2009-05-29

Net ftw

Ezen a héten csak 1x tudtam 25ösbe menni, méghozzá tegnap. Természetesen a netem szarakodott, 10-30sec lagspikeok, dc hegyek. Közben viszonylag alacsony packet lossom volt, ígyhát nem értettem mi lehet a baj. Az ilyen tüneteket eddig mindig magas packet loss okozta. (Az adatforgalom egyrésze elvész nyom nélkül)

Kiderült, hogy valójában NINCS NETEM egyáltalán! Ellenben a windows rácuppant egy ismeretlen idióta netmegosztására, ahonnan 100-150 kbps sebességgel tudott anyagot szivattyúzni, ami viszont a 25 fős raideléshez kurvára kevés.

22 óra tájt visszaállt a rendes net, de még hogy! Papíron 2000/500-as kapcsolatom van, tudjátok mennyit tolt? 20/7000! ROFL ROFL ROFL! Nem, a mérő nem volt szar, gyakorlatilag a weboldalak kivárhatatlan ideig töltődtek, ellenben FTPre bármit is feltölteni másodpercek kérdése volt.

2 hete ugatom nekik, hogy valami szar van a nettel ezen a vidéken, sok a dc meg elég magas a packet loss (néha 15-20% is volt tartósan, ami foshúgytrágyaokádékszar) de természetesen nyilván az én Cisco routerem a szar. A Cisco arról híres hogy megbízhatatlan szar, 3 évre felteszem a szekrény tetejére akkor előjel nélkül magától meghülyül ugye. Hogyne.

Ráadásul tegnap fizettem be egy újabb hónapot, - wowot és netet is - hát kár volt :D

Nincsenek megjegyzések: