2009-06-29

Shadow változások

Eszközöltem pár lényeges változást a shadow specemen és az UIn.

1) spec: Hodiron aggró gondok voltak, elég sok DPSt buktam el rajta (meg persze a végén a balfaszságomon :D). Úgy döntöttem hogy ide meg esetleg Vezax hardra is jó lehet ha kirakom a 3/3 threat csökkentést, aminek normális esetben persze nincs jelentősége. Ugyanígy Vezax hard miatt bekerült a buildbe az inner focus is, még egy SP is hatékonyan tud gyógyítani egy IF+divine hymnnel az animus fázisban. A dolog mondjuk sanszos hogy csak elméleti, ha Vezax hardra megyünk akkor ott disc leszek és nem shadow :) Hodir aggrógond viszont igencsak gyakorlati probléma, ezt innentől hetente farmoljuk majd ha összejön a megfelelő csapat. Ez lett tehát a meglehetősen nem szokványos spec.

2) UI: a powerauras + cooldownwatcher alapú UI szép és jó volt, de nem lehetett vele a "jövőbelátni". Shadow DPSnél alapvető hogy legalább a következő utáni spellig előreláss. Reaktívan benyomkodni a DP meg az MBt amikor felvillan az ikon nem túl hatékony, hiszen lehet hogy épp elindítottam egy MFet és azonnal utána ugrott elő a mind blast ikon - tehát vagy végigkasztolom az MFet és DPSt vesztek, vagy megszakítom és DPSt vesztek... Az Exodus shadow priest UIja ihletett meg. Elsőre nem értettem hogyan fasza neki az, hogy csak pici számok és ikonok láthatók, meg hogy a dot timerek nem fix helyen jelennek meg a képernyőn, hanem egymás felett összevissza sorrendben. Aztán rájöttem, hogy a hátralevő idő szerint növekvően vannak rendezve, így azonnal látható, hogy melyik az a dot ami legközelebb le fog esni, ezzel már nagyon faszán lehet tervezni, hogy pl "ha most végigmegy az MF akkor tolok egy VTt majd MB"... Viszonylag kis odafigyeléssel szinte tökéletes ciklus valósítható meg.
Tegnap egy adhoc Naxx25ben teszteltem, full supporrtal kitoltam Grobbuluson 3800 DPSt az
új UIval... Healer gearben :D NOOB

Még csiszolni kell, de fasza lesz ez a fajta timer figyelés. Ja egyébként erre az időrendezett dot listázásra a ClassTimer-t használom és mind blast CD figyelésre pedig a CooldownTimers3-at. Sok addont végignéztem de vagy nem voltak elég rugalmasak vagy nem mutattak tizedmásodpercet ami a dotolásnál létfontosságú. Ez a két addon felelt meg az igényeknek. Igaz a CDT az agyamra megy a törölhetetlen csoportjaival meg minden...

PowerAurasban belőttem, hogy mutassa szép nagy ikonokkal a kép közepén ha aktív rajtam a Hodir féle tüzecske vagy felhő, Vezaxos pocsolya. Ezek is hasznosak lesznek remélem.

Így néz ki az UI lényegi része:
Eccerű & naccerű!

Nincsenek megjegyzések: