2009-06-04

Halódós

Tegnap volt szerencsém Uld25 elején jelen lenni. Kicsit halódós volt :) Nem, nem haladós. HALÓDÓS. Talentjeimen módosítottam picit, shadown kivettem az improved spirit tapot, helyette improved shadowform van. Az imp spirit tap abszolút mikro méretű DPS boost, a mana amit ad meg szükségtelen. Az imp sf pushback ellenállása viszont sok helyen hasznos. Az imp spirit tap adott +10% spiritet időnként (15-20% uptime kb) ami raidbuffolva is csak ~6 spellpower az időtartam alatt. Overall 1-2 spellpower 2 talentpontért. Nevetséges, haszontalan talent raidelésre.
Holyban kivettem az 1-1 pontot a renew talentekről és kiraktam a 2/2 holy reachet a nagyobb hatósugarú poh/coh érdekében. Full raidbuffolva, flaskával 3050 körüli spellpowerem van healer gearben.

- Flame Levike: itt valamiért nem haltam meg :) 25ösben az 1 tornyosért mi a loot reward? Fix orb? Mert conquest csak 1 járt érte. Elég komikus, 10 fősben 2 conq token jön egytornyosból. Sikeresen leszmájtoltam egy tornyot, +1 acsi :D

- XT002: szenvedős csata volt, mert persze be kellett mennie pár javítórobotnak 10% alatt...

- Kologarn: itt kezdődött a lag (vagy már XTn is volt, nem tűnt fel mert ott nincs sok dolgom), de az biztos hogy természetesen akkor állt meg a képernyőm amikor második vagy harmadik alkalommal üldözött egy szemsugár. Emellett épp oblivion is volt, mire ismét tudtam magamról már nem éltem. Rohadna meg a lagjuk.

- Auriaya: majdnem meglett elsőre, de a tankot 2shotolta a pull után pár perccel, kurvajó ez is: a feléledő cica pont őt találta stunolni, úgy kicsit nehéz dodgeolni, putty behalt. Pár dps is meghalt emiatt, de folytattuk másik tankkal. Ekkor sikerült elaludnom egy void zónában, ezt fel lehet írni mert fél évig ismét nem lesz ilyen :) Így is mellette haltam meg 2 méterrel, már mentem kifele :D Reseltek, majd ismét elhaltam voidban a következő módon: pár sec eltéréssel volt cicakarmolászás, sonic aoe lófasz és persze pont alánk halt be a cica, mert ha karmolászás közben ölik meg kb random helyen fog meghalni. Esélyem nem volt kiérni a voidból :D Sajnos sok más embernek sem, így wipe. Azért később lement :)

- Razor: itt a 10 főssel ellentétben a shadow priest atom jó, ugyanis élnek a mobok pár másodpercet! Körbedotoltam a 3as pakkokat, ahol sentinel volt arra singletarget dps, amúgy körbedotolás után mind sear. Majdnem meglett a quick shave, felszállás után 2-3 másodperccel visszafordult, de az acsi így már nem járt :( Rajtam nem múlt, wild magic poti is ment :) A lag itt is brutális volt, néha akár 5 másodpercet is késtek a spelljeim, rohadt idegesítő volt. Sokkal inkább ezen ment el az acsi. DPSben így is első lettem azért :)

- Ignis: vissza healbe, folytatódott a meghalós sorozatom. Az offtankot épp potba tette ez a fasz boss 2 add között, aminek hatására kaptam az arcomba 2 db gólemet, megsimogattak 10-12Ks ütésekkel szépen. De még így is közel 6000 effektív HPS jött ki a csata során, nagyon kemény itt a PoH főleg T8/2 setbónusszal. 99.5% prayer of mending uptime volt a WoL szerint, jópofa.

- Council: ismeretlen okból nem haltam meg :D Viszont sokan igen, így elhúzódott a csata. Lett belőle egy hastes chestem, ezzel végleg kiírtottam minden jobbfajta manaregenes cuccomat. De ha egyszer nem kell komoly regen? Majd talán hard modeokra.

Nincsenek megjegyzések: