se jelent WWSen semmilyen szinten, csak trash alá ömlesztve. Hát b+
+ deaths overview: halálok időrendben, utolsó 3 damage forrás listázásával. Ez állatira hiányzott a WWSből, ha kíváncsi voltam miben halnak meg a népek, egyesével kellett végignézni a death replay combatlogokat és időrendbe szedni - ez kurva unalmas és hosszú volt. A halálok egyenként részletesen is áttekinthetők a "more" opció használatával, ha az utolsó 3 forrás nem volna elég beszédes.
+ járműves csaták is rendes statisztikát produkálnak.
Mivel még fejlesztés alatt van, rengeteg hiányossága van:
- combat log szűrt megtekintése (semmilyen megtekintést nem találtam)
- csata elejétől kéne mérnie az időt a grafikonokon, nem abszolút szerveridő szerint, az a lőtéri kutyát nem érdekli
- csata időtartam kijelzés csomó képernyőről hiányzik
- dispel statisztikák hiányoznak
- buff/debuff uptime kimutatások hiányoznak
- a járművek tulajdonosát nem tudja megállapítani
- sorszámozás az összesítő listákról hiányzik, így pl nem lehet azonnal látni hogy hány fő volt ott a bosson
Első biztató WWS utód. A wowmeter egy kalap ibolyát nem ér, annyira lassú folyamatosan.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése