2009-05-31

Uld 10 eleje farm

Ha minden igaz, ma délutánra csak Vezax és Yogghurt maradt, a többi bosst pucoltuk tegnap délután elég hatékonyan. Vezaxig bezárólag többékevésbé farmon van minden, bár ha hozunk új embereket mint most is, akkor szokott gond lenni azért :D

A legtöbb bosson 2 healerrel mentünk, én végig shadow voltam és végre elég jó support is volt meg jól is sikerült a DPS általában.

- XT002: (4450 dps) megcsináltuk a must deconstruct fastert, ez előszobája a hard modenak. A szív az első fázisban 20% alá ment, kicsit megtoljuk sima liba. 2 tankkal mentünk, de ha hardozni akarunk akkor asszem 1 kell csak eleve, 7 DPSsel le tudjuk verni a szívet ez biztos. Elég necces volt azért, 2 sec maradt hátra a timerből.

- Kologarn (4250 dps) annak ellenére hogy 2x is üldözött a szemsugár, egész jó DPS jött ki. A testet is végig dotolva tartottam amennyire tudtam. Kéne egy addon amivel a focus targeten levő dotjaimat tudom figyelni. Nagyon hatékony mindenhol ahol 2+ célpontot van értelme ütni egyszerre.

- Auriayán született egy új szállóige az utolsó szavak kategóriában: "jaj még CDn van az iceblock". Ugyanis mage pullal próbálkoztunk (flamestrike, majd IB) és másodikra jó is lett a pull csak a mage meghalt :D Némi szenvedés után végre sikerült a pull és simán lement.

- Mimiron (3800 dps) fejtankoltam, semmi extra. Új emberke ellenére faszán 1 shot meghalt. Az új emberke is of course :D És nerf locks! :D

- Hodiron (4700 dps) némi szenvedés mindig van, főleg új emberrel :) Itt kicsit beszartam amúgy, az elején sikerült beleállni egy fényoszlopba miközben felszedtem a felhőbuffot is, 8K dps környékére mentem fel és hiába álltam le, a dotok lekapták a tankról :D Fade, aztán kicsit addoztam, épp jött egy flash freeze. Ijesztő volt, onnantól óvatos voltam. Így néz ki amúgy a hard mode, hogy ezeket a dps boostokat össze kell stackelni egymásra állva. Csak nem tudom hogy fogja elbírni a tank aggróval ezt a dolgot.

- Thorim (3100 dps): valaki mondja el, itt hogy lehet SPvel érvényesülni. Az aréna fázisban jönnek elitek amik 5 sec alatt halnak, meg kicsik amik 1 sec alatt. Túlzok kicsit, de a lényeg benne van.

- Freya (3200 dps): nem igazán tudom itt sem hogy mivel lehet jobb DPSt tolni, sok gyorsan haló target van és sok mozgás.

- Razorscale (3700 dps): itt körbedotolom az összes addot és ha egymásra húzzák őket a tankok akkor mind sear, ez a taktika kb bevált. Quick shave simán volt persze.

- Ignis (3900 dps): Patchwerktől annyiban tér el, hogy amikor a jetet kasztolja, meg kell szakítani a kasztolást. Illetve olyankor a levegőben repkedve szoktam tolni SW:Dt, aztán folytatom a dps ciklust. Ha ezt az ele shammy is felfogta volna, meglett volna a 4 perces acsi :( Reméltem hogy felkap a boss és kapok haste buffot, de nem :( QQ

- Council (3900 dps): semmi extra, Steelbreakeren segíettem a dispelben, kb ennyi. Ja és kurvaanyáztam amikor épp mentem rá egy kék körre és pont odabaszta a rune of deathet. Ezt 2x is eljátszotta, bazmeg :D

Röviden ennyi, lett pár upgradem, pl best in slot holy trinket, meg pár shadow cucmó.

Nincsenek megjegyzések: